مینه سوتا بودجه مقامات پروژه 2.4 میلیارد دلار کسری

ST. پل ایالت مینه سوتا چهره 2.4 میلیارد دلار کسری در بودجه جاری مجموعه به مرور جولای 1, بودجه, گزارش مسئولین

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

ST. پل ایالت مینه سوتا چهره 2.4 میلیارد دلار کسری در بودجه جاری مجموعه به مرور جولای 1, بودجه, گزارش مسئولین سهشنبه, مه 5 ناشی از کندتر بودجه به دولت خزانه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

مینه سوتا, مدیریت و کمیسر بودجه مایرون فرانس اعلام کرد بودجه تجدید نظر شده طرح در بیانیه ای روز شنبه گفت: دولت در چشم انداز اقتصادی بود "به طور قابل توجهی بدتر" از مقامات قرار دادن بینی در ماه فوریه است. و آمار و ارقام جدید نشان داده نزدیک به 4 میلیارد دلار نوسان نسبت به rosier پیش بینی های اقتصادی قرار داده و از ماه قبل است.

درآمد که به دولت انتظار می رود که در $3.611 میلیارد کمتر از حد انتظار در سه ماه پیش و دولت هزینه شد و پیش بینی می شود $391 میلیون بالاتر از آنچه پیش بینی شد که در آن زمان.

پس بودجه مقامات قرار داده و خود را برآورد اولیه در فوریه COVID-19 همه گیر زده و ایالات متحده Minnesota باعث هزاران نفر از عفونت و کشتار 455 از شنبه. و اقدامات با هدف محدود کردن این بیماری را گسترش قرار دادن بیش از 600,000 Minnesotans از کار اجباری و کل بخش ،

قانونگذاران ایالتی و فرماندار وارد 2020 جلسه قانونی در انتظار یک مازاد بودجه حدود 1.5 میلیارد دلار. اما که به سرعت از میان رفت. در حال حاضر قانونگذاران و فرماندار روبرو خواهد شد تصمیم گیری در مورد نحوه پر کردن شکاف در هفته های پایانی این جلسه قانونی.

دولت $2.36 میلیارد دلار در بودجه ذخایر است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جبران رود شکاف در بودجه. دولت در کمیسیون گرفته اند 10% کاهش پرداخت برای پایین آوردن هزینه های دولت و دولت به قطع همه غیر انتقادی استخدام.

"با توجه به عدم اطمینان در مورد راه همه گیر چشم انداز اقتصادی باقی خواهد ماند فرار را برای برخی از زمان" بودجه مقامات در بیانیه ای گفت.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz و امور مالی مقامات آژانس مجموعه به آدرس جدید چشم انداز در ساعت 2 بعد از ظهر

این است که در حال توسعه داستان. لطفا دوباره بررسی کنید برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن