قاضی منطقه سفارشات شهرستان از برینرد به برقراری آتش نشان اتحادیه

سفارش توسط قاضی پاتریشیا Aanes ثبت شده در دادگاه جولای 10. قاضی اعطا 14-صفحه: حرکت فرستاده شده توسط مارشال Tan

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

سفارش توسط قاضی پاتریشیا Aanes ثبت شده در دادگاه جولای 10. قاضی اعطا 14-صفحه: حرکت فرستاده شده توسط مارشال Tanick که نشان دهنده این اتحادیه بیان کرد شهر برینرد "باید اقدام مناسب را به سرعت بازگردد اتحادیه فورا به جایگاه قبلی خود و بازگرداندن اعضای اتحادیه به شغل خود را با پرداخت و مزایای تاریخ بازگشت." همه مسائل دیگر در مورد این پرونده مشخص خواهد شد بعد از حکم دادگاه اعلام کرد.

طرح دعوی در دادگاه می آید و به یک برینرد دادگاه پس از مینه سوتا دیوان عالی کشور حکم Oct. 9, 2019, شهر, تجاوز دولت قوانین کار بازسازی پرداخت شده آتش نشانی و انحلال اتحادیه و در نتیجه در پنج وقت اپراتورهای تجهیزات دست دادن شغل خود.

دیوان عالی کشور تأیید حکم دادگاه تجدید نظر تصمیم گیری که معکوس این منطقه تصمیم دادگاه اعطای خلاصه حکم به نفع برینرد. یک دادگاه کمک های مالی خلاصه قضاوت هنگامی که آن را می یابد و حقایق مورد عدم شایستگی در نتیجه از بین بردن نیاز برای یک محاکمه.

این تصمیم دادگاه عالی اظهار داشت: شهرستان مشغول ناعادلانه شیوه کار ممنوع دو مینه سوتا اساسنامه توسط تحت یک گروه سازماندهی مجدد و در نتیجه انحلال یک چانه زنی واحد و با تداخل وجود یک کارمند سازمان که تشکیل ممنوع ناعادلانه کار عمل.

آتش نشانان با اتحادیه های محلی 4725 واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر این شهر در ژانویه 2016 در Crow Wing County District دادگاه ادعا شهرستان مشغول ناعادلانه شیوه کار تحت استخدام عمومی روابط کار عمل می کنند.

در سال 2010 به دلیل کسری بودجه پس از کاهش در اموال و مالیات بر ارزش ها و کمک های دولت در این شهرستان شروع به بحث در مورد تغییر ساختار سازمان آتش نشانی با ایران برای از بین بردن تمام وقت اپراتور تجهیزات موقعیت.

در ژانویه 2015, شهرستان و اتحادیه امضا سه سال توافق دسته جمعی با پوشش کامل-زمان اتحادیه آتش نشانان اما نه غیر اتحادیه پرداخت می شود-تماس با آتش نشانان. شش ماه بعد این شهرستان مطلع اتحادیه در نوشتن از آن تمایل به بازسازی سازمان آتش نشانی به صرفه جویی در پول با از بین بردن کامل-موقعیت زمان. این شهر پس از شروع مذاکرات با نمایندگان اتحادیه ها در بازسازی.

در سپتامبر. 21, 2015, شورای شهر تصویب یک قطعنامه تجدید ساختار برینرد آتش نشانی از ترکیبی از تمام وقت و پرداخت می شود-تماس با آتش نشانان به طور کامل پرداخت می شود-تماس با گروه. قطعنامه تصویب به اتفاق آراء.

بعد از حرکت در مورد جلسه خواهد بود 2:15 p. m. Aug. 10. وکلای بودند از نظر در دسترس نیست جمعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن