داکوتای شمالی مرد هنوز هم در حال اجرا به عنوان بدترین آشپز در امریکا'

بیسمارک ساکن Evan Baker نیست ریختن هر اشک خود را بیش از پیاز به کاهش است. اما خود افراد مشهور مربی در آشپز آن

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

بیسمارک ساکن Evan Baker نیست ریختن هر اشک خود را بیش از پیاز به کاهش است. اما خود افراد مشهور مربی در آشپز آن بارل است و قطعا به او کسب و کار.

"لطفا مرا بشنوی. من صبر و شکیبایی بعد از سه هفته گفت که چگونه به قطع یک پیاز است که با پوشیدن لباس نازک" بارل گفته بیکر در یک قسمت جدید که پخش یکشنبه, جولای 5.

آن را مانند او را در تلاش است. پس از آن از طریق دو قسمت او در تلاش بود به تکرار بارل را گوساله پارمسان و اسپاگتی ظرف در قسمت سوم. او می گوید که او شروع به برش پیاز راه او بارها و بارها به او آموخت.

"اما پس از آن من yips و درست مثل من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. من فقط پریشان و یا اشتباه و یا هر دو. و من آن را تغییر و پس از آن من شروع به انجام آن راه اشتباه" او در مصاحبه ای گفت:. "آره. و سپس رونق در لحظات آشپز آن در ایستگاه مطمئن شوید من دوباره آغاز شده است."

اگر شما مطمئن نیستید که چگونه به قطع یک پیاز خودتان را در اینجا آموزش از زن خودش.

بیکر باید انجام شود درست به خاطر او ساخته شده آن را از طریق این قسمت و در ادامه این فصل که فقط تعداد انگشت شماری از قسمت سمت چپ.

بیکر در این نمایش بعد از کاساندرا, نامزد او و پس از او ساخته شده به خصوص شنیع ظرف شامل ماکارونی و تخم مرغ و guacamole. چند ماه پس از ارسال در نرم افزار او را از طریق طولانی فرآیند غربالگری که شامل مصاحبه های تلفن, اسکایپ, مصاحبه, چک های پس زمینه و پخت و پز دموی.

زمانی که او متوجه او شده است در نشان می دهد او تا به حال برای برنامه ریزی در مورد سه هفته از تیراندازی در شهر نیویورک که به معنای درخواست برای مرخصی از کار خود را به عنوان یک ماموریت پیشرفت افسر در دانشگاه مری در بیسمارک. او می گوید: او سپاسگزار به مدرسه و رئیس خود را, جف Beauchamp برای دادن شانس او را — به ویژه به دلیل او تا به حال به طوری مرموز مورد دقیقا به همین دلیل او می تواند رفته است.

"ما تا به حال بسیار مبهم در مورد آن. من فکر می کنم من می توانم بگویم که آنها این بود, نیویورک شهرستان, اما من نمی توانستم به او بگویید که چه نشان می دهد من برای رفتن به در" بیکر گفت.

اما شما می دانید رفو خوب بیسمارک و بسیاری از داکوتای شمالی برای این موضوع می دانم که دقیقا همان چیزی است نشان می دهد او در حال حاضر است.

"من و بعد فورا رفت واز بسیاری از واکنش های زیادی. و من فکر می کنم که آن چیزی است که در این زمان نامشخص آن نوع از چیزی سرگرم کننده به بخشی از" بیکر گفت. "مرتب کردن آن شاد و نشاط بخشی چیز برای به اشتراک گذاشتن با مردم است. خیلی ممنون میشم که."

پس از تیراندازی شروع شد شگفت زده چقدر بزرگ تولید آن را با دوربین های دیجیتال و خدمه به ظاهر در همه جا.

"وجود دارد یک عکاس وجود دارد تیم های آشپزی وجود دارد تولید کنندگان وجود دارد دستیار کارگردان وجود دارد که تیم پزشکی وجود دارد سرآشپزها' خدمه," او گفت:. "این فقط باور نکردنی مقدار زیادی از افرادی که درگیر در این. من نمی دانستم چگونه بسیاری از لایه ها به آن رفت."

اما آیا او واقعا یادگیری چگونه به طبخ در میان هرج و مرج ؟ در حالی که او می گوید: ظروف خود ممکن است هنوز نیاز به کار او "فراز و نشیب" فراتر از جایی که او قبل از.

"به دنبال بازگشت به قسمت 1 با جامائیکایی حرکت تند و سریع مرغ و نارگیل برنج پلو من علاقه من به نوعی الهام گرفته است. من تأیید کرد که شما می دانید, 'هی من می توانم این مرغ ظرف برنج در اینجا برای شام و این در واقع خوراکی,'," او گفت:.

او می گوید که لذت بردم از تماشای این قسمت پس از او به خانه از تیراندازی در ژانویه. او می گوید: او حتی در آنجا ماند و در تماس با دیگر "بدترین آشپز" استخدام.

"ما یک متن موضوع که در آن ما در مورد صحبت کنید و سعی کنید به یاد داشته باشید آنچه که ما در یک نمایش خاص," او گفت:. "من هم به عقب رفته اند و نگاه در شبکه غذایی سایت برای دریافت برخی از دستور العمل برای همه چیز ما ساخته شده است."

پس از رسیدن به خانه او می گوید: او متوجه شد تجربه خود را در "بدترین آشپز" نه تنها او را در آن تغییر او را در فروشگاه مواد غذایی.

"در قسمت 3, ما Prosciutto پیچیده میگو با گریپ فروت و Radicchio سالاد. من به یاد داشته باشید از دیدن radicchio (در فروشگاه مواد غذایی). من تا به حال هیچ ایده چه چیزی است که حتی قبل از نمایش یا چیزهایی مثل نحوه chiffonade ریحان. من فقط احساس می کنم راه اعتماد به نفس بیشتری حتی رفتن را از طریق سبزیجات بخش," او گفت:.

بیکر می گوید همسر خود را احتمالا خواهد بود سپاسگزار اگر او می خواهم طبخ کمی بیشتر حتی اگر او ممکن است به طور کامل اعتماد به توانایی های خود نشده است. او مجاز به نشان می دهد که چگونه او را در بقیه فصل از جمله در قسمت چهارم که برتر خواهد شد یکشنبه, جولای 12 در 8 بعد از ظهر مرکزی.

اما او می گوید که قصد دارد به حضور در آشپزخانه و کمک بیشتر در خانه. او می گوید انتخاب به اساسا خصوصی درس های پخت و پز از بارل و مربی دیگر رقابت تیم ها, آشپز, Alex Guarnaschelli شده است "یک هدیه" مهم نیست که چه اتفاقی می افتد.

"من آموخته ام یک تن و تنها با داشتن این تجربه قطعا چیزی است که من به شما گرامی و به یاد داشته باشید برای یک مدت زمان طولانی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب