Vijay هزاره Trophyon سفت بلوک

BCCI را در راس شورای اسلامی در روز جمعه تنظیم شده است به بحث در مورد ساختار چه به خوبی می تواند کوتاه ترین فصل

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

BCCI را در راس شورای اسلامی در روز جمعه تنظیم شده است به بحث در مورد ساختار چه به خوبی می تواند کوتاه ترین فصل داخلی در کریکت هند در این قرن است.

با وجود عدم قطعیت در ادامه دلیل افزایش COVID-19 نفر از سراسر کشور راس شورای سخت است-زمان فشرده و نیاز به آدرس های مختلف مسائل حیاتی هستند که به BCCI عملکرد است. برجسته در 11 نقطه در دستور کار است که موضوع شماره 3: "بحث نهایی BCCI داخلی کریکت ساختار 2020-2021 فصل".

مرسوم BCCI finalises داخلی تقویم در ماه جولای. اما همه گیر است و تاخیر در امور. و با خطر در ارتباط با فعالیت و نیاز به حفاظت از بازیکن سلامت apex شورا ممکن است تصمیم به شدت محدود کردن تعداد مسابقات داخلی.

دسامبر شروع هدفمند

در حال حاضر BCCI امیدوار است تا مصوبات به شروع فصل داخلی در ماه دسامبر. این بدان معنی است که حداقل یکی از سه inter-مسابقات قهرمانی کشور را به حال خود رها شوند. با توجه به تمرکز بر روی Twenty20 فرمت با توجه به جهانی قهرمانی این Vijay هزاره تروفی (50 اور) به خوبی می تواند انجام دور با برای فصل آینده.

اگر BCCI می توانید شروع فصل داخلی در ماه دسامبر پس از آن سید مشتاق علی تروفی (T20) خواهد بود و پس از کوتاه Ranji جایزه. بسته به فرمت نهایی برای Ranji جایزه تنها چند روز مسابقات زیر 23 و زیر 19 — سرهنگ C. K. Nayudu جایزه و کوچ بهار جایزه بود — خواهد بود برنامه ریزی شده است.

راس شورای احتمال دارد به رها کردن زیر 14 و زیر 16 پسران بین دولت مسابقات. آن جالب خواهد بود برای دیدن اگر آن تصمیم به بازگشت به فرمول زیر 15 سال و زیر 17 گروه سنی کریکت برای فصل بعد به محروم کردن جوانان از فرصت ها است.

کریکت زنان تنظیم شده است به رنج می برند با امکان فقط زیر 23 و ارشد زنان یک روز مسابقات اعلام می شود برای فصل آینده.

آن را بسیار بعید است که در راس شورای تصمیم خواهد گرفت Ranji جایزه فرمت.

"این همه بستگی دارد در این پنجره در دست, پس از آن خیلی زود برای رفتن به nitty-ریگ دار.

"BCCI کریکت عملیات بال شده است و هماهنگی با شرکت های خصوصی که درگیر شده است در برنامه ریزی های داخلی و تقویم," گفت: یک BCCI خودی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن