به روز شده: Duluth, مدارس دولتی سرپرست به درخواست برای پشتیبانی از منابع مدرسه افسران اگر قرارداد آماده است

قرارداد بود و نه در کسب و کار در دستور کار کمیته چهار شنبه, جولای 14 بنابراین اگر یک پیش نویس بود قبل از جلسه

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

قرارداد بود و نه در کسب و کار در دستور کار کمیته چهار شنبه, جولای 14 بنابراین اگر یک پیش نویس بود قبل از جلسه 21 جولای آن را می توان به عنوان یک قطعنامه. به طور معمول, قرارداد خواهد رفتن را از طریق کسب و کار کمیته قبل از اینکه رای دادند در ماهانه به طور منظم جلسه هیئت مدیره مدرسه.

"ترجیح من این است که هیئت مدیره حرکت رو به جلو در حمایت از منابع مدرسه افسران" ماگاس گفت: "و ما را در این سال تحصیلی آینده به بررسی ما ساختار ممکن است تعصب نژادی و همچنان به حرکت به دور از ساختار است که ترویج نامتناسب نظم و انضباط و یا پیامدهای منفی برای دانش آموز خاص گروه است."

دلوت مدارس دولتی CFO کتی اریکسون وجود دارد گفت: تا به حال شده است در مکالمات اولیه در این شهرستان با توجه به قرارداد اضافه کردن زبان اگر آموزش از طریق آموزش از راه دور و یا مدل ترکیبی در 2020-21 سال تحصیلی. پس از COVID-19 اعلام شد یک بیماری همه گیر ساختمان مدرسه بسته تقریبا بلافاصله و دانش آموزان رفت و به آموزش از راه دور. این به معنای وجود نداشت دانشکده منابع افسران در مدارس برای 10 هفته.

اریکسون گفت: با توجه به عدم قطعیت با 2020-21 سال تحصیلی منطقه می خواستم برای قرار دادن در زبان به آدرس این مسائل اگر منطقه شد آموزش از راه دور و یا در یک مدل ترکیبی.

ماگاس گفت: این شهرستان است که مایل به منطقه یک 80.000 دلار اعتبار برای 10 هفته منابع مدرسه افسران در مدارس را نسبت به آینده قرارداد.

چند دادخواست ایجاد شده در دلوت جامعه برای حذف منابع مدرسه افسران از این مدارس به طور کامل. در پاسخ دلوت هیئت مدیره مدرسه دعوت دلوت اداره پلیس به یک کمیته از کل جلسه هفته گذشته به ارائه می دهد در مورد آنچه در مدرسه منبع افسران انجام دهد. اداره پلیس ملحق شد توسط ثانویه مدیران مدارس برای ارائه.

قبلی قرارداد که تمام شده 30 ژوئن, هزینه منطقه حدود 251,000 یک سال برای چهار دانشکده منابع افسران یکی برای هر دبیرستان و مدرسه است. اریکسون گفت: منطقه بود بودجه برای قرارداد در 2020-21 سال تحصیلی. مدرسه منبع: ماموران پلیس دلوت اداره پلیس کارکنان.

ماگاس گفت که او امیدوار است برای یک قرارداد در زمان آماده برای مدرسه به طور منظم جلسه هیئت مدیره اما اگر او نمی خواهد درخواست هیئت مدیره به تصویب قطعنامه حمایت از منابع مدرسه افسران.

"با توجه به عدم قطعیت سقوط من امیدوار هستم که هیئت مدیره تصمیم به حمایت از مدرسه ما منابع افسران" ماگاس گفت. "ما باید در ادامه این جلسه گفت و گو و همچنین بررسی سیاست ها و روش برای تعامل با اجرای قانون است. آن را بیش از حد مهم است موضوع را به تصمیم می گیرید پس بدون این."

این داستان به روز شده در 11:44 بعد از ظهر جولای 14 با اطلاعات و به نقل از سرپرست جان ماگاس. این اصل نوشته شده در 8:34 بعد از ظهر جولای 14.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن