میلگرد فایکو ساری چه محصولاتی تولید می کند

صنعت فولاد در کشور به طور گسترده‌ای در حال انجام است و توسط شرکت‌های مختلفی پیشرفت‌های آنچنانی

توسط NEWSMINERAL در 27 اسفند 1399

صنعت فولاد در کشور به طور گستردهای در حال انجام است و توسط شرکتهای مختلفی پیشرفتهای آنچنانی داشته است. گفتنی است که هر شرکت بنا به نیازهای جامعه به تولید انواع محصولات مشغول است. از جمله شرکتهایی که در این صنعت کار میکند میتوان به شرکت فولاد البزر ایرانیان اشاره کرد که نام تجاری آن فایکو است. این شرکت در استان مازندران و در شهر ساری قرار گرفته است. برای دریافت قیمت های روز اینجا کلیک کنید

به طور کلی شرکت فایکو ساری در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی مشغول است که هر کدام، از اندازهها و مشخصات مختلفی برخوردار هستند. در نظر داشته باشید که این شرکت از جمله شرکتهای صنعتی محسوب میشود که با توجه به حجم تولید بسیار زیاد انواع مقاطع فولادی که در حدود 15 میلیون تن میرسد به یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع مقاطع فولادی تبدیل شده است.

محصولات متنوع فایکو ساری

فایکو ساری در چندین دسته از محصولات به طور گسترده فعالیت میکند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • تولید انواع میلگرد

همانطور که میدانید میلگردها را در بتن ساختمانها مورد استفاده قرار میدهند تا استقامت و محکمکاری مناسبی برای ساختمان ایجاد شود. گفتنی است با توجه به فولادی بودن میلگردها که البته در سایزهای متفاوتی تولید میشوند به خوبی میتوان از آن در همهی قسمت‌‌های مورد نیاز بهره برد. این محصول یکی از محصولات اصلی تولید شده در فایکو ساری است که در سایزهایی مانند 8، 10، 12، 14، 16 و الی 32 ساخته میشود. همچنین از دیگر ویژگیهای میلگردهای فایکو ساری آجدار بودن آنهاست.

  • تولید انواع تیرآهن سری IPE و IPN

استفاده از تیرآهندر ساختمانها بیشترین موارد استفاده از آن را نشان میدهد. معمولاً از این محصول فولادی در تحمل تنشهای مختلف حاصل شده از نیروهای وارد بر آن استفاده میشود. در واقع برای اینکه بتوان بارهای مختلف در یک سازهی ساختمانی را نگهداری کرد باید تیرآهن را بکار برد. شرکت فایکو ساری نیز در این حیطه به خوبی توانسته است انواع تیرآهن با استانداردهای مختلف را تولید و به بازار عرضه کند. گفتنی است که تیرآهنها نیز در اندازههای مختلفی مانند 14 تا 24 تولید میشوند.

  • تولید انواع ناودانی سری UPE و UPN

نادوانیها محصولات مهم دیگر تولیدی در شرکت فایکو ساری

آخرین مطالب