هندو سنا فعالان deface سفارت چین لوحه

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: 23 ژوئن 2020 2:37:08 pm هندو سنا کارگران جا به جا اعتراض پوستر آن

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: 23 ژوئن 2020 2:37:08 pm
chinese embassy, hindu sena, chinese embassy defaced هندو سنا کارگران جا به جا اعتراض پوستر آن به عنوان خوانده شده 'چین gaddar hai, Hindi cheeni bye bye' در سفارت چین لوحه. (توییتر/@ashoswai)

هندو سنا کارگران در روز سه شنبه مخدوش لوحه خارج از سفارت چین در اینجا در برابر کشتار 20 سربازان هندی در درگیری با سربازان چینی در Ladakh را Galwan دره هفته گذشته است.

"امروز در اعتراض به جمهوری خلق چین پرخاشگری در لاک هندو سنا فعالان جا به جا اعتراض پوستر بیان 'Cheen Gaddar Hai, Hindi Cheeni خداحافظ' (چین یک خائن و هند و چین Bye bye) در سفارت چین را لوحه" هندو سنا رئیس جمهور ویشنو گوپتا گفت.

پلیس گفت: هیچ شکایت رسمی دریافت شده در این زمینه است.

"کسی جا به جا یک تکه کاغذ سیاه و سفید در هیئت مدیره. دوربین های مدار بسته نصب شده در این منطقه در حال اسکن برای شناسایی مقصر است. هیچ اقدام گرفته شده است و در عین حال در این موضوع" یک مقام پلیس گفت:.

وجود دارد هیچ پاسخ فوری از دهلی جدید شورای شهرداری (NDMC) است که با حفظ وضوح در این منطقه است.

این اولین بار نیست که جناح راست لباس سیاه شدن علائم جاده ای در سرمایه های ملی.

در مارس 2015, تابلو های جاده ها به نام پس از حاکمان مسلمان اکبر و فیروز شاه بودند مخدوش و پوستر از جناح راست گروه شیو سنا هندوستان بودند جا به جا بر روی آنها.

در سال گذشته Babar جاده لوحه در بنگالی بازار منطقه در دهلی سیاه شدن بود توسط هندو سنا کارگران خواستار آن است که نام جاده توان تغییر داد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن