بالا و نرخ پایین تقاضا: تاکید MSMEs نمی توانید شیر را به دولت تسکین

نوشته شده توسط آفتابی Verma | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 5:04:39 am این طرح قاطعانه

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
نوشته شده توسط آفتابی Verma | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 5:04:39 am
financial package, MSME sector, coronavirus lockdown, Andhra Pradesh government, Indian express news این طرح قاطعانه مانع برای اولین بار وام و کسانی که حساب شده بد. جداگانه طرح تاکید کرد MSMEs است که هنوز به operationalised. (بازنمودی)

بانک ها آغاز شده disbursing بودجه به میکرو, شرکت های کوچک و متوسط تحت 100% اضطراری خط اعتباری تضمین طرح های اعلام شده توسط وزیر دارایی Nirmala Sitharaman ماه گذشته اما برای بسیاری از شرکت های ضربه سخت با این بیماری همه گیر مستند اعتباری است که هنوز هم یک چالش بزرگ است.

دوام شرکت با سابقه اعتباری خوب هستند قادر به جمع آوری پول اما نیازمندان در میان MSMEs روبرو هستند دو whammy: رکود در تقاضا و کمبود بودجه.

داده های رسمی نشان می دهد که از ژوئن 18, بانک های دولتی تحریم وام به ارزش تومان 40,416 کرور تحت این طرح که Rs 21,028.55 کرور روپیه بوده است پرداخت.

این طرح قاطعانه مانع برای اولین بار وام و کسانی که حساب شده بد. جداگانه طرح تاکید کرد MSMEs است که هنوز به operationalised.

توضیح داد

چرا دست خود را گره خورده است

RBI ممکن است قطع مخزن نرخ به 4 درصد اما اعتباری به MSMEs است که هنوز هم در 8-14%. برای اولین بار وام و نرخ بالا جلوگیری تاکید کرد شرکت. عدم تقاضا منقبض شده است فضای خود را.

بانک ها درخواست تازه وثیقه این وام ها طبق طرح, اما پس از آن افزایش یافته است تنها به وام گیرندگان موجود در حال اجرا تسهیلات اعتباری با بانک ها و کارخانه خود را زمین کارخانه و ماشین آلات عمدتا متعهد با بانک ها.

یکی از مهم بازدارنده منابع گفته است که نرخ بهره توسط بانک ها تحت این طرح است که تقریبا در تاریخ همتراز با نرخ بازار و ارائه نمی کند و هیچ توجهی امتیازی.

ماه گذشته RBI قطع کرده و مخزن رای 40 اساس امتیاز آوردن آن به رکورد پایین ترین سطح خود از 4 درصد است. این نیست ترجمه به هر گونه کمک برای وام گیرندگان.

برای تحت طرح نرخ بهره از بانک ها و موسسات مالی بوده است در پوش 9.25 درصد در سال در حالی که غیر بانکی شرکت های مالی قرض می تواند در حداکثر 14 درصد در سال. بانک های دولتی وام در حدود 8 درصد بسته به اعتبار گیرنده.

صنعت منابع می گویند این نرخ بالا را اعتبار عملی برای تاکید شرکت هایی که نیاز به سرمایه در گردش وام برای یک دوره است که واحد خود را بسته شدند.

منابع گفت که همراه با ارزان تر اعتبار MSMEs نیاز به حمایت دولت در کاهش هزینه های ثابت و منافع کوتاه مدت مانند چشم پوشی از برق اتهامات عنوان شده علیه. "در غیر این صورت بسیاری نمی خواهد زنده ماندن این یورش و آنها را به باد گفت:" Animesh Saxena رئیس فدراسیون هند خرد و کوچک و متوسط.

"اینها مسائل ما در حال صحبت کردن به دولت در مورد... که این وام در دسترس بودن نباید تنها موجود برای وام گیرندگان. وجود دارد مقدار زیادی از مدارک مورد نیاز در استقراض از بانک ها و...بیشتر MSMEs شکست در بسیاری از این پارامترها" او گفت:.

جدا از بهره های گزاف هزینه های بالا بردن وام در طرح آسان است حتی برای غیر NPA شرکت.

"وام گیرندگان خواسته برای ارائه به بهره برداری سند برای وام و بانک ها به طور مستقیم پرداخت مبلغ وام برای outstandings از دولت قانونی پرداخت (مانند PF و TDS حق) حقوق و دستمزد پرداخت و حل و فصل از تامین کنندگان – که عملا برگ هیچ چیز با وام گیرنده" گفت: K E Raghunathan سابق ملی, رئیس جمهور, همه, هند, تولید کنندگان سازمان است.

دولت باید وام را در دسترس حتی برای تاکید MSMEs (کسانی که ذکر ویژه حساب-2) و چشم پوشیدن از بهره بار برای وام به Rs 2 کرور که تا حد زیادی برای میکرو شرکت, او گفت:.

K K Balli جمهور از شرق دهلی نو-بر اساس ارتباط عمده فروشی لباس ماتريالى نمایندگی ها گفت: بانک ها در تماس هستند تا MSMEs با زمین کارخانه و ماشین آلات به گسترش وام. "چرا بانک ها برای دادن وام به بازیکنان کوچک و پوشاک معامله گران اگر آنها لازم نیست به اندازه کافی وثیقه ؟ این بازیکنان می توانید اضافه برداشت و نقدی اعتباری برابر hypothecation," او گفت:.

در یک گزارش منتشر شده در هفته گذشته CRISIL امتیاز آن گفت: انتظار می رود MSME درآمد و سودآوری به سقوط شدت ضربه میکرو شرکت سخت ترین.

میکرو شرکت حساب 32 درصد از کل MSME بدهی. مصرف اختیاری و ساخت و ساز و صادرات مرتبط MSMEs و نساجی و سرامیک بازیکنان هستند که به عنوان دیده می شود بیشتر تحت تاثیر قرار.

"برای MSMEs کاهش درآمد خواهد بود تندتر در 17-21 درصد در حالی که حاشیه EBITDA کوچک خواهد شد 200-300 اساس امتیاز به 4-5 درصد به تقاضای ضعیف آدمی دور سود را از کاهش قیمت کالاها است. یک کاهش شدید در سطح عملیاتی نیز تاثیر اعتبار تشدید نقدینگی کشش این واحد شده اند دست و پنجه نرم کردن با, به خصوص در سرمایه در گردش جبهه" در این گزارش است.

نیاز برای وام در میان شرکت های کوچک و متوسط نیز ممکن است پایین به دلیل وجود دارد هیچ انتخاب کنید تا در تقاضا. "ما نیاز به کار اضافی سرمایه وام پس به اندازه کافی وجود ندارد و تقاضا در بازار و علاقه خود را نگه می دارد تا ستون در امکانات اضافی" گفت: یک Ludhiana مبتنی بر MSME بازیکن تولید قطعات خودرو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن