Coronavirus (27 مه): تحولات در سراسر منطقه ما

این می آید به عنوان چند تکنسین متوجه موضوع را با برخی از ماشین آلات بازگشت غلط postive نتایج. وجود 82 نتایج آ

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

این می آید به عنوان چند تکنسین متوجه موضوع را با برخی از ماشین آلات بازگشت غلط postive نتایج. وجود 82 نتایج آزمون به طور موقت شمارش در ستون مثبت اما در حال حاضر در نظر گرفته مجمل به دلیل خرابی تجهیزات.

برخی از retests مورد نیاز در لوتر یادبود خانه در Mayville, N. D. که در هفته گذشته شاهد یک افزایش شدید در COVID-19 موارد است.

یک توده آزمون 318 لوتر یادبود صفحه اصلی ساکنان و کارکنان در 18 مه در ابتدا حاصل 20 موارد مثبت این ویروس. لوتر یادبود صفحه اصلی مدیر برت اولریش گفت: North Dakota وزارت بهداشت با او تماس در روز شنبه, مارس 23 به اطلاع او بوده است چه اولریش به عنوان یک نقص و 12 از کسانی که آزمایش مثبت در مارس 18 آزمون را باید مجددا.

داکوتای شمالی

داکوتای شمالی, وزارت بهداشت روز سه شنبه اعلام کرد 43 مورد جدید از COVID-19. کمتر از 1000 نتایج آزمون گزارش شد شنبه, مارک افت قابل ملاحظه ای از هفته های اخیر که این بخش به طور منظم اعلام کرد بیش از 2000 تست در هر روز.

سخنگوی وزارت نیکول Peske نسبت پایین تست آمار و ارقام به روز یادبود تعطیلات. در مجموع 2,422 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما 70% بهبود از این بیماری است. وجود 40 ساکنان بستری با بیماری پایین یکی از دوشنبه. پنجاه و چهار اهالی داکوتای شمالی از جمله 43 ساکنان Cass County, که شامل فارگو در حال حاضر از بیماری درگذشت

مینه سوتا

مینه سوتا اضافه شده 652 جدید آزمایشگاه تایید موارد COVID-19 در 5,839 آزمون مقامات بهداشتی دولت گزارش روز سه شنبه. دولت در حال حاضر 21,960 آزمایشگاه تایید موارد هر چند مقامات بهداشتی معتقدند که تعداد به یک undercount.

دولت در بخش بهداشت و درمان در روز سه شنبه گزارش داد 18 مرگ و میر 15 اتفاق می افتد در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت. دولت گزارش یک مرگ در هر Chippewa, خاک رس, Goodhue, Nicollet و رمزی شهرستانهای استان است. سه مورد مرگ گزارش شده در میان ساکنان داکوتای شهرستان و 10 مرگ و میر ثبت شد روز سه شنبه در شهرستان Hennepin.

دولت در حال حاضر گزارش شده 899 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

داکوتای جنوبی

وجود دارد 106 اهالی داکوتای جنوبی در بیمارستان بستری به عنوان یک نتیجه از COVID-19 دولت گزارش روز سه شنبه.

تعداد موارد فعال است 1,075 در حالی که دولت تعداد کل COVID-19 موارد کلی است 4,653.

می کند که شامل تعداد بیست موارد مثبت در جمعیت این ایالت از 884,659.

در مجموع از 50 نفر در کشور به علت COVID-19 با توجه به داکوتای جنوبی در وزارت بهداشت.

بهبود افزایش 113 از دوشنبه و در کل 3,528.

ویسکانسین

ویسکانسین وزارت بهداشت گزارش اضافی 279 COVID-19 موارد سه شنبه بدترین موارد جدید به صورت یک روز پس از مارس 18. سه مورد مرگ گزارش شد آوردن این دولت در مجموع به 517.

در اطراف منطقه

  • در طول تلفنی با بانک فدرال رزرو مینیاپولیس سابق وزیر خزانه داری ایالات متحده لارنس سامرز گفت که در حالی که این امر می تواند "با عنوان جرم جنایی احمق" را به قطع کمک های مالی برای سازمان بهداشت جهانی به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است اما او افزود که که نباید در قرار شارژ از یک واکسن فرآیند توسعه. تابستان نیز سابق دانشگاه هاروارد و رئیس جمهور و استاد.

  • مینه سوتا وحشی در میان 24 تیم در NHL برنامه ریزی شده راه اندازی مجدد. اینکه آیا یا نه آنها را به پلی آف است مشخص شود. مینه سوتا تیمبرولوز هنوز در انتظار کلمه در مورد اینکه آیا آنها گنجانده خواهد شد در NBA راه اندازی مجدد.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب