جلسه توجیهی روزانه: هیچ تغییری در Ladakh وضعیت; ماهاراشترا دولت بر زمین لرزان?

نوشته شده توسط للا پراساد | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 8:59:57 am ☕ خود را Express

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
نوشته شده توسط للا پراساد | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 8:59:57 am

☕ خود را Expresso آماده است

خوانندگان عزیز

دیوان عالی کشور در پاسخ به مهاجر بحران مهار شده است و تا کنون آن را به عنوان رد به سرگرم حداقل دو PILs در مورد آنها در این ماه است. اما که تغییر کرده است روز سه شنبه زمانی که دادگاه راس در زمان suo motu ادراک از "بیآنکه و برخی ساقط" در تلاش توسط مرکز و ایالات متحده به کاهش خود را در بدبختی.

به عنوان هند و چین همچنان به شرکت در قدرت نمایی در امتداد خط کنترل واقعی در Ladakh های نظامی برنج آموخته است به مطلع نارندرا نخست وزیر در مورد وضعیت در حال تحول هر چند مقامات نگهداری می شود که این نشست از قبل برنامه ریزی شده و اصلاحات در نیروهای مسلح بود در دستور کار است.

NCP رئیس Sharad Pawar اولین مراجعه به Thackeray, خانه و خانواده, Matoshree از سال 2012 تا لنت وزن به حدس و گمان این است که به خوبی در ماهاراشترا ائتلاف دولت است. هر چند Pawar نگهداری می شود که "همه MLAs با ما هستند" کنگره MP راهول گاندی سخنان نشده blunted شایعات. در ضمن بی جی پی طرح این است که اجازه دهید دولت فرو ریختن در خود را دارد.

وجود دارد حدود 3000 Covid-19 نفر در کشور هستند که اختصاص داده شده به هر دولت است. هر چند آنها تنها 2 درصد از این کشور 1,45,380 موارد عفونت کرونا ويروسی که از روز شنبه آنها به طور بالقوه می تواند انحراف مورد منحنی از چند متحده.

کرالا ارائه متحده قالب برای برگزاری هیئت مدیره مدرسه امتحانات بودند که متوقف شده بیش از دو ماه به علت جاری Covid مستند. اما این یک کار چالش برانگیز برای مقامات به اطمینان حاصل شود که دستورالعمل بودند پایبند به عنوان 4.25 لاخ دانش آموزان برتر 2,945 مراکز.

هند reposed آن ایمان در ادامه استفاده از هیدروکسی کلروکین (HCQ) به عنوان داروی پیشگیری برای رمان coronavirus بیماری حتی به عنوان کسی که متوقف ثبت نام از بیماران خواهد بود که اداره ضد مالاریا مواد مخدر بر اساس یک محاکمه. بيمارستان های دولتی در بمبئی همچنان به استفاده از این دارو برای بیماران نشان خفيف علائم.

بزرگ swarms از ملخ ساخته شده است که راه خود را از پاکستان به هند شهرستانها را ترک کرده اند ساکنان اشتباه گرفته شود. اگر وجود دارد هیچ محصولات کشاورزی در این جنگل های شهری کارشناسان می گویند آنها جذب شده توسط پوشش سبز و با سرعت بالا باد که به وسیلهی آنها را در سفر فواصل وسیع. مشکل این است که به احتمال زیاد به بدتر به عنوان "آنها را مادر و تخم در حدود پنج هفته".

در خروج از موضع قبلی خود در این مرکز منتشر شده است که کد منبع آن در تماس با ردیابی برنامه Aarogya Setu و اعلام جوایز نقدی برای کسانی که پیدا کردن یک اشکال و یا آسیب پذیری در آن است.

مسابقه مجازی سری آغاز شده توسط برجسته هندی مسابقه رانندگان در طول مستند داده اند یک نوجوان پرنیان بزرگ خود شکستن — حرکت به دنیای واقعی مسابقه است.

🔊 امروز قسمت از سه چیز پادکستما تشریح هزینه نگهداری مدارس بسته در هند در طول مستند.

📬 شما می توانید در حال حاضر مشترک شدن در تمام هند اکسپرس خبرنامه اینجا: indianexpress.com/newsletters

تا فردا

للا پراساد G

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب