BJP رهبران هدف کنگره اورژانس سالگرد

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 4:15:50 pm صفحه اصلی وزیر آمیت شاه و نخست وزیر نارن

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 4:15:50 pm
bjp leaders target congress, pm narendra modi, amit shah, 45th anniversary of Emergency, congress leaders, indira gandhi, india news, indian express صفحه اصلی وزیر آمیت شاه و نخست وزیر نارندرا. (PTI/فایل)

ارشد بی جی پی رهبران ناودان کنگره در 45 سالگرد اورژانس در روز پنج شنبه این ادعا آن هنوز هم رنج می برد از "اضطراری طرز فکر" و منافع "یک خانواده" غالب بیش از کسانی که از حزب و کشور است.

در حالی که نخست وزیر نارندرا مودی که اغلب مورد انتقاد کنگره برای تحمیل اورژانس در سال 1975 ساخته شده هیچ اشاره ای به حزب او در توییت اما زمان افرادی که مبارزه در برابر آن, صفحه اصلی, وزیر آمیت شاه و دیگر BJP رهبران راه اندازی یک سطح پهن هرچیزی در برابر کنگره است.

مودی گفت: قربانی از مردم که مبارزه برای دموکراسی و دچار شکنجه در طول اضطراری هرگز فراموش خواهد شد توسط این کشور است. شاه گفت: منافع "یک خانواده" غالب بر حزب و منافع ملی و سوال که چرا "اورژانس" طرز فکر هنوز هم باقی مانده است در این کنگره است. او گفت: "حقیقت تلخ" بود که رهبران بودند احساس خفه در کنگره است.

"در این روز 45 سال پیش یک خانواده را حرص و طمع برای قدرت منجر به تحمیل شرایط اضطراری. یک شبه این کشور تبدیل شده بود به یک زندان. مطبوعات, دادگاه های رایگان سخنرانی...همه بودند زیر پا گذاشته ، جنایات متعهد شدند در فقیر و تهیدست او گفت:" در یک سری از توییت.

نخست وزیر ایندیرا گاندی به حال تحمیل اضطراری که به حالت تعلیق در حقوق مدنی و انتخابات در 25 ژوئن 1975 و آن را ادامه داد تا 21 مارس 1977. رهبران اپوزیسیون و حتی برخی از آنان متعلق به کنگره که دیده بودند به مخالفت با گاندی سبک حکومت قرار داده شد و پشت میله های زندان.

شاه گفت: با توجه به تلاش های lakhs از مردم اضطراری برداشته شد, دموکراسی, ترمیم شد در هند اما از آن باقی مانده وجود ندارد و در کنگره است.

"منافع یک خانواده غالب بر حزب منافع ملی و منافع. این امور متاسفم رشد امروز در کنگره بیش از حد!" او گفت:.

با اشاره به اخیر کنگره مشغول به کار کمیته (CWC) ملاقات شاه گفت: سران و اعضای جوان مطرح شده مسائل چند اما آنها فریاد زد پایین. او گفت: یک سخنگوی کنگره بود بدون تشریفات اخراج.

اطلاعات و صدا و سیمای وزیر Prakash Javadekar گفت: رفتار کنگره و حتی در حال حاضر است برای نجات "یک خانواده".
"من تعجب می کنم کسانی که کشته دموکراسی 45 سال پیش در حال بازجویی دولت امروز. این حزب که به سرکوب کل سیستم به پایان رسید آزادی تمام و آمریکا تعداد زیادی از مردم به خصوص از مخالفان در حال حاضر بالا بردن شعارهای آزادی" او پرسید.

چنین سیاست را نمی خواهد کار Javadekar گفت.

اتحادیه وزیر راوی شانکار پراساد گفت: اجازه دهید این نسل جدید رسم درست درس از اورژانس به عنوان او با حمله به کنگره برای آن "به شدت غیر دموکراتیک" رفتاری که او ادعا کرد که هنوز هم ادامه دارد.

در یک سری از توییت او گفت: امروز روز "به یاد فداکاری قهرمانانه از مردم هند در برابر شدت غیر دموکراتیک رفتار کنگره حزب است."

پرداختن تامیل نادو BJP کارگران وزیر دارایی Nirmala Sitharaman گفت: "تشنه قدرت" کنگره دولت در زمان دور مردم به حقوق بستن اضطراری در این روز 45 سال و آن را anguishing که همان حزب صحبت کرد و دموکراسی است. او همچنین با حمله به DMK اصلی ترین حزب مخالف در دولت بیش از آن اتحاد با کنگره است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب