جام حذفی انگلیس | چلسی در حال حمله با چنگال De Gea خطا به کتاب نهایی اسکله

چلسی ضرب و شتم منچستر یونایتد 3-1 روز یکشنبه به کتاب جای خود را در تمام لندن, جام حذفی, نهایی, با کمک دو خطا ا

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

چلسی ضرب و شتم منچستر یونایتد 3-1 روز یکشنبه به کتاب جای خود را در تمام لندن, جام حذفی, نهایی, با کمک دو خطا از ایالات دروازه بان David de Gea و یک گل به خودی توسط هری مگوایر.

چلسی که چهره شهر رقیب آرسنال در آگوست 1 نمونه ممتاز ویژه نمایش از دست داده بود به ایران سه بار در این فصل اما نگاه روشن تر از شروع در ومبلی و در زمان کنترل با اهداف دو طرف حاصل کار دو تیم از آرسنال و ماسون کوه.

ایالات مجبور شدند به یک تغییر در 0-0 در اواخر نیمه اول و زمانی که اریک بیللی انجام شد و پس از برخورد سر با همکار مدافع مگوایر. ایالات مدیر اوله گونار Solskjaer آورده آنتونی رزمی برای ایجاد تهدید به حمله.

اما این چلسی که در زمان منجر 11 دقیقه به نیمه اول زمان توقف زمانی که لیورپول flicked صلیب توسط Cesar Azpilicueta در De Gea که موفق به دریافت به اندازه کافی از یک دست بر روی توپ را به آن را متوقف کند در حال چرخش بیش از خط.

چلسی دو برابر سرب یک دقیقه پس از راه اندازی مجدد هنگامی که ماسون کوه pounced در یک فقیر تصویب توسط Brandon ویلیامز به ساقه از لبه جعبه. آن نگاه مانند De Gea را راحت نجات دهد اما او تنها می تواند هدایت توپ به خالص.

ایالات تلاش برای ایجاد هر گونه شانس برای محدود کردن کسری بودجه و چلسی مهر و موم مگوایر برنده هنگامی که تحت فشار از آنتونیو Rudiger متصل شده با یک صلیب از مارکوس آلونسو با خاتم و منحرف توپ رو بیچاره De Gea.

ایران با یک گل تسلی هدف برونو فرناندز تبدیل مجازات در 85 دقیقه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب