رانندگان حمل سلاح گرم جدید ارشاد زیر فشار از Philando کاستیا را

این تغییرات اعلام کرد دوشنبه, جولای 6, آمده چهار سال به بعد و پس از Philando کاستیا کشته شد یک سنت آنتونی افسر

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

این تغییرات اعلام کرد دوشنبه, جولای 6, آمده چهار سال به بعد و پس از Philando کاستیا کشته شد یک سنت آنتونی افسر پلیس است. کاستیا مادر والری کاستیا تحت فشار قرار دادند برای تغییر با هدف کاهش سوء تفاهم و نمونه هایی از نیروی مرگبار بین ماموران و رانندگان است.

Philando کاستیا کشیده شد در جولای 6, 2016 و افسر گفت Jeronimo Yanez او قانونی اسلحه گرم در خودرو. Yanez شات کاستیا در حالی که الماس رینولدز, کاستیا تا زندگی جریان روبرو می شوند و به عنوان رینولدز' دختر جوان نگاه از عقب.

جدید راهنمایی و رانندگی و آموزش دیده پلیس و افسران صلح در مینه سوتا توصیه می کند که رانندگان نگه داشتن دست خود را بر روی فرمان به جای رسیدن به در مورد خودرو اگر آنها طول کشیده. و آن دستور ماموران برای شناسایی خود بپرسید برای شناسایی و اثبات بیمه و توضیح به رانندگان و چرا از آنها خواسته شده است برای جلوگیری از.

والری کاستیا گفت: تغییر یکی از چندین پیشنهاد مطرح شده توسط یک کمیسیون در پلیس نیروی مرگبار برخورد است که می تواند به جلوگیری از مرگ و میر اضافی. و او گفت: آن را می تواند اولین گام در بهبود ایمنی ترافیک متوقف می شود در مینه سوتا است.

"این چهار سال در حال حاضر و به نظر می رسد مانند:" دیروز کاستیا گفت: مرگ پسرش است. "این چیز عالی است بسیار مهم است. که کمی اطلاعات می تواند صرفه جویی در مقدار زیادی از زندگی چون شما نمی دانید که آنچه شما در حال رفتن به زمانی که پلیس راه رفتن به ماشین خود را."

تا کنون یک تخته سنگ از دیگر طرح های شکست خورده برای به دست آوردن حمایت هر دو حزب در دولت و قوه مقننه. مکالمات وجود دارد تحت فشار قرار دادند به جلو به عنوان یک اولویت پس از دیگری پلیس-درگیر مرگ — که از جورج فلوید در مینیاپولیس. سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در جورج فلوید گردن برای نزدیک به نه ساعت به عنوان فلوید التماس کرد برای کمک به. فلوید بعد از درگذشت در یک بیمارستان در این نزدیکی هست.

فعالان در مینه سوتا و فراتر از آن را به نام اصلاحات به دولت policing قوانین زیر فلوید را کشتن.

وزارت امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون گفت: او را به تغییر سلاح گرم مستقل از قوه مقننه به دلیل آن می تواند کمک به ایجاد ترافیک متوقف می شود امن تر برای رانندگان و افسران و اجازه می دهد برای سازگار سیاست در سراسر کشور.

"همانطور که ما همه به خوبی می دانیم ترافیک متوقف می شود به نوبه خود می تواند مرگبار آیا به عنوان یکی که در آن Philando کاستیا زندگی خود را از دست. و یکی از راه ما باور داریم که برای کاهش این خطر است که باید درک روشنی از آنچه که باید اتفاق می افتد در طول یک توقف ترافیک" Harrington گفت. "پیام ما به رانندگان و اجرای قانون واقعا ما می خواهیم به مطمئن شوید که ترافیک ایمنی نمی تواند منجر به یک تراژدی شخصی."

بر اساس قوانین جدید رانندگان خواسته خواهد شد که به اطلاع افسر که آنها یک اسلحه گرم در وسیله نقلیه و می گویند که در آن سلاح است که اگر آنها طول کشیده. دولت جدید ارشاد خواستار رانندگان در آن موقعیت به نگه داشتن دست خود را بر روی فرمان به عنوان یک افسر روش به جای رسیدن به اطراف در ماشین و یا ترک وسیله نقلیه.

"در طول این ماموران باید به شما نشان می دهد احترام" دستیار کمیسر امنیت عمومی بوکر هاجز گفت. "شما باید انتظار احترام از افسران پلیس."

قانونگذاران می تواند دوباره تا اضافی اقدامات اصلاحات بعد از این ماه به عنوان آنها بازگشت به کنگره برای ویژه جلسه قانونی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن