AICF آنلاین رقابت های بین المللی

تشویق موفقیت آنلاین چالش برگزار شد در این برنامه شامل برخی از بهترین بازیکنان در کشور هند Carrom فدراسیون (AIC

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

تشویق موفقیت آنلاین چالش برگزار شد در این برنامه شامل برخی از بهترین بازیکنان در کشور هند Carrom فدراسیون (AICF) پا کرده است تا این ایده را با رقابت های بین المللی برگزار می شود از تاریخ 25 ژوئن.

بازیکنان از ما, سوئد, سریلانکا مالدیو و فرانسه و مالزی و انگلستان و امارات متحده عربی کانادا و سنگاپور در حال برنامه ریزی برای رقابت در این مسابقات است.

جدا از بسیاری از قهرمانان جهان از هندوستان مسابقات نیز از ویژگی های رئیس جمهور از بین المللی Carrom فدراسیون (ICF) یوزف مایر از سوئیس. بعد از دیدن 11 سفید انتقاد شدید ثبت شده توسط مردان و زنان در دو روز رقابت در ماه گذشته, قالب بهینه سازی شده است کمی آن را بیشتر هیجان انگیز برای طرفداران آنلاین.

در حال حاضر هر بازیکن را به ادامه بازی سفید و سیاه و سفید قطعات به تناوب از همین موقعیت را تا پایان هشت تخته.

"از طریق این روش به بازیکنان این شانس را به نمره سفید با شدت بهم زدن سیاه و سفید با شدت بهم زدن و هم انتقاد. هر سفید اسلم را واکشی و پنج امتیاز و با شدت بهم زدن, سه نقطه. نهایی با شدت بهم زدن از به ثمر رساندن هر دو سفید و سیاه و سفید انتقاد شدید در همان صفحه اول را واکشی 10 امتیاز" گفت: Bharti Narayan, دبیر کل AICF.

مرحله حذفی

تمام بازیکنان به یک شانس را به نگه داشتن نمره امتیاز برای چهار روز اول. پس از آن بالای چهار مردان و زنان را در رقابت به طور جداگانه برای عناوین در مرحله حذفی.

سوم و چهارم قرار گرفته, بازیکنان از لیگ به رقابت خواهند پرداخت. برنده آن مسابقه را به چالش بکشد شماره 2 بازیکن. برنده دوم حذفی بازی خواهد چالش شماره 1-رتبه بندی بازیکن از لیگ برای این عنوان است.

"ما را نیز اعلام خواهد کرد لیگ برنده در هر روز حتی اگر نمرات را ادامه خواهد داد به انجام به جلو است. ما دو بار قهرمان جهان و آرجونا awardee ماریا Irudayam داوری بهترین اسلم هر روز" گفت: Bharti.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب