کوین رابرتس استعفا داد به عنوان کریکت استرالیا مدیر عامل شرکت نیک هککلی داده موقت شارژ

کریکت استرالیا مدیر عامل شرکت کوین رابرتس استعفا داد و در روز سه شنبه و جایگزین شد T20 World Cup اجرایی نیک ه

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

کریکت استرالیا مدیر عامل شرکت کوین رابرتس استعفا داد و در روز سه شنبه و جایگزین شد T20 World Cup اجرایی نیک هککلی موقت در نقش, تغییر آینده در زمانی که هیئت مدیره است که تحت شدید استرس های مالی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

CA رئیس ارل Eddings اعلام کرد این تصمیم از طریق جریان زندگی گفت: هیئت مدیره مورد نیاز تازه رهبری به حرکت از اختلال است که فرا گرفته این سازمان در چند ماه گذشته ،

"CA هیئت مدیره پذیرفته است استعفای خود و اعلام کرد انتصاب نیک هککلی در حال حاضر مدیر اجرایی ICC T20 World Cup به عنوان مدیر اجرایی موقت موثر بلافاصله" CA در بیانیه ای گفت.

رهبری تغییر می آید پیش از عملیاتی تنظیم مجدد برای سازمان به طور دقیق در هفته بعد.

"کریکت مانند تمام ورزش ملي شده است رفتن را از طریق یک دوره از تغییر قابل توجه و در ماه های اخیر ما تا به حال اضافه شده عدم تحویل داده شده توسط COVID-19," Eddings در بیانیه ای گفت:.

"کل کریکت جامعه متاثر شده اند و تصمیم گیری های دشوار شده است - ادامه خواهد داد و لازم است به اطمینان حاصل شود که کریکت در هر سطح است که در بهترین شکل می توان آن را در حال حاضر و در آینده است."

Eddings تشکر رابرتز برای خدمات خود را به کریکت در طول هشت سال در, CA, در ابتدا به عنوان عضو هیئت مدیره و اخیرا به عنوان رئیس اجرایی است.

"کوین زیادی کرده تا پس از در نظر گرفتن نقش در شرایط دشوار در سال 2018 و به خصوص در طول چالش های چند ماه گذشته" Eddings گفت.

"او یک مرد اصل است که همیشه بهترین منافع کریکت برای اولین بار. ما برای او آرزوی بهترین ها را برای آینده خود را."

رابرتز که منصوب شده بود در سه سال مدت به جای جیمز ساترلند در اکتبر 2018 برگ پست خود پس از 20 سال در راس. او گرفته شده بود بیش از زمانی که کریکت استرالیا بود و هنوز هم دست و پنجه نرم کردن با پیامدهای توپ-رسوایی دستکاری در آفریقای جنوبی در سال 2018 است.

این زن 47 ساله شد قرارداد تا پایان سال 2021 اما از نفع کاهش یافته با CA هیئت مدیره. رابرتز در میان برای اولین بار به می گویند که سرنوشت T20 جام جهانی در ماه اکتبر-نوامبر نامشخص است با توجه به همه گیر منجر به حدس و گمان در مورد اینکه آیا این رویداد را پیش بروید.

اما ICC برگزار کرده است به در نظر گرفتن یک تماس نهایی و شانس این مسابقات اتفاق می افتد افزایش یافته است چرا که از استرالیا موفقیت در صاف عفونت منحنی.

رابرتز گفت: "این یک امتیاز برای رهبری و خدمت به این ورزش دارم به عنوان مدیر عامل شرکت کریکت استرالیا... من با افتخار از آنچه که ما بدست آورده ایم با هم. به عنوان یک مادام العمر و پرشور عضو کریکت جامعه من مشتاقانه منتظر دیدن بازی رشد به آینده است."

انگلیسی-متولد هککلی نظارت موفق زنان T20 جام جهانی در ماه های فوریه و مارس به اوج خود رسید که با استرالیا برنده شدن در مقابل 86,174 طرفداران در میکروگرم در مارس 8, مدت کوتاهی قبل از COVID-19 همه گیر آورده کریکت جهان را متوقف کند.

هککلی قبلا CA سر از پروژه های تجاری بین 2015 و 2017 قبل از مصرف در T20 جام جهانی نقش دارد. او قبلا در 2015 مردانه ODI جام جهانی در استرالیا و صرف شش سال با المپیک لندن سازماندهی کمیته قبل از آن.

کریکت استرالیا شده است و در پایان دریافت که پس از آن مسائل مالی به نور آمد در پی شیوع کروناویروس.

CA رو سفت مخالفان از بازیکنان استرالیا' انجمن و چند نهادهای دولتی بیش از هزینه های آن-برش و پیش بینی های مالی در طول بحران بهداشت و درمان.

بدن که ایستاده بود پایین تر از 200 پرسنل در 20 درصد پرداخت تا ماه ژوئن پایان امن وام 50 میلیون تومان در ماه گذشته برای پوشش ضرر و زیان اگر هند نمی کند تور استرالیا در تابستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن