Yuvraj Singh عذر خواهی برای casteist سخن گفتن در برابر Yuzvendra چهل

سابق هند ستاره Yuvraj Singh در روز جمعه عذر خواهی کرد برای ساخت یک casteist سخن گفتن در برابر Yuzvendra چهل د

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

سابق هند ستاره Yuvraj Singh در روز جمعه عذر خواهی کرد برای ساخت یک casteist سخن گفتن در برابر Yuzvendra چهل در طول یک instagram chat گفته او "ناخواسته" آسیب احساسات عمومی.

آن را در یکی از instagram live جلسه با معاون کاپیتان Rohit Sharma که Yuvraj ساخته شده توهین آمیز نظر در مورد چهل در حالی که صحبت کردن در مورد به طور منظم خود را رسانه های اجتماعی پست.

در واقع یک مدافع از حصار یک شکایت پلیس در برابر هند دوقلو قهرمان جام جهانی بود که مجبور به موضوع عذرخواهی خود را در صفحه توییتر.

"من درک می کنم که در حالی که من با داشتن یک گفتگو با دوستان من, من اشتباه بود که بی دلیل است. اما به عنوان یک مسئول هندی من می خواهم بگویم که اگر من ناخواسته صدمه دیده کسی عواطف یا احساسات من می خواهم به بیان پشیمانی برای همین," او نوشت.

جانباز 304 ODIs, 58 T20Is و 40 آزمون نیز روشن است که او "هرگز معتقد بود" در هر نوع تبعیض.

"این روشن است که من هرگز معتقد بودند در هر نوع اختلاف را بر اساس طبقه و رنگ و عقیده و یا جنسیت. من داده اند و همچنان به صرف زندگی من برای رفاه مردم است."

"من اعتقاد دارم که در شأن و منزلت زندگی و احترام هر فرد بدون استثنا" او گفت:.

"عشق من برای هند و تمام مردم آن ابدی است" او امضا کردن.

چهل یکی از هندوستان برتر ریسندگی در سفید توپ کریکت ساخته شده است کاملا یک نام برای خود در فیلم های شبکه های اجتماعی برنامه Infinite.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن