هند Coronavirus به روز رسانی 27 مه: بیش از 1.5 لاخ موارد; ویروس به ماندن تا 2021 کارشناسان بگویید Rahul

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 1:53:25 pm کارگران مهاجر متعلق به

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 1:53:25 pm
کارگران مهاجر متعلق به غرب بنگال و خانواده خود را در نزدیکی پنول ایستگاه راه آهن (Express photo by Narendra Vaskar)

Coronavirus هند به روز رسانی: با 6,387 جدید عفونت هند روز چهارشنبه با عبور از 1.5 لاخ خوانده شده را علامت. از 151,767 موارد 64,425 بهبود یافته اند در حالی که 83,004 فعال هستند موارد است. در اطراف 42.45 درصد از بیماران بهبود یافته اند تا کنون وزارت بهداشت گفت: در حالی که مرگ و میر می ایستد در 4,337. ماهاراشترا است که بدترین آسیب دیده در حالی که در بمبئی به تنهایی بیش از 35000 موارد — بالاتر از هر کشور دیگر. اما در آنچه که ممکن است به عنوان کمک به دولت ماهاراشترا شده و اندکی کاهش در تعداد موارد جدید گزارش شده در دو روز گذشته.

از سوی دیگر ایالات آسام, Chhattisgarh, Uttarakhand, تریپورا, Jharkhand, هیماچال پرادش موارد بسیار کمی در مقایسه با زمانی که به کشورهای مانند ماهاراشترا یا تامیل نادو ولی با اضافه کردن اعداد به سرعت در چند روز گذشته.

اینجا هستید همه مهم COVID-19 روز رسانی از سراسر هند

COVID-19 در اینجا به ماندن بگیرید تا 2021: کارشناسان بگویید راهول گاندی

در تعامل با کنگره رهبر راهول گاندی کارشناسان بهداشت و درمان استاد Ashish Jha و پروفسور یوهان Giesecke گفت: این بیماری همه گیر است که در اینجا به ماندن برای بیش از یک سال و نام تهاجمی تست برای جلوگیری از گسترش آن. در حالی که Jha تراوش اعتماد به نفس است که یک واکسن در دسترس خواهد بود در زمان یک سال پروفسور Giesecke گفت: هند باید تمرین یک مستند است که به عنوان 'نرم' به عنوان ممکن است به عنوان یک شديد مستند را خراب کردن اقتصاد خود را بسیار به سرعت. گاندی در حالی که در تعامل با کارشناسان گفت: زندگی در حال رفتن به تغییر پست-COVID-19. "اگر 9/11 بود که فصل جدید این خواهد بود که یک کتاب جدید" یکی از کارشناسان گفت.

بخوانید | بازدید از بیمارستان در طی این بیماری همه گیر? نگه داشتن این اشاره گر در ذهن

COVID تست اجباری نیست برای خدمات مربوط به مادر و نوزاد: بهداشت حداقل

خدمات ضروری مربوط به باروری مادری, نوزاد, بهداشت کودک و نوجوان ادامه می باید در یک شیوه ای محدود در مناطق تعریف شده به عنوان مهار و مناطق بافر اتحادیه وزارت بهداشت گفت: خط کشی که COVID تست اجباری نیست برای ارائه خدمات است. این وزارت همچنین گفت که مادر و نوزاد باید nursed با هم تا آنجا که ممکن است و تغذیه با شیر مادر باید آغاز شود در عرض 1 ساعت از تحویل صرف نظر از COVID-19 وضعیت. اما مادر باید در یک ماسک صورت و عمل بهداشت دست قبل از غذا دادن به کودک.

بخوانید | Coronavirus مستند: ثبت نام برای بازگشت مهاجران در پنجاب شروع به حمایت کردن

COronavirus cases, Covid 19 deaths, Mumbara lockdown, Thane news, Indian express news ماهاراشترا بدترین متاثر از دولت

Remdesivir را بهبود می بخشد زمان بهبودی در COVID-19 بيمار: مطالعه

Remdesivir های ضد ویروس تحت آزمایش های بالینی برای درمان در برابر رمان coronavirus عفونت است که نسبت به استاندارد مراقبت با توجه به COVID-19 بیماران بر اساس یک مطالعه جدید. تحلیل منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند است که بر اساس داده ها از تطبیقی COVID-19 درمان آزمایشی (ACTT) اسپانسر شده از طرف موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی (NIAID) در ایالات متحده است. در این کارآزمایی تصادفی کنترل شده, پزشکان ثبت نام بزرگسالان بستری شدن COVID-19 نشان داد که عفونت در مجاری تنفسی تحتانی و رنج می برد از متوسط تا شدید بیماری است. محققان از جمله کسانی که از دانشگاه نیویورک در ایالات متحده یافت می شود که remdesivir شد بیشتر مفید برای بستری بیماران مبتلا به بیماری شدید که نیاز به اکسیژن اضافی.

Pangolin نجات از Odisha مرکز قرنطینه تحت COVID-19 آزمون

یک pangolin نجات توسط وزارت جنگل از یک مرکز قرنطینه در Odisha را کاتک منطقه را تحت COVID-19 تست. این pangolin بود نجات توسط پرسنل Athagarh جنگل بخش در کاتک از یک مرکز قرنطینه در یک مدرسه در Mahulia زیر یک نکته از یک روستا ، Athagarh بخشی جنگل افسر Sasmita Lenka گفت: زن pangolin است که در سن حدود پنج سال بود و نجات از یک مرکز قرنطینه و از آن شده است تصمیم به ارسال آن سواب نمونه برای Covid-19 تست قبل از انتشار آن را به وحشی Lenka گفت. مرکز بهداشت حیات وحش در Bhubaneswar تماس گرفته شد به منظور تسهیل روند, او گفت:, و اضافه کرد که تلاش ها برای تعیین چگونه pangolin در بر داشت راه خود را به مرکز قرنطینه.

بخوانید | ICMR می گوید پاسداران سبزی فروشندگان نیاز به تست

مهاجر کارگر راه رفتن در امتداد دهلی نو-Ghaziabad مرز

برخی از داستان است که شما باید از دست ندهید از هند اکسپرس

هند تاکید ایمان HCQ: یک روز پس از سازمان بهداشت جهانی (WHO) به حالت تعلیق در تخصیص بیماران در هیدروکسی کلروکین (HCQ) بازوی آن چند کشور همبستگی دادگاه برای پیدا کردن یک درمان موثر برای Covid-19 هند تصریح کرد آن ایمان در ادامه پیشگیری استفاده از ضد مالاریا دارو برای رمان coronavirus بیماری است.

'اختصاص داده نشده' coronavirus موارد نزدیک به 3000: با افزایش بین دولت و جنبش, مردم, تعداد Covid-19 موارد است که "اختصاص داده نشده" به هر دولت چهار برابر شده طی هفته گذشته به 2,970. این به طور بالقوه می تواند انحراف مورد منحنی از چند متحده است.

منبع: ایالت' داده های 24 ساعت گذشته, به روز شده تا ساعت 9 در مارس 26.

مرکز تغییر موضع در Aarogya Setu: در خروج از موضع قبلی خود در این مرکز در روز سه شنبه منتشر شده است که کد منبع آن در تماس با ردیابی برنامه Aarogya Setu و اعلام جوایز نقدی برای کسانی که پیدا کردن یک اشکال و یا آسیب پذیری در آن است. با این دولت باز کرده خود را به موشکافی نویسان در سراسر جهان است. این نیز ممکن است به تسکین نگرانی های حریم خصوصی و امنیت.

از ما توضیح صفحه: در شکار ممکن است Covid-19 درمان است که متوقف, ثبت نام برای هیدروکسی کلروکین بازو از آزمایشات است. آنچه منجر به حرکت و چه پیشرفت های ساخته شده با دیگر اسلحه از همبستگی تا کنون ؟

در یک MP منطقه بیشتر تخت آماده نیاز پزشکان: The Indian Express بازدید برهانپور در آن به سراسر کشور سفر برای پیگیری بیمارستان موجودی در Covid-امکانات مراقبت های دور از مناطق شهری — و یک منطقه است که در تقلا برای جلوگیری از شیوع بیماری است. اصلی دولت مرکز بهداشت و درمان بیشتر تخت است اما هنوز هم از تجهیزات کلیدی و پزشکان.

coronavirus, coronavirus latest news, india news, coronavirus news, covid 19 vaccine news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india یک خانواده مهاجر منتظر اتوبوس آنها را به ایستگاه راه آهن در دهلی نو (Express photo by Amit Mehra)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن