پشت در کسب و کار از آوریل 18, مینه سوتا, ماهیگیری راهنماهای انطباق و تنظیم به حرکت همه گیر آب

دیرین راهنمای ماهیگیری در بالا قرمز اجرا می شود که در خارج از منزل با جانی P Outfitter و راهنمای خدمات Petrows

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

دیرین راهنمای ماهیگیری در بالا قرمز اجرا می شود که در خارج از منزل با جانی P Outfitter و راهنمای خدمات Petrowske گفت: مشتری او را به reschedule به سفر و او را تبدیل به دور.

Jonny Petrowske of Outdoors with Jonny P Outfitter and Guide Service on Upper Red Lake said he's turned away one customer who showed up hacking and coughing before the start of a fishing trip. (Photo/ Brad Dokken, Grand Forks Herald)

جانی Petrowske خارج از منزل با جانی P Outfitter و راهنمای سرویس در بالا قرمز دریاچه گفت: او را تبدیل به دور یک مشتری که نشان داد تا نرم و سرفه قبل از شروع یک سفر ماهیگیری. (عکس/ براد Dokken, چنگال بزرگ هرالد)

"او کاملا ناراحت" Petrowske از Waskish, Minn., گفت. "او سرفه – فقط وحشتناک سرفه هک – و به نظر نمی آید خوب است و گفت که او احساس نمی خوب است. من فقط به او گفتم که متاسفم, ما در حال رفتن به برنامه ریزی مجدد سفر. و او تا به حال یک بحران."

این حادثه یک مورد شدید, شاید, اما آن را نشان می دهد این نوع از چیزهایی که در مینه سوتا راهنمایی ماهیگیری باید به فکر می کنم از آنجا که مجاز به رزومه, کسب و کار, مارس 18 تحت رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را ایمن ماندن مینه سوتا دستورالعمل برای تفریح در فضای باز.

آیا ماهی گیر کردم تست شده برای COVID-19 شناخته شده نیست Petrowske می گوید اما او نه به هر گونه شانس.

"من می توانم آن را در معرض خطر گفت:" Petrowske که زندگی با 87-سال-پدربزرگ. "من می تواند از آن عبور نمی کند به مشتریان و البته من با زندگی و مراقبت از پدر بزرگ من, بنابراین من واقعا فکر می کنم در مورد آن بیش از حد."

نه کسب و کار به عنوان معمول

Petrowske و سه نفر دیگر در شمال مینه سوتا راهنمایی ماهیگیری – Curt Quesnell از NCOR راهنمای ماهیگیری در دریاچه جنگل; تام Neustrom از گرند رپیدز-بر اساس مینه سوتا ماهیگیری اتصالات و توبی Kvalevog یک برینرد راهنمای ماهیگیری و شریک در اوقات فراغت, هوای آزاد, ماجراهای راهنمای خدمات – به تازگی خود را به اشتراک گذاشته افکار و مشاهدات در هدایت فصل به تاریخ.

رزرو هستند و در برخی موارد و در حالی که آن را به خوبی پیش رفته کلی هدایت در طول یک بیماری همه گیر نیست دقیقا کسب و کار به عنوان معمول راهنماهای گویند. آنها تقریبا همه چیز را از میله و قرقره به فرود شبکه و قایق دستگیره در پایان هر سفر و نیاز مشتریان به سفر در جدا کردن وسایل نقلیه به قایق فرود.

البته وجود اجتماعی فاصله توصیه است که مردم در حفظ و حداقل 6 فوت از هم جدا برای به حداقل رساندن پتانسیل خطر گسترش coronavirus. راهنمایی ماهیگیری در ایالت مینه سوتا شده بود محدود به مشتریان در هر قایق یک سیاست است که تعیین شد افزایش به سه در چهار شنبه, ژوئن 10, به عنوان طولانی به عنوان اجتماعی فاصله می تواند جایگزین شود. منشور قایق مانند راه اندازی کرد که تفریحی کار در دریاچه از جنگل می تواند تا شش مسافر.

Neustrom می گوید او را نمی خواهد بیش از دو مشتریان در قایق خود را در تابستان امسال بدون در نظر گرفتن دستورالعمل اما رزرو ثابت بوده است.

"ما به طور منظم در حال تماس با ما که ما تا به حال به لغو زودهنگام" گفت: Neustrom عضو مینه سوتا ماهیگیری Hall of Fame که راهنماهای متعدد در دریاچه ها در نزدیکی Grand Rapids و مناطق اطراف آن. ادامه داد: بسته شدن آمریکا و کانادا مرز به سفر غیرضروری نیز تقویت کرده است, کسب و کار, Neustrom می گوید. بسته شدن است که در اثر تا پنج شنبه ژوئن 21 و می تواند تمدید شود تا اواخر ماه جولای رویترز اخبار سرویس گزارش روز شنبه با استناد به منابع بی نام.

Minnesota Fishing Hall of Fame angler and fishing guide Tom Neustrom of Grand Rapids said the continued closure of the U.S.-Canada border to nonessential travel has increased business for northern Minnesota fishing guides. (Forum News Service file photo)

ماهیگیری در ایالت مینه سوتا سالن از شهرت ماهی گیر و راهنمای ماهیگیری تام Neustrom از رپیدز بزرگ گفت: در ادامه بسته از آمریکا و کانادا مرز به سفر غیرضروری به افزایش کسب و کار در شمال مینه سوتا ماهیگیری ، (انجمن اخبار سرویس عکس)

در این میان ماهیگیران تفننی است که در حال برنامه ریزی سفر به کانادا هنوز هم می خواهید برای رفتن به ماهیگیری Neustrom گفت.

"راهنمایی در بخش شمالی از دولت اخذ شده است بسیاری از تماس های تلفنی," او گفت:. "بنابراین من فکر می کنم این چیزی است که می توان اعلام کرد – هیچ تردیدی در مورد آن."

مانند Petrowske, Neustrom گفت که او را تبدیل به دور یک مشتری که به نظر می رسد بیمار است اما ماهیگیر آن را در زمان در گشاد گشاد راه رفتن.

'How are you feeling?'

"حالت چطوره ؟" تبدیل به یک استاندارد سوال در راهنماهای روزمره. همه از راهنماهای که اجرا قایق حداقل 20 فوت می گویند که آنها آن را ترک تا به مشتریان خود را که آیا آنها با پوشیدن ماسک بر روی آب است.

"شما در خارج از خانه در هوای تازه و من فکر می کنم شما باید بیشتر از آن نه تمایل به گسترش هر چیزی زمانی که شما در خارج از خانه در هوای تازه" Neustrom گفت. "و اگر آنها امن و آنها سالم, من نمی خواهم برای قرار دادن هر گونه فشار اضافی غیر ضروری بر روی آنها است."

Petrowske و Kvalevog می گویند که آنها می پوشند "خورشید علاقمندان" محبوب جستجوی پیشرفته حفاظت کلاه است که همچنین می تواند به عنوان یک ماسک.

"ماسک می کند همه چیز را تغییر دهید, زیرا شما نمی توانید به دیدن چهرۀ از مردم" Petrowske گفت. "شما در حال تلاش برای مطمئن شوید که مردم با داشتن یک زمان خوب و سرگرم کننده, اما شما نمی توانید از دیدن لبخند و آن طول می کشد بسیاری دور از (تجربه)."

هیچ یک از راهنماهای می گویند که نگرانی در مورد خطر بالقوه بودن در قایق با مشتریان متفاوت در زمینه های متفاوت از نقاط کشور به عنوان طولانی به عنوان آنها ظاهر می شود سالم است.

"همسر من یک پرستار ثبت شده, بنابراین من بیشتر نگران گرفتن آن را از او گفت:" Kvalevog که می آموزد فیزیکی آموزش و پرورش در برینرد اما صرف بیشتر از تابستان زندگی در واکر, Minn., و هدایت در زالو دریاچه. "آثار او در این ER در برینرد و او با قرار دادن دست خود را بر آن هر روز.

"واقعیت این است که من دست پاک و من شانس بهتری برای گرفتن سلوليت از سنگ باس لجن از COVID."

Toby Kvalevog, a Brainerd school teacher who guides in the summer as a partner in Leisure Outdoor Adventures guide service, said the guide service is taking numerous precautions to minimize the risks resulting from the COVID-19 pandemic. (Photo/ Brad Dokken, Grand Forks Herald)

توبی Kvalevog یک برینرد معلم مدرسه که راهنماهای در تابستان به عنوان یک شریک در اوقات فراغت, هوای آزاد, ماجراهای راهنمای سرویس گفت: این سرویس راهنمای مصرف متعدد اقدامات احتیاطی برای به حداقل رساندن خطرات ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر. (عکس/ براد Dokken, چنگال بزرگ هرالد)

نه یک نگرانی بزرگ

Quesnell که NCOR ماهیگیری راهنمای خدمات است به نام "شمالی کشور, در خارج از منزل رادیویی" نشان می دهد او میزبانی در طول 37 سال رادیو حرفه ای در تیف ریور فالز گفت: COVID نشده است موضوع گفتگو در قایق خود را.

Quesnell و همسرش, دب, شد, دریاچه جنگل محلی در سال 2017.

"هیچ یک شده است صحبت کردن در مورد آن را به سختی در همه" Quesnell گفت. "من و همسرم نگران بود به اندازه کافی برای هر دوی ما. من ضد عفونی کردم (ضد عفونی کننده دست در قایق تمام وقت و من از آن استفاده کنید و من را تشویق مردم به انجام این کار بیش از حد.

"این جای تعجب نیست یک نگرانی بزرگ به مردم است که باید به ماهی است."

Curt Quesnell of NCOR Fishing Guide Service on Lake of the Woods said COVID-19 hasn't been a big concern or topic of conversation among the customers he's taken fishing. (Photo/ Brad Dokken, Grand Forks Herald)

کوتاه و مختصر Quesnell از NCOR راهنمای ماهیگیری در دریاچه از جنگل گفت: COVID-19 نکرده اند و یک نگرانی بزرگ یا موضوع گفتگو میان مشتریان او را گرفته ماهیگیری. (عکس/ براد Dokken, چنگال بزرگ هرالد)

دیگر زمان آن طول می کشد برای ضد عفونی کردن قایق و تمام تجهیزات در پایان هر سفر است که شاید بزرگترین تغییر در روال.

"سفرهای بین زمانی که من باید از گروه های مختلف, من یک ساعت برای تمیز کردن و شستن دسته من – قایق دستگیره میله ماهیگیری دسته و قرقره" Kvalevog گفت. "من باید ضد عفونی کننده دست من را نگه دارید و مردم گفت: حق دور که در آن همه چیز است."

Kvalevog بهترین و شناخته شده در گرند فرک به عنوان یک دروازه بان در دانشگاه داکوتای شمالی هاکی تیم که موفق به کسب عنوان ملی در سال 1997 گفت: اوقات فراغت, هوای آزاد, ماجراهای آن نه راهنمایی از دست داده اند بسیاری از شرکت های بزرگ کسب و کار در تابستان امسال به دلیل COVID-19 اما خانواده رزرو در حال برگزاری مداوم است. تفاوت در این است که گروه هایی مانند پدربزرگ و نوه ممکن است تنها جوانتر دو نفر از اعضای این سال است.

"ما تا به حال مردم که نمی آمد چرا که آنها نگران آن افراد مسن و یا فلان چیز," Kvalevog گفت. "بسیاری از اوقات پدر از دست رفته است و نه فقط با در نظر گرفتن خطر است."

در ضمن این راهنما می گویند آنها همچنان به انعطاف پذیر و به دنبال دستورالعمل در محل برای به حداقل رساندن خطرات و کمک به حصول اطمینان مشتریان را امن و لذت بخش تجربه در آب است.

مردم ممکن است نگران شدن در یک قایق و گرفتن زندگی به عنوان محدودیت سهولت اما Neustrom برای یکی می گوید او معتقد است که "عامل ترس" در نهایت کاهش خواهد یافت.

"شاید زندگی ما را برای همیشه تغییر خواهد کرد و آنها احتمالا خواهد شد اما من فکر می کنم در حال حاضر مردم شروع به احساس کمی راحت تر, و من می دانم (COVID) اعداد رو به کاهش است و ما نیاز داریم که" Neustrom گفت. "ما باید مردم را به ایمان به هر یک از دیگر. من واقعا بر این باورند که."

  • در وب:

ماهیگیری در ایالت مینه سوتا اتصالات: mnfishingconnections.com.

اوقات فراغت, هوای آزاد, ماجراهای: leisureoutdooradventures.com.

خارج از منزل با جانی P: outdoorswithjonnyp.com.

NCOR ماهیگیری راهنمای خدمات: facebook.com و جستجو برای "NCOR راهنمای ماهیگیری است."

Dokken گزارش در خارج از منزل. او را در 701-780-1148, 800-477-6572 ext. 1148 و یا ارسال ایمیل به bdokken@gfherald.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب