هاریانا به آزمون 11,000 نفر با علائم شبه آنفولانزا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 10:38:06 pm فروشندگان پوشید

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 10:38:06 pm
Haryana to test 11,000 people found with flu-like symptoms فروشندگان پوشیدن PPE کیت فروش سبزیجات از طرف دیگر موانع (اکسپرس عکس Jasbir Malhi)

حداقل 11000 نفر پیدا شد به داشتن علائم شبه آنفولانزا در بررسی انجام شده توسط دولت در بخش بهداشت و درمان را Asha کارگران است. اکثر این افراد نیز شکایت از مشکلات تنفسی که برای هاریانا وزیر بهداشت آنیل Vij دستور پزشکان برای انجام coronavirus آزمون در همه این افراد در یک روش مرحله به مرحله.

Vij به این جهت در حالی که ریاست جلسه وزارت بهداشت در روز چهارشنبه. Vij همچنین به دستورالعمل برای ایجاد یک COVID کار اتاق در تمام 11 COVID بیمارستان اگر هر زن باردار است که آزمایش مثبت برای کوروناویروس. او همچنین دستور وزارت بهداشت برای آغاز OPDs در تمام بیمارستانها برای درمان بیماران مبتلا به بیماری های دیگر است.

"تست کل 2.5 کرور جمعیت هاریانا یک چالش بزرگ برای ما است. اما کسانی که نیاز به آزمایش می شود باید آزمایش می شود. برای این دسته از مردم هستند که تشکیل شده است. کسانی که در تماس با تعداد زیادی از مردم و کسانی که با علائم باید آزمایش می شود در اولویت است. در حال حاضر هاریانا دارای ظرفیت انجام 3,500 آزمون در روز است. این ظرفیت نیز در حال افزایش" Vij گفت.

از وزیر بهداشت هم خواسته بهداشت کارگران را به خود تست در اولویت است. "اول از همه ما نیاز به امن به طوری که ما می توانیم نگه داشتن دیگران امن بیش از حد. بنابراین سلامت کارگران که بیشتر در معرض آلوده شدن با این ویروس در حالی که درمان Covid بیماران نیاز به آزمایشات انجام شده با استفاده از سریع تست کیت که مورد تایید دولت است."

هاریانا Covid موارد رسیدن به 594, 7 مرده

تعداد COVID موارد در هاریانا لمس 594 روز چهارشنبه شب پس از 46 تازه موارد گزارش شده از سراسر کشور در 24 ساعت گذشته. تا کنون هفت نفر فوت کرده اند در دولت متشکل از دو هر در امبلا و فریدآباد و هر یک در منطقه روتک کرنال و پنیپت. به گفته وزارت امور خارجه دولت یکشنبه شب COVID بولتن 46 تازه موارد متشکل از 20 در Gurugram شش در ژججر پنج هر کدام در پنیپت و کرنال چهار در امبلا سه در سونیپات دو در فریدآباد و یک مورد در جیند گزارش شده است.

تا شب سه شنبه وجود دارد 327 فعال COVID بیماران در هاریانا از آنها 320 بیماران بستری کمتر از 14 روز در حالی که هفت بیماران بستری در بیمارستان های مختلف برای مدت زمان طولانی تر. سونیپات آگهی با 75 فعال بیماران پس از 70 در ژججر و 53 در Gurugram. مناطق امبلا و پلول نیز به احتمال زیاد رفتن به شامل در مناطق قرمز با 28 و 27 فعال بيماران بود.

متخلفان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای به تنبیه کنید

این هاریانا شهری و محلی بخش نهادهای صادر شده است جهت اعمال مجازات و جریمه برای نقض اجتماعی فاصله هنجارها در بازار مناطق درون شهری محدودیت. معاون کمیسیون بوده است به کارگردانی تشکیل کمیته در سطح منطقه متشکل از اعضای از کار درآمد و مدیریت بحران و سایر ادارات به منظور نظارت بر اجرای دستورالعمل برای حفظ اجتماعی فاصله در هنگام باز شدن بازار در مناطق تمدید دوره از مستند تا به مارس 17 سال 2020 است.

"همه شهرداری ها شرکت های شوراهای شهری و شهرداری ها و کمیته ها معطوف شده برای اطمینان از انطباق با این دستورالعمل و دستورات و صرفا موضوع challans طبق مفاد بخش 381 از هاریانا شهرداری, شرکت, عمل, 1994 و بخش 233 از هاریانا شهرداری, قانون 1973. اقدام همچنین می تواند آغاز شود طبق مقررات مدیریت بحران, قانون سال 2005 به عنوان به خوبی به عنوان زیر بخش 188 هند جزا 1860 برابر با متخلفان طبق شدت تخلف در یک مورد-به-مورد," دولت, سخنگوی گفت.

آزادی مشروط از 4000 زندانی در طول مستند تمدید

هاریانا وزیر منهر لعل خطار اعلام کرد که اقدام به دستورالعمل صادر شده توسط MHA آزادی مشروط از حدود 4000 زندانی که آزاد شدند در طول مستند دوره تمدید شده است توسط یکی دیگر از پنج هفته است.

"پس از اتمام مدت آزادی مشروط خود دوره تمام کسانی که زندانیان باید اول آزمایش coronavirus قبل از خوابیدن آنها را به زندان" وزیر گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن