هیچ بودجه ای منتشر شده توسط پونا را TRTI به مربی خیابان دانش آموزان بین 2016 و 2019 برای آزمون ورودی مهندسی

نوشته شده توسط ابها Goradia | بمبئی | به روز شده: 22 ژوئن 2020 12:59:31 am این RTI پرس و جو ثبت شده

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
نوشته شده توسط ابها Goradia | بمبئی | به روز شده: 22 ژوئن 2020 12:59:31 am
pune tribal research and training institute, trti, trti fund release to scheduled tribes, trti funds for ST engineering coaching, tri RTI reply, indian express news این RTI پرس و جو ثبت شده توسط یک چندراپور مبتنی بر اتحادیه خدمات عمومی کمیسیون (UPSC) طالب Aakash Bambode. (فایل)

برای سه سال از سال 2016 تا 2019 پونا-بر اساس قبیله ای پژوهش و آموزش موسسه (TRTI) یک سازمان مستقل تحت دولت نیست انتشار هر گونه وجوه به مربی دانش آموزان متعلق به برنامه ریزی قبایل (ST) دسته به دولت خدمات مهندسی آزمون های ورودی پاسخ به دست آمده از طریق حق دسترسی به اطلاعات (RTI) پرس و جو نشان داد.

با توجه به اطلاع رسانی دولت قبیله ای توسعه بخش تاریخ دسامبر 2, 2014, TRTI است موظف به صندوق ماهاراشترا مهندسی آکادمی آموزش (متا), Nashik, برای آموزش ST دانش آموزان در نظر گرفتن دولت خدمات مهندسی آزمون ورودی تحت ماهاراشترا خدمات عمومی کمیسیون (MPSC).

این RTI پرس و جو ثبت شده توسط یک چندراپور مبتنی بر اتحادیه خدمات عمومی کمیسیون (UPSC) طالب Aakash Bambode. یک کپی از آن دیده شده است توسط هند اکسپرس.

به افزایش تعداد متقاضیان برای MPSC امتحانات از ST دسته و به اطمینان حاصل شود که هفت درصد رزرو برای آنها مورد استفاده به طور موثر قبیله ای در بخش توسعه تا به حال کارگردانی TRTI به آموزش ST دانش آموزان و کمک به آنها به نظر می رسد در امتحانات رقابتی.

برای امتحانات فنی و مهندسی, خدمات, Maharashtra, مهندسی, آموزش, آکادمی, Nashik انجام آموزش در حالی که برای خدمت قضایی امتحانات نوار شورای گوا در حال حاضر وظیفه با انجام برنامه های آموزشی. دکتر Babasaheb Ambedkar پژوهش و آموزش موسسه (BARTI) پیاده سازی آموزش جزوات UPSC و MPSC امتحانات.

به عنوان در هر RTI پاسخ هیچ وجوه پرداخت شده برای 2018-19 برای خدمات قضایی امتحانات. با وجود disbursal تومان 2 کرور بود که Rs 47 لاخ بیش از مبلغ منتشر شده در 2018-19 تعدادی از دانش آموزان آموزش دیده در سراسر نه دانشگاههای دولتی برای تهیه UPSC و MPSC امتحانات در 2019-20 باقی مانده همان است که سال گذشته RTI پاسخ اعلام کرد.

بین 2014 و 2017 تنها 10 سنت به دانش آموزان آموزش دیده بودند در Yashwantrao Chavan آکادمی توسعه دولت (YASHADA) با وجود disbursal در مجموع Rs 20.10 لاخ. شصت و هشت نفر اما روت در YASHADA, BARTI و دانشگاه پونا در 2017-18 با همان مقدار RTI پرس و جو نیز یافت می شود. به عنوان یافته های RTI پرس و جو و پرسش بر عملکرد موسسات و اثر خود را در کمک به قبیله ای از دانش آموزان دریافت آموزش مناسب یک گروه از طرفداران و اجتماعی داوطلبان از چندراپور, Buldhana Washim و Gadchiroli مناطق خواسته اند که ماهاراشترا قبیله ای وزیر امور KC Padvi به سفارش یک پرس و جو به این موضوع است.

هنگامی که تماس TRTI کمیسر Pavneet Kaur گفت مفصل بیانیه ای در پاسخ به ادعاهای ساخته شده توسط RTI پاسخ خواهد بود منتشر شده توسط این موسسه در روز شنبه. Kaur اضافه شده موسسه و همچنین ارسال پیشنهاد برای افزایش تعداد قبیله ای دانش آموزان که می تواند آموزش دیده تحت TRTI.

"این MPSC امتحانات انجام نشده است به طور منظم از چند سال گذشته. علاوه بر این اطلاع رسانی دولت آمده است که متا می توانید فقط آن دسته از فارغ التحصیلان مهندسی که برای اعمال MPSC. ما تلاش کرده اند که برای دریافت GR اصلاح شده به اطمینان حاصل شود که همه دانشجویان مهندسی واجد شرایط برای MPSC می توانید درخواست به متا برای آموزش" Umesh Bharatiya از TRTI گفت: هند اکسپرس.

پنج دانش آموزان در حمایت از TRTI ساخته شده بود آن را به شایستگی لیست MPSC امتحانات نتایج که اعلام شد در ژوئن 19, Bharatiya گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن