227 از 58,867 مسافران در Vande بهارات پروازهای آزمایش مثبت: مرکز به بمبئی HC

نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 2:03:49 am و پس از مشاهده جز

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 2:03:49 am
coronavirus, coronavirus cases, Vande Bharat flights, Vande Bharat flights passengers, Vande Bharat flights passengers tested positive, Vande Bharat positive passengers, vande bharat mission, و پس از مشاهده جزئیات HC به دنبال روشن شدن از کارشناس کمیته عمران و حمل و نقل هوایی وزارت به عنوان اینکه آیا با صرف لمس یک Covid-19 فرد آلوده به ویروس منتقل می شود و به فرد دیگری پس از لمس. (عکس)

این مرکز در روز پنج شنبه ارائه شده قبل از دادگاه عالی بمبئی که تنها 227 مسافر از 58,867 سرخپوستان که سوار ویژه پرواز زیر Vande بهارات ماموریت آزمایش مثبت برای Covid-19 است که 0.38 درصد از کل مسافران است. این مرکز همچنین گفت که این موارد نشان داد در طول نهادی دوره قرنطینه وجود دارد هیچ مدرکی برای اثبات اینکه آیا آنها تا به حال قرارداد coronavirus در پرواز است.

دولت عاقلانه جزئیات ارسال شد پس از HC روز سه شنبه تا به حال خواسته اداره کل هواپیمایی کشوری (DGCA) و هوایی هند به ارائه اطلاعات از سرخپوستان بودند که آلوده نیست در حالی که آنها سوار ویژه پرواز زیر Vande بهارات ماموریت اما آزمایش مثبت برای Covid-19 پس از فرود در هند.

و پس از مشاهده جزئیات HC به دنبال روشن شدن از کارشناس کمیته عمران و حمل و نقل هوایی وزارت به عنوان اینکه آیا با صرف لمس یک Covid-19 فرد آلوده به ویروس منتقل می شود و به فرد دیگری پس از لمس. HC با اشاره به کمیته پیشنهاد است که اگر یک فرد نشسته در مجاورت فرد دیگری در پرواز ارائه شده است با محافظ پیچیده در اطراف عبا گسترش ویروس توسط قطرات و یا با لمس می توان جلوگیری کرد.

یک بخش از نیمکت قضات S J Kathawalla و S P Tavade در روز پنج شنبه بود و شنوایی از طریق کنفرانس ویدئویی یک درخواست ثبت شده توسط هوایی هند خلبان Deven Kanani که ادعا شده که این ملی حامل نقض کرده اجتماعی فاصله هنجارها در حالی که تخلیه سرخپوستان رشته در خارج از کشور در این ویژه پرواز.

مدافع Abhilash Panickar برای درخواست این استدلال که مقامات نمی تواند ارائه داده که چگونه بسیاری از 18,896 مسافران که وارد دهلی نو واقع شدهاست و Telangana آزمایش مثبت برای Covid-19 و در نتیجه درصد از عفونت در سمت های بالاتر.

وکیل کلی از هند Tushar مهتا, نمایندگی DGCA بود روز سه شنبه گفت: این ویژه پرواز کرده بود همه به دنبال امنیت اجتماعی و فاصله گرفتن از هنجارهای برای جلوگیری از Covid-19 گسترش یافته است. پس مارس 25 سفارش توسط دیوان عالی کشور DGCA خواسته بود حامل سعی کنید به نگه داشتن وسط صندلی در پروازهای خالی و یا ارائه "بسته بندی-در سراسر لباسهای" به مسافران که در حال اختصاص داده شده مانند صندلی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب