گلف: مالک جدید پیک دریاچه نه سوراخ ،

"من می خواهم گلف برای همیشه اینجا بمانم" او گفت: هفته گذشته است. "این یک دارایی جامعه برای بیش از 100 سال است.

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

"من می خواهم گلف برای همیشه اینجا بمانم" او گفت: هفته گذشته است. "این یک دارایی جامعه برای بیش از 100 سال است."

پس از سه سال دادگاه اندرسون در نهایت در زمان مالکیت این دوره و در مجاورت ساحل, مارس. همیشه از کارگران شده اند hurrying به تعمیر و نوسازی محل باشگاه وانجمن و حذف درختان به امید باز شدن نه سوراخ البته در آخر هفته روز یادبود و یک نوار جدید و کوره در مدت کوتاهی پس از آن.

البته که قدمت آن نزدیک به 100 سال بوده و متعلق به مینه سوتا شعبه آمریکایی انجمن خودرو پس از سال 1931 بسته بوده است 2016.

که زمانی که روند دادگاه شروع برای سایت که اندرسون می گوید: یک تاریخچه قابل توجه است که شامل یک دلیجان توقف در 1800s و در یک زمان, ویژه اسلاید آب و یک چرخ و فلک شد و به عنوان شهر آتلانتیک شمالی.

در سال 1982 ایالتی مینه سوتا انجمن خودرو امضا توافق نامه برای ادامه به خود و کار و البته مرتبط با امکانات, اما این سند جایگزین بعد دولت قانون که عطف به ماسبق مجاز موافقت نامه های مشابه به مرور پس از 30 سال.

پس از سه سال در دادگاه قضات در مینه سوتا منطقه و استیناف سطح توافق AAA می تواند با فروش ملک به اندرسون که پرداخت $1.75 میلیون دلار برای 68 هکتار است. دادخواست به مینه سوتا دیوان عالی کشور و دادگاه عالی ایالات متحده بودند شنیده نمی شود, در نهایت پایان دادن به کشمکش حقوقی.

"ما از جامعه به حمایت از این واقعیت است که ما در حال انجام همه چیز ما می توانید مطمئن شوید که این زمین گلف در اینجا باقی می ماند برای همیشه لطفا برای و ساحل باز است برای همیشه لطفا برای" اندرسون گفت.

به منظور انجام این کار اندرسون و همکار خود را مالکان همسر دایان و پسران تراویس و آنتونی — نیاز به St. Louis County کمیسیون برنامه ریزی برای ثبت نام در معامله.

The interior of the Pike Lake Golf Course clubhouse is undergoing renovations. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

داخل پایک دریاچه گلف باشگاه وانجمن است که تحت بازسازی. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

دو شرطی اجازه استفاده از بحث خواهد شد در روز پنجشنبه نشست کمیسیون برنامه ریزی. اندرسون می خواهد برای دریافت تایید برای ساخت پنج خانه های دوقلو در آب هفت دوقلو خانه در جنگل یک مجتمع آپارتمانی و همچنین واحدهای ذخیره سازی در کنار boathouse که همه اندرسون می گوید دیدار با موجود منطقه بندی مورد نیاز است. بدون اجازه خاص و یا منطقه بندی واریانس هستند که درخواست شده است.

اندرسون انتظار تصویب به اعطا می شود.

"من مشغول به کار با (کمیسیون) به مدت سه سال و شنیده ام هر گونه اعتراض در عین حال گفت:" اندرسون که در دریاچه زندگی می کردند برای 22 سال است. "من نگاهی به شرطی مجوز استفاده به عنوان یک تشریفات."

فروش داشتند برکت Pike منطقه دریاچه رئيس جمهور لری Modean گفت.

"ما خوشحال هستیم کسی است که سرمایه گذاری در آن و مراقبت از آن است و آن کسی که مراقبت در مورد این منطقه است. این به علاوه" Modean گفت. "این واقعیت که (Anderson) و همسرش محلی هستند و آنها را کودکان و نوجوانان در اطراف این منطقه واقعا خوب است."

چهار پر-زمان نجاران و برق مشغول به کار در محل باشگاه وانجمن برای ماه گذشته و سه کارمند تمام وقت در حال کار در این زمینه را همراه با اندرسون ،

Mark Carlson که چپ Nemadji گلف در سال گذشته پس از 45 سال در برتر دوره است که مصرف بیش از نقش گلف مدیر.

در میان دیگر تغییرات ساخته شده شامل فروش الکل در محل باشگاه و در ساحل با توجه به رویدادهای خاص مجوز اعطا شده به صاحبان. کاربران اجازه خواهد داشت به راه رفتن در اطراف با مشروبات الکلی در همه جا به جز پارکینگ اندرسون گفت.

"این تمام چیزی است که منحصر به فرد" اندرسون اضافه شده است.

در حال حاضر دوره نوسازی محدود است به از بین بردن درختان در این دوره از جمله برخی از 100 پا سنبه که اندرسون می گوید: در حال غوطه ور شدن در آب از سبزی و جعبه توپ را روی گوه.

Trees around Pike Lake Golf Course have been removed, including some 100-foot pines. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

درختان اطراف پایک دریاچه گلف حذف شده اند, از جمله برخی از 100 پا سنبه. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

"ما در حال ساخت زمین گلف گلف دوباره در مقابل یک درخت مزرعه," او گفت:. "به منظور ایجاد زمین گلف مناسب شما نیاز به گلف یک فرصت است. صادقانه به خدا من فکر نمی کنم وجود دارد یک درخت قطع در اینجا در 25 سال است."

برش پایین دیرینه درختان اغلب می تواند باعث یک فلپ با ساکنان اما Modean می گوید آن را درک آن نیاز به بهبود ،

"شما همیشه احساسات متناقضی در مورد آن, اما آنها افراد حرفه ای در حال اجرا گلف و آنها می دانند که آنچه آنها در حال انجام," او گفت:. "این یکی از چیزهایی است که اتفاق می افتد به آن را به کار."

برخی از سوراخ خواهد شد پیکربندی مجدد یک بار مسکن تایید شده است. برنامه شامل تبدیل هشتم سوراخ به سوراخ اول سوم و چهارم سوراخ بودن کوتاه و Nos. 5 و 6 جهت مبادله.

همه چیز وابسته به ساختمان مسکن واحد طول این دوره است.

"افکار ما هستند اگر اجاره بها از بخش مسکن پرداخت مالیات اموال و بیمه و بدهی خدمات نه سوراخ دوره را می توان در اینجا برای همیشه لطفا برای" اندرسون گفت. "اگر شما اجازه نمی دهد مسکن وجود دارد به هیچ وجه از حمایت از این دوره است."

راجر شروع بندر شهر تراشی 40 سال پیش و هنوز هم صاحب مدرسه-ساختمان شرکت دایان صاحب Demolicious یک حیاط بازیافت در غرب دولوت.

به عنوان صاحبان کسب و کار Andersons درک نیاز به ایجاد سود. در عین حال راجر می گوید مهم ترین چیز این است که به چیزی به مردم برای لذت بردن از. به همین دلیل او در حال خروج 500 پا از پایک خط ساحلی دریاچه دست نخورده در نظم عمومی به پرداخت 3 دلار در هر ساحل مراجعه کنید.

"این احمقانه ترین چیزی که در جهان به یک زمین گلف در اینجا. خط ساحلی به تنهایی ارزش 2 میلیون دلار," او گفت:. "اما آیا بچه خود من انجام این کار به باک. نتیجه نهایی این است که نمی توان آن را شستشو."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن