مینه سوتا خانه پیشرفت پلیس پاسخگویی اقدامات 8 هفته پس از فلوید مرگ

مینه سوتا در مجلس نمایندگان توسط یک 102-29 رای پیشرفته یک سری از تغییرات به دولت policing قوانین از جمله ایجاد

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

مینه سوتا در مجلس نمایندگان توسط یک 102-29 رای پیشرفته یک سری از تغییرات به دولت policing قوانین از جمله ایجاد یک واحد جدید به بررسی پلیس نیروی مرگبار حوادث ممنوعیت پلیس chokeholds و جنگجو آموزش ایجاد یک سیستم جدید داوری به وزن پلیس نیروی مرگبار مواجه است. حدود نیمه شب دوشنبه, رهبران جمهوری خواه از مینه سوتا در مجلس سنا نشان داد برای حمایت از اتوبوس هم پاکسازی یک مسیر به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz میز برای امضای خود را.

قانونگذاران کار کرده هفته در جلسات مخفی برای حمله به یک مصالحه در این پیشنهاد پس از قوه مقننه به طور ناگهانی به پایان رسید کار خود را در ماه گذشته بدون رسیدن به معاملات در بسیاری از آنها بالا اولویت های سیاست. و در این هفته که به دنبال طرفداران خانواده تحت تاثیر خشونت های پلیس اجرای قانون گروه و دیگران وزن در شکل این طرح است.

تشکر. کارلوس ماریانی D-St. Paul گفت که دوشنبه شب به بیل رسید و پس از دو هفته بسته-درب مذاکرات میان حزب دموکرات و جمهوری خواه رهبری — بود "نه به لایحه ای که (او) می خواستم." چند هفته پیش دموکراتیک به رهبری به تصویب مجلس چه ماریانی به نام "قوی تر" پلیس پاسخگویی بسته اما قانونگذاران در جمهوری خواه کنترل مجلس سنا گفت: آن را بیش از حد رفت. پس خانه نورد خود را به زبان و سنا ضربه تا ایشان برای رسیدن به روز دوشنبه توافقنامه است.

با وجود رفتن تا آنجا که او امیدوار بود ماریانی گفت: روز دوشنبه است "یک لایحه خوب" که "ایجاد یک مدرن پاسخگویی چارچوب قانون کمک خواهد کرد که برای پایان دادن به این نوع از خشونت پلیس که به کشته شدن جورج فلوید است."

در مه 25, سابق, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین زانو در Floyd گردن برای نزدیک به نه ساعت به عنوان فلوید گفت که او نمی تواند نفس بکشد و تماشاگران نامیده می شود برای کمک به. اطرافیان تصویری از این حادثه موجب ملی تماس برای تغییرات در راه متحده رسیدگی افسران پلیس که عمل کردن. چوین چهره قتل درجه دوم و طرح اتهامات در Floyd کشته شدند.

ماریانی گفت فلوید مرگ موجب خشم و انزجار سراسر شهرهای دوقلو و بیشتر مینه سوتا و همچنین به عنوان کل ایالات متحده است. معترضان به خیابان ها ریختند اعلام "ما نمی توانیم نفس بکشیم."

"آنچه که آنها برای درخواست است که در واقع بسیار اساسی و این چیزی است که این لایحه می پرسد ما پلیس و از ما شهروندان در ایالت مینه سوتا و آن این است: که ما باید پاسخگو" ماریانی گفت. "هر کس باید پاسخگو باشند. پلیس ما قطعا باید پاسخگو باشند."

در سمت دیگر راهرو Rep. Brian Johnson, R-کمبریج گفت: دوشنبه شب این لایحه نهایی شد "خیلی بهتر" از نسخه های قبلی. او گفت که او هنوز هم تا به حال برخی از نگرانی تا حد زیادی با یکی از بسته مقررات جدید روابط اجتماعی شورای مشورتی است.

شورا در این لایحه است که شامل چندین رهبران ایالتی مینه سوتا اجرای قانون سازمان و همچنین اعضای جامعه قانونی انتصاب و طرفداران. جانسون گفت که آرایش برگ ساکنان بیشتر مینه سوتا است.

"من اعتقاد دارم که احتمالا یکی از اعضای این کل هیئت مدیره خواهد بود از بیشتر مینه سوتا," او گفت:.

جانسون گفت: مأموران اجرای قانون در حال حاضر درگیری با مشابه تشکیل شده تخته در حال حاضر در وجود و که او تا به حال یک "احساس است که هیئت مدیره خود را در حال رفتن به همان راه است."

"آنها در حال رفتن به مجبور به انجام کارهای مترو راه" جانسون گفت: "آن کار نمی کند در بیشتر مینه سوتا است. آن کار نمی کند در تمام."

در زیر پیشنهاد پلیس با استفاده از chokeholds و جنگجو آموزش خواهد بود ممنوع و یک پانل مشاوره از سهامداران ایجاد خواهد شد به توصیه مینه سوتا هیئت صلح افسر استانداردها و آموزش.

این امر به تقویت آموزش در برخورد با مردم در سلامت روحی و روانی بحران و با Minnesotans مبتلا به اوتیسم و ایجاد در اداره جنایی دلهره یک واحد جدید شارژ با بررسی نمونه هایی از پلیس نیروی مرگبار, جنایی, رفتار جنسی و تضاد منافع توسط افسران صلح. واحد خود را یافته و در دسترس مشاهده می شود. و دولت را در شش داوران انتخاب شده و آموزش دیده برای بررسی مرگبار پلیس رفتار میکنند ،

سنا تعیین شد به این اندازه گیری در اوایل صبح روز سه شنبه و در خانه بحث ادامه بیش از یک کار و شغل ،



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب