تا مستند تا دوشنبه: آنچه باقی می ماند باز چه بسته خواهد شد

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 12:11:07 pm با 1,248 جدید Covid-19 مورد

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 12:11:07 pm
lockdown, up lockdown, up lockdown latest news, up lockdown guidelines update, up lockdown update, up lockdown news, up lockdown guidelines, up lockdown guidelines, up lockdown, up lockdown list, up lockdown guidelines, uttar pradesh lockdown news, uttar pradesh lockdown news با 1,248 جدید Covid-19 مورد و 17 مرگ و میر گزارش در 24 ساعت گذشته دولت چوب خط حساب کردن در حال حاضر 32,362 موارد و 862 مرگ و میر.

تا مستند دستورالعمل: با شروع ساعت 10 جمعه, 55 دقیقه مستند را به اجرا در سراسر, Uttar Pradesh. تنها اورژانس و خدمات ضروری را در دسترس باقی می ماند در طول این دوره است.

برای اولین بار روز پنج شنبه تعدادی از عفونت فعال در کشور به پنج رقمی — 10,373 — پس از یک خروش عظیم در شورای ملی مقاومت منطقه از گوتام Budh نگر (نیدا) و Ghaziabad.

این مستند سفارش صادر شده توسط وزارت امور خارجه دبیر کل R K Tiwari به منطقه و پلیس دولت در روز جمعه گفت: این محدودیت در حال تحمیل به کنترل گسترش "Covid-19 و ابتلا به بیماری هایی مانند مالاریا آنسفالیت دانگ و کالاآزار".

در اینجا یک نگاه در چه باز و چه بسته باقی خواهد ماند:

👉 تمام دفاتر بازارهای روستایی haats, mandis و موسسات تجاری بسته باقی خواهد ماند. اما آستان تحویل خواهد شد مجاز است.

👉 جنبش تنها از کسانی که در ارتباط با خدمات ضروری مجاز خواهد بود اما آنها باید خود را نشان می دهد کارت های هویت که در نظر گرفته خواهد شد خود را به عنوان "وظیفه تصویب".

👉 خواهد بود وجود دارد هیچ محدودیتی در پرواز یا قطار. این اوتار پرادش شرکت حمل و نقل جاده اجازه خواهد داشت به فعالیت اتوبوس برای مسافران قطار; سایر خدمات اتوبوس متوقف خواهد شد.

👉 در حالی که واحدهای صنعتی در مناطق روستایی باقی خواهد ماند و عملیاتی آن در مناطق شهری بسته خواهد شد – به جز کسانی هستند که طبقه بندی به عنوان "مستمر واحد".

👉 ملی و بزرگراه دولت باز باقی خواهد ماند و پمپ بنزین و dhabas در امتداد این بزرگراه خواهد بود و مجاز به کار گیرند.

👉 ساخت پروژه های زیربنایی مانند بزرگراه ها, پل ها و جاده ها و همچنین به عنوان بزرگ خصوصی در پروژه های ساخت و ساز خواهد شد نمی شود.

👉 وزارت بهداشت ارسال خواهد شد تیم به انجام خانه به خانه سنجی در طول این دوره است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن