مستند خاطرات روز 43: محکوم امر برای آزادی مشروط به 'درمان افسردگی'; متفاوت abled زن سواری 18 ساعت را به خانه پسر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 8:20:29 pm Covid-19 سواب آزمون در یک مر

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 8:20:29 pm
Covid-19 سواب آزمون در یک مرکز قرنطینه برای مثبت بیماران در شیواجی پارک Dadar. (اکسپرس عکس)

به هند نزدیک 50000 تا علامت coronavirus موارد در این کشور تا کنون ثبت 1,694 Covid مرتبط با مرگ و میر و در مجموع 49,391 موارد است. تعداد کل Covid-19 موارد نیز شامل 14,182 که بهبود از ویروس و یا مرخص شده از بيمارستان ، به عنوان بسیاری از 2,680 جدید عفونت گزارش شده است که پس از آخرین شب.

پیش از آن در روز, مرکز, متهم, West Bengal دولت برای اجازه می دهد جنبش از کالاهای اساسی از طریق هند و بنگلادش مرز با اضافه کردن چنین اعمال در تخطی از مدیریت بحران عمل می کنند و می توانست پیامدهای بین المللی. دنبال Coronavirus در هند زندگی می کنند به روز رسانی

حداقل 85 پرسنل از مرز نیروهای امنیتی (BSF) آزمایش مثبت برای Covid-19 گرفتن تعدادی از عفونت در نیروی 152. در خبری دیگر یک پلیس دهلی پاسبان زندگی خود را از دست مبارزه با کروناویروس اول مرگ و میر در نیروی.

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از قابل توجه داستان از سراسر کشور در روز 43:

عشق در زمان Covid: تریپورا پاسبان روابط گره

پس تدریجی آرامش محدودیت تریپورا شاهد آن برای اولین بار مراسم عروسی در Belabar روستا در Charipara منطقه است. حدود 20 نفر حضور داشتند عروسی Lenovo Rudrapal و Arpita Roy از جمله عروس و داماد, پدر و مادر, طبق آخرین دستورالعمل های صادر شده توسط MHA. حفظ فاصله اجتماعی کشیش انجام آداب و رسوم عروسی و بدون صدا سیستم استفاده شد جدا از مراسم drumbeats.

حفظ فاصله اجتماعی کشیش انجام آداب و رسوم عروسی و بدون صدا سیستم استفاده شد جدا از مراسم drumbeats.

Lenovo به عنوان یک پاسبان از تریپورا پلیس در Ampi ایستگاه پلیس در Gomati منطقه, جایی که او برای اولین بار ملاقات Arpita. صحبت کردن با خبرنگاران Lenovo گفت: "ازدواج ما ثابت شد طولانی برگشت. اما آن فرود آمد مشکلات با توجه به مستند. ما در نهایت تصمیم به تسلیم تاریخ و ازدواج در حداقل تنظیم. ما عینک ماسک و شنبه در اجتماعی فاصله حفظ تمام قوانین و مقررات دولت".

قبل از آن در مارس 27, رو به آفتاب, Sutradhar و Subhra Shil از تریپورا را Udaipur منطقه ازدواج کردم اولین عروسی در کشور هند پس از تحمیل مستند در مارس 24.

بخوانید | مستند عروسی

محکوم به دنبال آزادی مشروط از دهلی نو HC برای پیدا کردن یک همسر در درمان افسردگی به علت ویروس

یک محکوم به اتهام قتل خدمت عمر از سال 2005 به دنبال آزادی مشروط از دادگاه عالی دهلی بنابراین او می تواند پیدا کردن خود و درمان خود را "درونی استرس و افسردگی" با توجه به حبس که "تشدید" با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر. درخواست به چالش کشیده مقامات دسامبر 2019 تصمیم به رد درخواست او برای آزادی مشروط "به بررسی امکان پیدا کردن بازی مناسب برای حفظ روابط اجتماعی و روابط خانوادگی و برای جلوگیری از استرس های درونی و افسردگی با توجه به حبس".

دهلی ثبت کرده است 5,104 Covid-19 موارد inlcuidng, 64 مرگ و میر.

پس از شنیدن درخواست عدالت Prateek جالان کارگردانی پلیس به پرونده گزارش وضعیت پس از تایید آدرس و وضعیت بهداشت و درمان از درخواست خانواده با او در نظر دارد به ماندن اگر آزادی مشروط اعطا شده است, گزارش خبرگزاری PTI.

Pune: متفاوت-abled زن سواری 18 ساعت را به خانه پسر در میان مستند

یک مادر بیمار با ناتوانی جسمی در سفر از 1200 متر از پونا به امراواتی بر روی دو چرخ خود را به 14 سال پسر به خانه برگشت. در مارس 25 37 سال بر عهده گرفت و 18 ساعت پس از سفر او موفق به دریافت یک تماس پریشانی از پسرش.

"پسر من Prateek رفته بود به من در قوانین' محل در یک روستا در انجنگن Surji tehsil در مارس 17 و گیر کرده بود وجود دارد پس از مستند اعلام شد, در مارس 22," Sonu Khandare یک حسابدار با یک شرکت خصوصی بیان شد که توسط PTI. پس از او اعطا شد سفر تصویب 48 ساعت مادر سوار در شب و موفق به ایجاد یک تبادل نظر پرنیان در یک پمپ بنزین در امتداد بزرگراه در نزدیکی خمگن جایی که او در پیاده رو زیر نگاه مراقب از یک دوربین مدار بسته.

"زمانی که من متوجه دوربین های مدار بسته در نزدیکی پمپ بنزین, من تصمیم گرفتم برای استراحت وجود دارد بر روی زمین باز به من بر این باور بودند که اگر چیزی اتفاق می افتد به من آن ثبت خواهد شد," او گفت:.

مادر پسر اواز رسیده Bhosari منطقه در پونا در ساعت 11 شب در مارس 26 و با عجله به بیمارستان برای بررسی در صورتی که نیاز به قرنطینه شود.

تایید شده توسط FDA به sanitisers بمبئی co. تولید مشروب; 6 برگزار شد

پرواز تیم ملی از ماهاراشترا بخش غیر مستقیم به کشف و ضبط مقدار زیادی از خالص روح منحرف ساخت مشروب به جای sanitisers. حداقل شش نفر دستگیر شده اند در بمبئی Ahmednagar distrcit از جمله مدیر انبار و مدیر کل لاتور-بر اساس Siddhi شکر و صنایع وابسته Pvt با مسئولیت محدود یک گفت: با توجه به PTI.

در دهلی دولتی مشروب مغازه ها نیز شاهد پوشش مردم در اعداد بزرگ در خارج از رسانه ها با پرسنل پلیس مبارزه برای مدیریت جمعیت است.

این حادثه به نور آمد در هفته گذشته و تیم ملی حمله کردند Bhange آلی مواد شیمیایی با مسئولیت محدود محل در Nevase در Ahmednagar منطقه که در آن آنها دو تانکر پر از 40,535 لیتر از روح خالص ارزش Rs 20.67 لاخ.

Bhange آلی تا به حال مجوز از سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) را به sanitisers از روح بود اما با استفاده از مواد شیمیایی به ارمغان آورد از لاتور به تولید مشروبات الکلی غیر قانونی و رسمی گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن