با کمتر Vikings اردوگاه نقاط undrafted جیک Lacina به امید شانس

این مرکز یک Cretin-Derham سالن دبیرستان فارغ التحصیل و پسر سابق Vikings گارد کربین Lacina امضا شده با زادگاه خ

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

این مرکز یک Cretin-Derham سالن دبیرستان فارغ التحصیل و پسر سابق Vikings گارد کربین Lacina امضا شده با زادگاه خود تیم در ماه آوریل به عنوان عامل رایگان undrafted. Lacina که ستاره دار در بخش دوم Augustana (S. D.) دانشگاه سپری کرده است در سه ماه گذشته آماده برای اردوگاه های آموزشی.

وایکینگ ها rookies های quarterbacks و انتخاب بازیکنان دیگر گزارش به TCO عملکرد مرکز در Eagan در روز پنج شنبه, جولای 23, در حالی که دیگر جانبازان را گزارش روز سه شنبه. اما وایکینگ ها به احتمال زیاد نیاز به اجازه دهید برخی از بازیکنان در هفته آینده زمانی که فهرست نهایی است برای شروع از اردوگاه.

تیم NFL معمولا مجاز حداکثر 90 بازیکنان در کمپ و وایکینگ ها در حال حاضر 87 در فهرست. اما برای کمک به اجتماعی فاصله در طول coronavirus همه گیر فهرست محدودیت ها انتظار می رود به کاهش 80 بازیکنان.

پس وایکینگ ها به احتمال زیاد خواهد شد که به حرکت در هفت بازیکن. و بسیاری از کسانی که در خارج از شادی بچه ها به احتمال زیاد خواهد آمد و از یک استخر از 12 undrafted رایگان عوامل آنها امضا کردند.

"من قصد دارم به رفتن در آن وجود دارد و آن را به بهترین شات بدون توجه به آنچه" Lacina گفت. "این احتمالا مربوط, اما آن تغییر نمی کند آنچه که من قصد دارم به سعی کنید برای انجام در این زمینه است. من قصد دارم به در با بهترین ذهن-مجموعه من می توانم."

حتی اگر او در میان 80 بازیکن در کمپ Lacina می داند که نمی توان آن را آسان برای به دست آوردن یک نقطه فهرستی.

"هر روز یک نگرانی است که عامل رایگان undrafted," او گفت:.

با که در ذهن 6-پا-4, 300 پوند lineman تلاش شده است به بهترین شکل ممکن. بین ماه های مارس و ژوئن Lacina مشغول به کار در خانواده اش کابین تا شمال در پارک Rapids, Minn. پس از خرید یک دسته از وزن در Craigslist.

پس از بازگشت به سنت پل خانه در ماه گذشته بوده و کار کردن به طور منظم در آموزش هاوس در Eagan.

"من فقط واقعا متمرکز در شکل چون فکر کنم اگر من نشان می دهد تا از شکل که نشانه خوبی نیست" گفت: Lacina که برنده Rimington جایزه در سال 2019 به عنوان برتر کشور بخش دوم مرکز. او همچنین یک اجماع همه-امریکا.

Lacina تا به حال رویای مادام العمر برای بازی وایکینگ ها. پدر او در بازی NFL از 1993-2003 از جمله 1999-2002 با مینه سوتا است.

در علاوه بر این به یک فن از پدر خود Lacina رشد اغلب با پوشیدن Randy Moss نیوجرسی و تا به حال پوستر از ستاره گیرنده گسترده ای بر روی دیوار اتاق خواب خود را در خانه.

"پدر من به تازگی به من گفتن که رفتن در آن وجود دارد به عنوان عامل رایگان undrafted من رو به ایستادگی گفت:" Lacina تلاش برای تبدیل شدن به اولین پسر وایکینگ ها بازیکن را به یک به طور منظم فصل فهرستی. "من به رفتن در آن وجود دارد و آیا چیزی که من و تحت تاثیر قرار دادن کسی."

Lacina نمی توانید یک شانس برای انجام این کار بلافاصله. پس از گزارش, بازیکنان تحت coronavirus آزمون در روز پنج شنبه را جمعه و شنبه و پس از آن خواهد شد که آزمون های اضافی یکشنبه. کسانی که دو تست منفی به جلو حرکت خواهد کرد در روز دوشنبه.

آن را نامشخص دقیقا چه روز وایکینگ ها ممکن است به مجموعه ای از 80 فهرست. و حتی اگر Lacina باقی مانده به شروع اردوگاه شانس خواهد بود انباشته در برابر او حتی بیشتر از آنها معمولا در برابر عامل رایگان undrafted. به دلیل coronavirus NFL تیم نداشت در میدان بهار دریل. وجود دارد و انتظار نمی رود که برای هر فصل بازی.

"من قطعا بسیار bummed به شنیدن این که وجود خواهد داشت هیچ پیش فصل بازی ها" Lacina گفت. "مثل همه چیز را که نمی خواهید برای کمک به undrafted نمایندگی رایگان. ... من فقط امیدوارم که من شانس."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب