هند اولویت اول امید ما ندارد 2020 sans IPL: BCCI رئیس Sourav Ganguly

میزبانی لیگ برتر هند (IPL) در هند باقی مانده است BCCI جمهور Sourav Ganguly را "اولویت اول" و او امیدوار است ک

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

میزبانی لیگ برتر هند (IPL) در هند باقی مانده است BCCI جمهور Sourav Ganguly را "اولویت اول" و او امیدوار است که جهانی کریکت را به تحمل یک سال 2020 بدون glitzy رویداد با وجود نگرانی های خود را در اطراف در حال افزایش coronavirus (COVID-19) موارد است.

بسیار محبوب T20 لیگ که شروع به برنامه ریزی شده در مارس 29, می ایستد معلق با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

در حالی که سابق کاپیتان هند گفت: این مهم است که برای بازی کریکت برای بازگشت به حالت عادی هر گونه تصمیم در مورد IPL می تواند انجام شود تنها پس از ICC تصمیم می گیرد در سرنوشت T20 جام جهانی, برنامه ریزی برای بازی در استرالیا در ماه اکتبر-نوامبر.

"ما نمی خواهیم تا سال 2020 به پایان بدون IPL. اولویت اول ما این است که هند و حتی اگر ما 35 تا 40 روز ما میزبان آن است. اما ما نمی دانیم که در آن...," Ganguly گفت: در هند امروز نشان می دهد 'الهام'.

نیوزیلند سریلانکا و امارات متحده عربی ارائه شده برای میزبانی این رویداد در صورت وجود مسائل تدارکاتی در هند با افزایش سریع در coronavirus موارد است.

سازماندهی لیگ برتر فوتبال در خارج از کشور یک گزینه است اما این امر در نتیجه افزایش هزینه های.

خوش بینانه در مورد IPL 2020: Brijesh پاتل

"من قرار داده و آن را در این جهت. اولا که آیا ما می توانیم (یک IPL) در داخل قاب زمان به عنوان IPL محدود کرده است ، ثانیا هند است. اگر آن را نمی ممکن است پس از آن ما به فکر رفتن به خارج (خارج از کشور). اما رفتن کجا...چرا که اگر شما آن را تبدیل به گران قیمت برای همه – فرانشیز و هیئت مدیره. به دلیل نرخ تبدیل ارز و نرخ آن گران می شود. بنابراین ما در حال نظارت است اما همانطور که گفتم ما بسیار مشتاق به آن میزبان کردم و انگشتان ما عبور کردند."

تاخیر در گرفتن یک تماس نهایی در سرنوشت T20 جام جهانی است و همچنین نگه داشتن BCCI کارفرمایان و دیگر IPL سهامداران در انتظار است.

"ما هنوز نمی دانیم که ما لازم نیست که یک تصمیم از ICC در مورد T20 جام جهانی. ما را از شنیدن چیزهای مختلف از رسانه ها اما مگر اینکه آن را به طور رسمی گفت: به اعضای هیئت مدیره شما نمی دانید که چه اتفاقی می افتد," او گفت:.

Ganguly آگاه است از تیره و تار وضعیت در شهرهای هند با IPL franchises.

"اگر آن اتفاق نمی افتد در هند به دلیل COVID سپس مکان هایی مانند بمبئی, دهلی نو کلکته و چنای این که تیم های بزرگ در لیگ اما در این مرحله شما می توانید با قرار دادن دست خود را به قلب و می گویند کریکت اتفاق خواهد افتاد در این مکان.

"احمدآباد ما مشتاق به رفتن وجود دارد. آن را شگفت انگیز ورزشگاه. من نمی دانم که آیا ما می توانیم وجود دارد یا نه. این آسان نیست در لحظه ای می گویند ما می رویم به آن میزبان در هند است."

تنها یک بار در 12 سال گذشته از IPL به تمام مسابقات معطوف شده خارج از هند است. در سال 2009 برگزار شد در آفریقای جنوبی به عنوان تاریخ برخورد با انتخابات عمومی در این کشور است.

"دیدن آن بوده است بسیار دشوار برای همه ما و من در نگاه هر کس به عنوان یک کل. در مستند از ماه مارس آوریل و مه و سپس همه چیز را باز کرد. اما همه چیز باز کرد تا با ترساندن. به هر حال اگر شما نگاه کنید تعداد آن را بیش از آن بود که در طول مستند. این گسترش بسیار سریع است. آن را ترسناک اما من هرگز تجربه چنین چیزی تا به حال در زندگی من است."

BCCI, رئیس, اینکه, همچنین امیدوار است که این ورزش است که در اولین.

"ببینید من می خواهم به آن را به عنوان من گفت که کریکت نیاز به بازگشت. برای ما این است که در واقع خارج از فصل است که در واقع کمک کرده است. ما به پایان رسید فصل ما در ماه مارس فقط پس از آن IPL بود در مورد برای شروع است. و ما تا به حال به لغو IPL است که مهم ترین بخش های خانگی ما در فصل. ما می خواهیم لیگ را به اتفاق می افتد. چون زندگی نیاز به برگشت به حالت عادی. کریکت نیاز به بازگشت به حالت عادی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب