دولت "کینه جو', ارسال شده از زنان که در اعتراض به مکان های از راه دور: Jignesh Mevani

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Ganhinagar | منتشر شده در مارس 11, 2020 1:07:03 am MLA Jigneesh Vemani همچ

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Ganhinagar | منتشر شده در مارس 11, 2020 1:07:03 am
gujarat home minister, Pradeepsinh Jadeja, gujarat Lok Rakshak Dal, gujarat Lok Rakshak Dal women candidate, gujarat obc women Satyagrah protest, indian express news MLA Jigneesh Vemani همچنین گفت که زنان آماده به صحبت کردن دستگیری بیشتر قربانی. (فایل)

به گجرات تصمیم دولت در ارسال 5,383 Lok Rakshak Dal (LRD) نامزدهای زن در ولسوالی های مختلف در روز شنبه باعث شده تازه ردیف مستقل MLA Jignesh Mevani ادعا که دولت با "vindictively" ارسال داده به آن دسته از زنان که نشسته در یک 24X7 اعتراض های عمومی علیه دولت منظور در رزرو در ولسوالی های دور از خانه خود را.

دولت اما رد اتهامات و گفت که اداره پلیس یک نیروی منظم و به ارائه خدمات به هر کجا که خواسته.

در اوایل این سال حدود 30 نفر از داوطلبان OBC/ST/SC جوامع که به نظر می رسد برای آزمون استخدام از LRD خالی نشسته بر روی یک اعتراض های عمومی برای حدود 70 روز در Satyagrah Chhavani در گاندینگر در برابر اجرای یک گجرات قطعنامه دولت ممنوع است که آنها را از رقابت در رقابت باز دسته از 33% زنان رزرو برای استخدام.

به دلیل GR, زنان گفت: آنها ایستاده شانس گرفتن انتخاب شده برای این کار دولت, با وجود داشتن شایستگی. آنها خواستار لغو این بحث GR از دولت.

بعد زنان بودند که نمی اجتماعی رزرو آمد در حمایت از GR علیه زنان OBC/SC/ST جوامع است. در نهایت دولت حل و فصل مسئله از تصمیم به استخدام تمام زنان داوطلبانی که به ثمر رساند 62.5 یا بیشتر از مجموع 125 علائم در آزمون استخدام.

روز شنبه دولت اختصاص داده شده به شهرستان/منطقه ارسال به سراسر 5,383 زنان موفق, نامزدهای مسلح و غیر مسلح دسته از پست.

"دولت در دولت عمل کرده است با vindictiveness در برابر این زنان است. حتی زمانی که آن را جنگ جهانی همه گیر COVID-19 دولت رو هم انتخاب کنید زنانی که اعتراض کردند و به آنها ارسال در مکان های دوردست" گفت: Mevani.

"همه زنانی که فعالانه به اعتراض علیه دولت شده اند انتخابی ارسال شده در یک محل حدود 500 متر دور از خانه خود را در ولسوالی/ شهرستان. سهم از محل ارسال یک دولت حق. اما مواردی وجود دارد که در آن یک زن بوده است ارسال شده در یک محل دور از خانه اش در منطقه است که تا به حال جای خالی. حتی COVID-19 همه گیر نشده پاک vindictiveness از ذهن دولت در برابر این زنان که مبارزه برای حقوق خود" اضافه شده Mevani. MLA همچنین گفت که زنان آماده به صحبت کردن دستگیری بیشتر قربانی.

یکی از نامزدهای گفت: به شرط ناشناس ماندن گفت: "ما اعتراض کردند و در حال حاضر رو ارسال در مکان های دور. در حال حاضر هیچ کس آماده است تا به اعتراض آنها به عنوان درک است که دولت ممکن است ایجاد مشکل برای آنها را در خدمات. آنچه برای ما اتفاق افتاده است وجود دارد برای همه برای دیدن. اما ما در حال رفتن به آن را قبول کند."

زن دیگری نامزد گفت: "ما باید این موارد پس از یک مبارزه طولانی است. ما نمی خواهیم به طولانی آن را هر بیشتر... دولت بوده و مغرضانه در برابر به ما ارسال در مکان های از راه دور. اما اجازه دهید آن را. ما همچنین می خواهم برای خدمت به مردم در جریان همه گیر... مهم ترین زمان برای خدمت به کشور است."

وزیر امور خارجه در امور خانه Pradeepsinh Jadeja رد اتهامات vindictiveness توسط دولت و نام آن را "نادرست". "می تواند وجود داشته باشد هر چیزی که مرتب سازی بر اساس (vindictiveness) در این سیستم.پلیس نیروی انتظامی نیرویی است که در آن فرد به کار در هر کجا که او/او می شود ارسال."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب