فیلیپس: اعمال کوچک از مهربانی ایجاد تغییر بزرگ

ما تبدیل شدن به سالم و با کوچک روز به روز تصمیم گیری خوب است. شاید ما برای پیاده روی بروید. و یا می گویند هیچ

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

ما تبدیل شدن به سالم و با کوچک روز به روز تصمیم گیری خوب است. شاید ما برای پیاده روی بروید. و یا می گویند هیچ به که قطعه دوم از پای. و یا یک فنجان چای به جای دیگر روم و کک.

برخی از کسانی که تصمیم گیری سخت است. ما به عمد در مورد به خاطر سپردن هدف بزرگتر.

من فکر می کنم دنیای امروزی ما در همین فرمول است. من فکر می کنم دنیای ما سالم می شود با کوچک روز به روز اعمال محبت.

زمانی که من وسوسه به اخم بیش از سطح کلان چیزهایی که من در اخبار من تمرکز عظیم اتفاق می افتند از مهربانی در سطح خرد. وجود دارد بنابراین بسیاری از مردم در حال کار برای تغییر. حتی اگر ما احساس نمی کند و مجهز به تغییر ما هستند.

مرتبط:

با هر تعامل ما این فرصت را به نور بیشتری به جهان است. این اتفاق می افتد با ساخت تماس با چشم خندان و یا درخواست کسی که چگونه روز خود را در حال رفتن و اگر ما می تواند هر چیزی را به آن را بهتر است. در نهایت همه کسانی که کمی اعمال خوبی نفوذ در قلب, قطره قطره, ایجاد یک موج جزر و مدی در خانواده ها و جوامع و کشورهای جهان ما.

ما دیده ایم کار سخت دلسوز مردم پرداخت دوباره و دوباره در طول تاریخ است. Juneteenth (19 ژوئن) در یک زمان به جشن می گیرند این تغییر رخ داده است که 155 سال پیش زمانی که به بردگی گرفته شده آمریکایی های آفریقایی تبار در گالوستون تگزاس گفته شد که آنها آزاد بودند.

شما حتی می توانید تصور کنید که تمام مهربانی که تا به حال اتفاق می افتد بعد از آن روز برای کمک به مردم واقعا رهایی از شرایط خود و ایجاد زندگی جدید? نه لزوما تیتر اخبار, نوع, کمک, بلکه تشویق دوستان و خانواده و اعضای جامعه که دیدم یک نیاز و پر آن را.

من باور دارم که به نوعی کمک است که هنوز هم امروز اتفاق می افتد در حال حاضر بیش از همیشه به دلیل توانایی ما برای اتصال زمان ما استعداد و گنج آنلاین با مردم ما هرگز حتی ملاقات کرد. من آن را در مجازی سرطان حمایت از جلسات مامان تعویض گروه و در راه ما "به اشتراک گذاری", نشاط بخشی, محتوا.

من کنجکاو در مورد چگونه شما دیدن جهان است. چگونه شما دیده می شود تغییر از اعمال محبت در زندگی خود را?

ساشا از پنسیلوانیا من ارسال این پیام با افکار او در آنچه او را به دیدن از دیدگاه.

"این بسیار جالب است. من متوجه مهربانی در سطح خرد اما بدیهی است که سطح کلان است و نه به دنبال مثبت است.

"من بسیار لذت بخش مبادلات با آنچه به نظر می رسد واقعا در نوع مردم در فروشگاه و غیره. من کنجکاو هستم که در آن چیزی از دست رفته است.

"من حدس می زنم آنچه من میگویم این است که آن را بازیابی ایمان و ارتباط با افراد واقعی به عنوان مخالف فقط به خواندن در مورد آنها در اخبار. نگه دارید تا خوب 'مبارزه با همه!"

پس چگونه در مورد شما ؟ چگونه می توانم به شما نقش مهربانی در فرهنگ امروز?

آیا شما دیده می شود کمی اعمال محبت اضافه کردن به تغییر و یا شما هنوز هم مطمئن نیستید از آن قدرت ؟ من دوست دارم به شنیدن از شما.

بایگانی: جزئیات بیشتر از نیکول J. Phillips' مهربانی مسری است ستون

لطفا ادامه برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را از مهربانی با من در info@nicolejphillips.com.

نیکول J. Phillips سابق فارگو تلویزیون لنگر یک سخنران و نویسنده و میزبان مهربانی پادکست. او زندگی می کند در آبردین, S. D., با سه فرزند و همسرش Saul فیلیپس, در سر مردان بسکتبال مربی در دانشگاه شمال. شما می توانید ببینید نیکول در nicolejphillips.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن