اتو برمر اعتماد به آماده شدن برای مرحله دوم از اورژانس کمک های مالی و وام

ST. پل - اتو برمر اعتماد اعلام کرده است که مرحله دوم از 50 میلیون دلار بودجه اضطراری حمایت از سازمان ها تحت ت

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

ST. پل - اتو برمر اعتماد اعلام کرده است که مرحله دوم از 50 میلیون دلار بودجه اضطراری حمایت از سازمان ها تحت تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر.

اعتماد است انتخاب یک شبکه ای از توسعه جامعه و موسسات مالی و جامعه توسعه شرکت ها در North Dakota, مینه سوتا, مونتانا و ویسکانسین به توزیع کمک های مالی به گروه های غیر انتفاعی و کسب و کارهای کوچک این سازمان اعلام کرد دوشنبه, جولای 6.

فاز اول این برنامه اعلام کرد که در اواسط ماه مارس توزیع بیش از $10.5 میلیون دلار کمک مالی و وام به بیش از 300 سازمان.

"همه گیر شده است به وضوح به حال تاثیر بسیار زیاد در این بخش از اواسط ماه مارس و ما در زمان اوایل اقدام به خدمت به عنوان یک ثبات نیروی. OBT 75 سال سابقه کار با جوامع برای دیدار با همیشه در حال تغییر و چالش قرار ما به سرعت عمل" گفت: Daniel Reardon, Co-مدیر عامل و امانت از اتو برمر اعتماد.

"در حالی که ما در زمان اقدام برای پاسخگویی به برخی نیازهای فوری ما آگاه هستند که برخی از مسائل کوتاه مدت باقی می ماند و ما همچنان به ارائه بودجه اضطراری برای رسیدگی به آنها. ما همچنین می دانیم که آن زمان برای شروع به بازسازی جوامع ما با پرداختن ناامید کمبود سرمایه برای کسب و کارهای کوچک و دیگر خدمات اساسی" Reardon گفت.

اتو برمر اعتماد یک بانک برگزاری و شرکت خصوصی اعتماد خیریه مستقر در Saint Paul. ایجاد شده در سال 1944 توسط اتو برمر آن است که یکی از این منطقه بزرگترین بشردوستانه سازمان.

OBT است صاحب اکثریت برمر مالی شرکت های منطقه ای شرکت خدمات مالی و مدیریت پرتفوی سرمایه گذاری متنوع. پس از آن نیز دست به سرمایه گذاری بیش از $750 میلیون نفر در غرب میانه بالا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب