تیمبرولوز سیاهگوش پیوستن به نیروهای با مینیاپولیس بنیاد در تعقیب عدالت شفا

تیمبرولوز مینه سوتا مربی Ryan ساندرز و مینه سوتا سیاهگوش مربی و مدیر کل Cheryl Reeve در حال بدست گرفتن رهبری

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

تیمبرولوز مینه سوتا مربی Ryan ساندرز و مینه سوتا سیاهگوش مربی و مدیر کل Cheryl Reeve در حال بدست گرفتن رهبری مدنی وظایف به عنوان بخشی از چند سال همکاری تمام سازمان ورود با مینیاپولیس بنیاد "به آدرس سیستمیک بی عدالتی و ترجمه جامعه خشم به اقدامات."

این سازمان گفت: حرکت چهارشنبه اعلام کرد که "برای اولین بار از بسیاری از مراحل این سازمان را برای مبارزه با نژاد پرستی و کمک به متحد آن جوامع پس از قتل جورج فلوید توسط اجرای قانون است."

Reeve و ساندرز را به عنوان رهبران در یک یا دو مشورتی کمیته های طراحی شده برای نظارت بر پرداخت از صندوق امن جوامع است. کمیته دوم خواهد شد از ویژگی های متنوع جوانان را از مینیاپولیس.

که صندوق را "قهرمان پیشگیری از خشونت بیشتر و آدرس و سیستمیک نابرابری اصلاح نظام عدالت کیفری و درمان جوامع تحت تاثیر این فاجعه است."

"مینیاپولیس یک محل خاص" ساندرز در بیانیه ای گفت. "من می خواهم همه مردم از رنگ به تجربه این شهرستان بدون ترس. ما صحبت های زیادی در مورد اقدامات بیش از کلمات ، ما نیاز به ایجاد تغییر معنی دار و شروع می شود که با همکاری با مینیاپولیس پایه و اساس است. به عنوان رهبران در این کمیته مشورتی ما مجدانه کار با جوانان ما همکاران به گوش دادن به آنچه نیاز به تغییر و بالا بردن سطح آگاهی و همکاری با اطلاع رهبران که می تواند کمک به تاثیر معنی دار به شهرستانها ما."

این دو کمیته را "کار در مجموع به پرداخت وجوه از صندوق امن جوامع به عنوان اوایل هفته آینده."

"این یک لحظه که در آن همه ما نیاز به گام به برخی از بزرگتر رهبری" Chanda بیکر اسمیت معاون ارشد رئیس جمهور از تاثیر در مینیاپولیس بنیاد در بیانیه ای گفت. "ما نیاز به متحدان در این کار و ما هیجان زده تیمبرولوز و سیاهگوش تصمیم گرفته اند به گام به این مشارکت حفاری های عمیق به درک پیچیدگی نابرابری و برای کمک به ما در رانندگی به سمت راه حل های است که اطمینان حاصل شود تراژدی بی معنی و ریشه در نژاد پرستی هرگز دوباره اتفاق می افتد."

تیمبرولوز و سیاهگوش سازمان گفت: آن را اعلام خواهد کرد "اضافی برنامه نویسی و طرح های مربوط به پایان دادن به نژادپرستی نظاممند و نیاز جامعه مکالمات." بازیکنان خواهد بود بخشی از این ابتکارات است. شما می توانید کمک مالی به این صندوق توسط پیام کوتاه SAFEMPLS به 243725.

"من افتخار می کنم از راه هایی که در مینه سوتا Lynx استفاده کرده اند صدای ما را به ایستادن برای عدالت اجتماعی است. بی معنی قتل جورج فلوید را تقویت عزم ما را در مورد تغییر در نابرابری که به صورت سیاه و قهوه ای و جوامع" Reeve در بیانیه ای گفت. "این هم ترازی با مینیاپولیس بنیاد به ما اجازه می دهد به طور مستقیم تحت تاثیر این بی عدالتی و همچنین به عنوان شرکت کنندگان فعال در شفا از جوامع ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن