مرکز آمده است: اطمینان از مهاجران راه نمی خانه

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 4:43:54 am در مه 1

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 4:43:54 am
walking home, migrant workers, india lockdown, coronavirus cases, indian express news در مه 11, این مرکز تا به حال نوشته شده در خطوط مشابه به متحده با ابراز نگرانی از کارگران مهاجر راه رفتن بر روی جاده ها و خطوط راه آهن. آن را تا به حال خواسته متحده به وکیل این مردم و آنها را به نزدیکی پناهگاه است. (بازنمودی)

حتی به عنوان هزاران نفر از کارگران مهاجر همچنان به راه رفتن به خانه های خود در کشورهای دیگر را از نقاط مختلف کشور در میانه محدود قطار و اتوبوس در حال اجرا برای حرکت خود را در این مرکز در روز جمعه گفت: این مسئولیت ایالات متحده برای متقاعد کردن کارگران مهاجر به راه رفتن نیست و تسهیل سفر خود را با Shramik قطار ویژه.

این سومین بار است که این مرکز یادآور متحده مسئولیت خود را نسبت به کارگران مهاجر.

در نامه ای به ایالات متحده و سرزمین های اتحادیه, اتحادیه دبیر خانه آجی Bhalla نوشت: "همانطور که اطلاع دارید دولت اجازه داده است جنبش کارگران مهاجر توسط اتوبوس و 'Shramik' قطار ویژه به آنها را قادر به سفر به مکان های مادری خود. آن است که در حال حاضر مسئولیت همه کشورها و سرزمین های اتحادیه به اطمینان حاصل شود که جنبش رشته کارگران مهاجر که در حال حاضر خود را برای رفتن به خانه متحده تسهیل می شود. متحده/UTs باید به طور گسترده ای انتشار ترتیبات سفر در اتوبوس های خاص/'Shramik' قطار ویژه در میان کارگران مهاجر و متقاعد کردن/وکیل آنها است که آنها نمی باید راه رفتن زمانی که آنها می توانند سفر در اتوبوس/قطار."

در مه 11, این مرکز تا به حال نوشته شده در خطوط مشابه به متحده با ابراز نگرانی از کارگران مهاجر راه رفتن بر روی جاده ها و خطوط راه آهن. آن را تا به حال خواسته متحده به وکیل این مردم و آنها را به نزدیکی پناهگاه است.

زودتر به خانه وزیر Amit Shah نوشته شده بود به بنگال غربی و با اشاره به اینکه دولت بود و به تاخیر انداختن حرکت قطارها برای مهاجران.

قابل توجه کارگران مهاجر در اردوگاه های ساخته شده به هیئت مدیره قطار تنها پس از خود را در صفحه اصلی متحده پیش نیازهای ورود خود را از دولت آنها را به ماندن در. همچنین در دسترس بودن محدود از قطار و اتوبوس بدان معنی است که صبر می تواند طولانی.

در آخرین اطلاعیه های MHA است یادآوری متحده از آن مه 11 نامه: "در این نامه به وضعیت کارگران مهاجر راه رفتن بر روی جاده ها و خطوط راه آهن و برجسته شد و از آن توصیه می شود که در مورد آنها در بر داشت در چنین وضعیت آنها باید مناسب توصیه شده به نزدیکی پناهگاه و ارائه شده با آب و غذا و غیره. تا اين زمان آنها تسهیل شده به هیئت مدیره 'Sharmik' ویژه قطار یا اتوبوس به مکان های مادری خود. اما جنبش کارگران مهاجر راه رفتن بر روی جاده ها و خطوط راه آهن و رفت و آمد در کامیون است که هنوز هم متوجه شدن در نقاط مختلف کشور است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن