چگونه یک فوتبالیست دولت بریتانیا مجبور به تغییر سیاست در مدرسه غذا طرح

دولت بریتانیا روز سه شنبه متمایل به مطالبات توسط منچستر یونایتد, فوتبالیست مارکوس Rashford به تغییر سیاست خود

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

دولت بریتانیا روز سه شنبه متمایل به مطالبات توسط منچستر یونایتد, فوتبالیست مارکوس Rashford به تغییر سیاست خود را در وعده های غذایی مدرسه برای فقیرترین کودکان در حال رشد در میان نگرانی ها در مورد تاثیر coronavirus مستند در خانواده های کم درآمد.

انگلستان بین المللی جلب تجربه خود را در حال رشد در فقر به رهبری پرشوری کمپین برای برنامه, برای تمدید از طریق تعطیلات تابستان.

نخست وزیر بوریس جانسون دولت تا به حال در ابتدا مقاومت ساخت آن تغییر خواهد ببینید 1.3 میلیون کودک در انگلستان دریافت کوپن اضافی برای شش هفته.

اما به عنوان داستان تحت عناوین و مخالفت نمایندگان مجلس و اعضای خود حزب محافظه کار حمایت آقای Rashford PM جانسون در داد.

 

"با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس نخست وزیر به طور کامل درک می کند که کودکان و پدر و مادر صورت کاملا وضعیت بی سابقه ای در طول تابستان" خود را سخنگوی گفت. "به بازتاب این ما خواهد بود ارائه COVID تابستان مواد غذایی صندوق. این ارائه خواهد شد مواد غذایی کوپن پوشش شش هفته دوره تعطیلات."

آقای Rashford, 22 برنده ستایش گسترده از سیاستمداران موسسات خیریه و آموزش و پرورش و رهبران مبارزات انتخاباتی خود. او گفت که او با افتخار به شما کمک کرد تا به یک صدای "آسیب پذیر پدر و مادر".

"هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن اما من خدا را شکر به همه شما که به ما داده اند این خانواده ها فقط یک چیز کمتر به نگرانی در مورد امشب," او اضافه شده است.

مهاجم نوشته بود به آقای جانسون و نمایندگان مجلس و در روز سه شنبه نوشت: در این زمان روزنامه که او را درک شخصا چه مقدار وعده های غذایی مدرسه اهمیت به کودکان آنها را دریافت.

"ده سال پیش من یکی از آنها بود. من می دانم آنچه در آن احساس می کند مانند گرسنه شود," او نوشت.

پیش از مجلس مناظره با نام اصلی مخالف حزب کارگر او خواست نمایندگان مجلس به کنار گذاشته سیاسی خود را به اختلاف و بازگشت به مبارزات انتخاباتی خود را.

اسکاتلند و وزیر اول Nicola Sturgeon همچنین اعلام کرد که او را گسترش وعده های غذایی طرح برای تعطیلات تابستان در اسکاتلند پس از یک حرکت در حال حاضر ساخته شده توسط تفویض دولت در ولز.

فقر آموزشی

آقای جانسون برجسته چقدر دولت او در حال حاضر انجام می شود برای کمک به مردم ضربه در سراسر کشور stay-at-home سفارشات اعمال شده در مارس برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

زمانی که مدارس بسته شدند, دانش آموزان واجد شرایط دریافت غذای رایگان ارائه شد کوپن به جای دولت افزایش رفاه پرداخت و ارائه هدفمند بودجه برای آسیب پذیر ترین.

آن را نیز پرداخت حقوق 9.1 میلیون نفر در آن طرح کردند که از ژوئن 14, اگر چه آمار و ارقام جدید نشان می دهد افزایش در ادعا می کند برای خارج از مزایای کار به 2.8 میلیون نفر در سه ماه به ممکن است.

با یک رکود عمیق بلندی این ترس در حال رشد هستند به چگونه بسیاری از مردم را به مقابله کردند که طرح به پایان می رسد در ماه اکتبر.

چند نمایندگان مجلس محافظه کار بود به نام آقای جانسون به "انجام کار درست" و گسترش مدرسه وعده غذایی برنامه.

A banner is seen in Wythenshawe after Britain's Prime Minister Boris Johnson and government in England agreed to extend free school meals during the summer holidays for struggling families in England, bowing to pressure from England football player Marcus Rashford following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), Wythenshawe, Britain, June 16, 2020.

یک بنر در دیده martin linkin پس از نخست وزیر بوریس جانسون و دولت در انگلستان توافق برای تمدید رایگان وعده های غذایی مدرسه در طول تعطیلات تابستان برای تلاش خانواده ها در انگلستان رکوع به فشار از انگلستان بازیکن فوتبال مارکوس Rashford پس از شیوع این بیماری کروناویروس (COVID-19) martin linkin بریتانیا 16 ژوئن 2020. | عکس های اعتباری: ایسنا

 

مفسران نیز سوال که چرا نخست وزیر بود و چیدن چنین مبارزه هنگامی که او در حال حاضر بر روی پای عقب خود در واکنش به شیوع کروناویروس که ادعا کرده بیش از 41,000 زندگی می کند.

"@MarcusRashford مناسب است. عمومی آن را می دانم. سیاستمداران آن را می دانم" توییتی محافظه کار MP رابرت Halfon رئیس عوام کمیته آموزش و پرورش.

"او زندگی می کردند غذا گرسنگی و کمک می کند تا مواد غذایی سازمان های خیریه," او گفت آقای Rashford کمک در بالا بردن £20 میلیون برای FareShare یک موسسه خیریه است که مبارزه با گرسنگی و زباله های مواد غذایی.

آقای Halfon قبلا هشدار در مورد "یک بیماری همه گیر از فقر آموزشی" پس از دولت اذعان اکثر کودکان نمی خواهد به مدرسه بازگشت تا سپتامبر است.

در اوایل کار آموزش و پرورش, سخنگوی, ربکا طولانی بیلی گفت: آقای Rashford بود "یکی از بهترین های ما" را متهم به دولتی بودن "سنگدلانه".

خیابان داونینگ گفت: هزینه این طرح را به £120 میلیون دلار در هزینه های اضافی.

یک مطالعه جدید از UCL موسسه برای آموزش پیدا کردم فقط 19 درصد از کودکان صرف شد بیش از چهار ساعت در روز در مدرسه در حال سقوط به 11 درصد برای کسانی که در وعده های غذایی مدرسه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب