Trinamool: Amit Shah اولویت بندی 2021 سنجی بیش از مشکلات کنونی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 12:58:53 pm این Mamata بانرجی ر

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 12:58:53 pm
Amit Shah, Amit Shah bengal rally, BJP bengal rally, BJP Bengal virtual rally, amit shah virtual rally, amit shah on mamata banerjee این Mamata بانرجی رهبری حزب را متهم به شاه ارائه نادرست اطلاعات در بودجه صرف شده توسط این مرکز در طرح های مختلف و انتقاد از او برای احیای این موضوع شهروندی, اصلاحیه قانون.(فایل)

حکم Trinamool کنگره (TMC) در سه شنبه گفت: اتحادیه, خانه وزیر Amit Shah سخنرانی در BJP مجازی رالی بود "عاری از ماده" و ادعا کرد که زعفران را در اولویت قرار بود سال آینده دولت مجمع انتخابات و "نه غلبه بر coronavirus چالش".

حزب ادعا BJP بود "گرسنه برای رای" در یک زمان دولت بود و مبارزه با دو بحران آورده Covid-19 همه گیر و طوفان Amphan.

"در زمانی که دولت در حال مبارزه با یک بیماری همه گیر و یک فاجعه طبیعی Amit Shah اولویت شفاف هستند. بنگال به یاد داشته باشید چهره این مرد است که فقط گرسنه برای خود رای و هیچ چیز دیگری" توییتی ارشد TMC رهبر و دولت و وزیر آموزش و پرورش Partha Chatterjee.

https://platform.twitter.com/widgets.js

این Mamata بانرجی رهبری حزب را متهم به شاه ارائه نادرست اطلاعات در بودجه صرف شده توسط این مرکز در طرح های مختلف و انتقاد از او برای احیای این موضوع شهروندی, اصلاحیه قانون بود که باعث شده عمده بحث سیاسی در دولت در اوایل این سال است.

"Covid-19 و طوفان Amphan تمرکز ما هستند. اما از آنجا که شاه مطرح کا ما نیاز به پاسخ. قوانین برای کا تا به حال به مطلع می شود در ظرف شش ماه و مدت این هفته به پایان می رسد. در حال حاضر آنها را به دنبال شش ماه دیگر' گسترش و احیای این موضوع در ماه دسامبر خواهد بود که به سختی از سه ماه قبل از انتخابات. آنها برای مراقبت از هیچ چیز به غیر از آرا" را Rajya سبها MP درک اوبراین گفت: در یک آنلاین کنفرانس مطبوعاتی.

اوبراین همراه بود توسط دولت وزیر دارایی Amit میترا و Rajya سبها MP دینش Trivedi. میترا پاره به مرکز برای دادن پول نقد به مردم در میان یک بحران اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر.

"تمام جهان کمک مردم با پول نقد برای ایجاد تقاضا در بازار به طوری که سرمایه گذاری رزومه. چه کار می کنی ؟ بانک ها در حال دادن پول به بانک مرکزی هند. این تحریک مالی است که تنها 1 ٪ از تولید ناخالص داخلی. کارگران مهاجر داده نشده است هر گونه کمک نقدی. تنها پول نقد در جریان بوده است برای MGNREGA," میترا گفت. او ادعا کرد که مرکز مدیون, West Bengal تومان 53,000 کرور غرامت علاوه بر پول به دنبال به عنوان جبران خسارت برای آسیب های ناشی از Amphan.

اوبراین اخراج شاه اتهامات که بنگال تا به حال موفق به ایجاد شغل و تنها دولت خدشه دار خشونت سیاسی و اجتماعی شورش در ادامه مستند. او گفت: TMC دولت تا به حال شانس بهتر از BJP حکومت متحده در مبارزه با خشونت و ایجاد شغل.

"با توجه به گزارش مرکز نظارت بر اقتصاد هند از نرخ بیکاری در کشور است 23.5% در حالی که در هاریانا آن 35 درصد در Madhya Pradesh 27 درصد در اوتار پرادش 21 درصد و در کارناتاکا 20.4% در حالی که بنگال است در 17.4%" گفت: MP.

ارشد TMC رهبر Abhishek بانرجی گفت: شاه سخنرانی پر بود از شعارهای و از او پرسید که چرا او تا به حال شده است سکوت در هند-چین بست.

"طبق معمول سخنرانی Amit Shah جی بود همه لفاظی و بدون ماده است. با اینحال از آنجایی که او به صحبت در مورد رویای خود را از دیدن 'خروج' از TMC, من می خواهم به درخواست او یک بار دیگر — "هنگامی که در حال چینی خروج از خاک ما'," بانرجی توییتی همراه با هشتگ #BengalrejectsAmitShah.

اوبراین نیز خطاب این موضوع در مطبوعات نشست. "پس از شاه شده است و زندگی در واقعیت مجازی, اجازه دهید ما او را به واقعیت پرسیدن: اتحاد چین ساخته شده و هر گونه تهاجم به خاک؟"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب