Karima کریسمس-کلی بازی های برگزار شده است فقط شش بازی برای Lynx. در حال حاضر او یک کاپیتان تیم

"نیمه دیگر احتمالا باید پول به او" Reeve گفت. مینه سوتا بود که این تیم به اندازه کافی خوش شانس به کریسمس-کلی ف

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

"نیمه دیگر احتمالا باید پول به او" Reeve گفت.

مینه سوتا بود که این تیم به اندازه کافی خوش شانس به کریسمس-کلی فرود نقطه 2019 فصل است. او به ارمغان آورد بسیاری به جدول و شکل به کمک انتقال سیاهگوش تیم همچنان به رقابت در سطح بالا. و او بود ... اما فقط برای یکی دیگر از شش بازی. دوباره تابستان گذشته که همان حق زانو هزینه کریسمس-کلی بقیه فصل دیگر.

"این قطعا یک ضربه بزرگ بار دوم در اطراف" کریسمس-Kelly گفت: در این هفته. "اولین بار من بود 'من می توانید از طریق این.' و سپس شما می توانید به عقب و در حال حاضر شما باید آن را انجام دهد همه را دوباره و دوباره."

اما 30 سال سن بال بازیکن آمد به نظر با آسیب خود را به سرعت و ساخته شده است یک نقطه به ماندن متصل با تیم او در طول فصل. هنگامی که شما از دست او گفت: "این نوع مانند شما فقط وجود دارد." کریسمس-کلی می خواستم به باقی می ماند یک شرکت کننده فعال. و فعال او بود. که آشکار بود در بازی و شیوه های. که معمول نیست. Reeve اشاره کرد بازیکن می تواند نشستن در حاشیه در طول دریل و می گویند: "این (مسائل) خسته کننده است."

"اما او درگیر شد و در اختیار داشتن هر, کمک," Reeve گفت: از کریسمس-کلی. "او تنها کسی است که بسیار به فرد است. او می داند آنچه باید اتفاق می افتد. بدیهی است که او یک جانباز به طوری که او را به خوبی در این. آن را فقط که او به عنوان یک فرد. من فکر می کنم اگر شما در اطراف خود است که آنچه که مردم می گویند در مورد او. او فقط یک روح خوب و فکر می کند از دیگر مردم است. که چه اتفاقی افتاده است. من را دیده اند که که در آن شما می توانید 'قطع' از تیم خود را از یک بازی نظر و هنوز هم قادر به تاثیر رهبری حکیم راه او را."

سیاهگوش گارد Lexie قهوه ای می دانست که آسیب سخت بود برای کریسمس-کلی اما کهنه هرگز اجازه دهید آن را نشان می دهد چه مقدار از آن بود که باعث ناراحتی او نمی شود ، که برای او اعتبار خود را همیشه بهبود چقرمگی روانی.

"من می خواستم به در حال حاضر مهم نیست که اگر من در دادگاه یا نه" کریسمس-کلی گفت. "اگر من از دیدن چیزی من رله آن را به این تیم و چیزهای مختلف است که می خواهم."

"او یک رهبر بزرگ از نیمکت" براون گفت.

بنابراین زمانی که انتخاب شد برای کاپیتان این فصل تصمیم دشوار نیست: کریسمس-کلی که بازی های برگزار شده است فقط شش بازی در یک سیاهگوش نیوجرسی یک قفل. Reeve گفت: کریسمس-کلی هر دو جسمی و روانی قدرت و توصیف 6 فوت بال به عنوان کسی که فقط چیزهایی که "راه راست."

"من فکر می کنم کلمه ای که به ذهن می آید با من است, اعتماد" Reeve گفت. "من می گویند او مظهر اعتماد است."

کریسمس-کلی است که به دنبال به جلو به بازگشت به اکشن با سیاهگوش در برادنتون فلوریدا., شروع با خود جولای 26 فصل بازکن در برابر کانکتیکات خورشید. او اعتبار سیاهگوش آموزش کارکنان برای گرفتن بدن خود را به یک نقطه خوب و آماده به رول است. او مشتاق است تا ثابت کند او می تواند کار را از طریق همه چیز است که از خط خارج او نه سال WNBA حرفه ای در سال های اخیر است.

"فقط یک انگیزه به افراد دیگر و نه به افراد دیگر و بازی هایی که من دوست دارم" کریسمس-کلی گفت. "من فقط سعی می کنید به ماندن مثبت در حال حاضر مهم نیست که چه شرایطی هستند. اما من بسیار هیجان زده هستم به آینده را اینجا ببینید. آن را عجیب و غریب اما ما در اینجا و همه با انرژی بالا آمدن به ورزشگاه و ما فقط آماده به کار و رقابت. این گروه شده است واقعا بزرگ است. من فکر می کنم این انرژی چیزی است که ما واقعا در مورد بحث زیادی است. من فقط هیجان زده به عقب بر گردیم با این تیم و فقط به خارج وجود دارد و بازی با یک گروه از دختران است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب