فعالان پدر و مادر رهبران گروه متوقف شد و از ارسال یادداشتی به تا سانتی متر در ایودیا

توسط: PTI | ایودیا | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 2:56:32 pm فعالان و رهبران پدر و مادر' گروه مت

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
توسط: PTI | ایودیا | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 2:56:32 pm
Activists, parents' group leaders stopped from submitting memo to UP CM in Ayodhya فعالان و رهبران پدر و مادر' گروه متوقف شد از ارسال یک نامه به, Uttar Pradesh وزیر یوگی Adityanath در اینجا در مقابل پرداخت هزینه های مدرسه برای مستند دوره است. (عکس)

فعالان و رهبران پدر و مادر' گروه متوقف شد از ارسال یک نامه به, Uttar Pradesh وزیر یوگی Adityanath در اینجا در مقابل پرداخت هزینه های مدرسه برای مستند دوره پیش از خود برنامه ریزی سفر به ایودیا در روز یکشنبه.

Manish Pandey, هندو, mahasabha تواند بود منطقه رئیس جمهور نواب سینگ رئیس جمهور از ناحیه پدر و مادر' کمیته دارام سنا رئیس جمهور Santosh Dubey و محلی کنگره, رهبر, Sharad Shukla در میان کسانی که بازداشت شده اند در خانه های خود کشته شده است.

ایودیا معاون سرپرست پلیس Arvind Chaurasia گفت PTI که این افراد محدود به خانه های خود.

این فعالان در حال برنامه ریزی برای ارسال نامه به رئیس جمهوری خواستار آن است که هزینه های مدرسه برای مستند دوره چشم پوشی می شود.

"ما می خواستم برای ارسال یک نامه به وزیر به درخواست او را به درخواست تجدید نظر به خصوصی صاحبان مدرسه به صرف هزینه برای مستند دوره به عنوان شرایط اقتصادی از همه پدر و مادر بدتر شده است," Pandey گفت.

"در ایودیا بسیاری از والدین دانش آموزان در مدارس خصوصی متعلق به به جامعه کسب و کار درگیر در معاملات کوچک و مستند آنها پرداخته و یک ضربه سنگین," او اضافه شده است.

Adityanath سفر به رم Janmabhoomi سایت در ایودیا بود و انتظار می رود در بعد از ظهر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن