یادداشت: Cirrus Aircraft, لذیذ گیاهی biz و بیشتر

دلوت مبتنی بر Cirrus Aircraft, به نظر می رسد به اب و هوای آشفته سه ماهه اول سال جاری به مراتب بهتر از بسیاری ا

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

دلوت مبتنی بر Cirrus Aircraft, به نظر می رسد به اب و هوای آشفته سه ماهه اول سال جاری به مراتب بهتر از بسیاری از رقبای خود است. حداقل این است که یکی از را-aways از حمل و نقل گزارش های اخیرا منتشر شده توسط حمل و نقل هوایی عمومی انجمن تولید کنندگان.

اعداد نشان می دهد که صنعت گسترده حجم هواپیما تحویل تضعیف 20.9 درصد برای سه ماه اول سال 2020 در مقایسه با همان آخرین دوره سال است.

اما سیروس bucked که در روند ارائه 85 هواپیما — پنج فروند هواپیما بیشتر از آن را در سه ماهه اول سال 2019.

سیروس', billings, بودند حتی بیشتر چشمگیر است تا حدود 11.9 میلیون یا افزایش 12.5 درصد در مقایسه با Q1 2019. که تا حد زیادی به دلیل شرکت فروخته 18 از بزرگترین بلیط مورد SF50 چشم انداز جت — چهار بیشتری نسبت به همان آخرین دوره سال است.

البته گسترش COVID-19 همه گیر و تحول اقتصادی است که به همراه آن است به احتمال زیاد برای قرار دادن جدی دمپر در تقاضا برای شخصی هواپیما باقی مانده از سال است. اما سیروس قطعا در نهایت به یک شروع قوی در سال 2020 است.

خوراک سبزیجات

در اینجا یکی دیگر از کسب و کار مثبت داستان: دو بنادر کسب و کار موفقیت در فروش خط خود را از منجمد گیاهی مواد غذایی راحتی به فروشگاه های مواد غذایی.

در حال حاضر شما می توانید پیدا کردن روت, گیاهی, لذیذ حتی در مکان های بیشتری. Coborn را در فروشگاه های مواد غذایی برداشت تا به کسب و کار و فروش خود را لذیذ گیاهی محصولات در زنجیره مواد غذایی 60 مینه سوتا مکان با توجه به انتشار اخبار.

خانواده متعلق به شرکت هفت گیاهی محصولات که ارائه یک جایگزین گیاهی به حالت عادی محصولات گوشت. مواد غذایی خود را شامل اسلاید صبحانه بتس و گیاهی توپ.

Scavenger hunt

این دلوت منطقه اتاق بازرگانی یک راه حل برای یک (احتمالی) عدم تیم سازی فرصت های دیجیتال ما فضای کاری: یک شهر گسترده شکار لاشخور.

در روز پنج شنبه, ژوئن 18, شکار سپور خواهد بود یک برنامه مبتنی بر ماموریت که در آن تیم ها — ساخته شده از همکاران و یا دوستان — رسیدن به کشف این شهر و پارک ها و مسیرهای پیاده روی و مناظر.

جایزه? این نه فقط این فرصت را به لحاظ اجتماعی فاصله ملاقات با دوستان یا همکاران خود را. شما همچنین می تواند پیروزی برای گواهینامه های جدید, Northland برنامه قوی. وجود دارد یک جایزه برای تیم است که کامل ترین کسب و کار محلی و پشتیبانی از ماموریت های دیگری برای این تیم با خلاق ترین صحنه و لباس و یک جایزه برای تیم با بیشترین امتیاز است.

ثبت نام و یا دریافت اطلاعات بیشتر در اتاق وب سایت duluthchamber.com.

کلی Busche را پوشش می دهد کسب و کار و سلامت اخبار تریبون. آخرین بار او یک شکار روبنده در دانشگاه مینه سوتا در 100-درجه حرارت. به او اتاق را شکار برای تلفن های موبایل کمی بخشنده تر. خبرنگار پیتر پسی کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن