روز بعد از مقاله انتقاد حزب کنگره حذف Sanjay Jha به عنوان سخنگوی

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 10:47:07 pm Sanjay Jha کاهش یافته است به عنوا

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 10:47:07 pm
sanjay jha article, sanjay jha congress spokesperson, congress spokespersons, sanjay jha article on congress Sanjay Jha کاهش یافته است به عنوان AICC سخنگو (توییتر/JhaSanjay)

کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی در روز چهارشنبه برداشته Sanjay Jha به عنوان یک حزب, سخنگوی, روز پس از او نوشت: یک روزنامه مقاله انتقادی از حزب.

گاندی نیز تایید انتصاب Abhishek دات و Sadhna Bharti به عنوان رسانه ملی برای اعضا کنگره است. "کنگره و رئیس جمهور نیز تایید شده است که Sanjay Jha بود کاهش یافته است به عنوان AICC سخنگو با اثر فوری" حزب گفت: در یک بیانیه رسمی.

در مقاله منتشر شده چند روز پیش جها گفت: این کنگره نشان داده فوق العاده رخوت و آن نازدار نگرش نسبت به خود سیاسی منسوخ شدن است گیج کننده..."

"من می خواهم به تماس بیل با بیل کندن از اینجا و یک بیل: شده است وجود دارد هیچ تلاش جدی برای به دست آوردن حزب و در حال اجرا با هر حس فوریت" او تا به حال گفت: در این مقاله در 'Times of India'.

"بسیاری وجود دارد که در حزب که نمی تواند درک این محسوس بیحالی. برای کسی مثل من مثلا همیشه وفادار ماندهاند به گاندی و فلسفه Nehruvian چشم انداز تعریف می کند که کنگره آن است که ناامید کننده ای برای دیدن آن دردناک فروپاشی," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب