استخدام دنباله: Tapp خواهر موعظه که شخصیت مهم

پیج و خواهر دوقلوی او هانا بودند و همیشه برای رفتن به یک معامله بسته. دوقلوها همه چیز را با هم در Stewartville

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

پیج و خواهر دوقلوی او هانا بودند و همیشه برای رفتن به یک معامله بسته. دوقلوها همه چیز را با هم در Stewartville از 2009-13. این دو ستاره دار در والیبال و بسکتبال بازی و زد و میدانی بیش از حد. اما آنها نمی بازی در سطح بالا و نخبگان, باشگاه والیبال خود را تا سال سوم. آنها کمی پس از هشت توپ, زمان عاقلانه.

اما آنها قطعا به اندازه کافی استعداد به آن را تشکیل می دهند. این Tapp, خواهر رفت و به ستاره مینه سوتا. برنده چهار فصل و دو چهار نهایی ظاهر.

"من احساس می کنم واقعا خوش شانس" پیج Tapp گفت. "این ممکن است به خاطر من ماند به خانه نزدیک بود و واقعا خوب پشتیبانی سیستم. اما این اولین سال است که واقعا به چالش کشیدن برای همه. شما باید به یاد بگیرند که چگونه به آن را از چوب و متوجه است که همه در حال رفتن را از طریق آن بیش از حد و آن است که تصور می شود سخت است. اگر شما کار را از طریق آن شما پیدا کردن محل خود را در آن مدرسه. من خوش شانس بودم که این سیستم پشتیبانی است که به من گفتن " این است که جای مناسب برای شما حتی اگر آن را احساس مانند آن را در حال حاضر. سال دوم بهتر خواهد بود. سال سوم بهتر خواهد بود.' من خیلی خوشحالم که من در آنجا ماند. آن را مانند یک تجربه بزرگ برای من است."

هانا بود یک ده بزرگ انتخاب به مدت دو سال در یک ردیف. پیج بود لوح همه-ده بزرگ انتخاب در back-to-back سال است. آنها رفته اند حال بارگذاری-مشاغل موفق در خارج از کشور و آمریکا والیبال. آنها نمی نیاز به گرفتن آهولد از قبل از استخدام آنها شد نوجوانان موفق باشد.

"من واقعا امیدوارم که مردم متوجه است که آنها نمی باید متعهد به مدارس در کلاس هفتم" پیج Tapp گفت. "مهارت های خود را به شما منجر شود به سمت راست برنامه است. حتی اگر شما یک توسعه دهنده دیر شده مانند هانا و من به شما در حال رفتن به فرصت را به بازی در یک برنامه. ما خوش شانس بودند. ما نمی صورت فشار هنگامی که ما فوق العاده جوان است. آن را بیشتر هنگامی که ما 17 یا 18."

در حال حاضر به فکر بازی باشگاه نخبگان والیبال به عنوان juniors در دبیرستان ارسال خواهد لرزد پایین برآمدگی از بازیکنان که می خواهند برای جذب توسط بالا-عمده برنامه های. اما Tapp را باور نمی کنم شما را مجبور به انجام چنین کاری است. وجود دارد بدون نیاز به خودتان را از طریق فشار و صرف همه که پول اضافی. چرا که اگر شما استعداد شما یافت می شود.

"بسیاری از هم تیمی های من در کالج رشد تنها بازی والیبال و آنها بسیار ماهر" پیج Tapp گفت. "آنها شده ایم قادر به مطمئن شوید که آنها را اصول کامل هستند پس از آنها 10 سال است. اما من فکر می کنم بازی های متعدد ورزشی مانند هانا و من واقعا کمک کرد بیش از حد. بنابراین اگر آنها احساس فشار به بازی فقط یک ورزش است زیرا آنها می خواهند برای رسیدن به سطح بعدی و بازی در سطح بالا است که نباید در این مورد. حتی اگر آنها با تمرکز بر والیبال سال-دور من می دانم که آنها با تمرکز بر گرفتن بهتر است به عنوان یک ورزشکار و تبدیل شدن به بیشتر گرد به عنوان یک فرد."

رسانه های اجتماعی شوق همچنین یک تفاوت بزرگ. این Tapp خواهر تنها با ابلاغ مربیان از طریق ایمیل در طول فرآیند استخدام. در حال حاضر Instagram و توییتر هستند, راه های اصلی است که برخی از مربیان کشف و جذب بازیکنان است.

"آره که دیوانه به من" پیج Tapp گفت. "ما Instagram زمانی که من در دبیرستان. این یک جهان کاملا جدید برای من است."

وحشی, دیوانه جهان از استخدام یک کل خیلی آسان تر برای Tapp را هنگامی که آنها فارغ التحصیل از مینه سوتا در سال 2017. وجود دارد هیچ NCAA مقررات را به دنبال دارد. این یک بازی رایگان.

"وجود دارد واقعا هیچ قانون پس از کالج بنابراین شما می توانید به هر مربی در هر زمان و هر کسی می تواند با شما تماس" پیج Tapp گفت. "پس از آن باعث می شود آن را بسیار آسان تر است چرا که شما هرگز دوم حدس زدن خود و تعجب اگر شما در حال انجام چیزی اشتباه است با پاسخ به یک مربی. که خیلی خوب است. شما دریافت می کنید یک عامل پس از کالج و او هدایت است و طول می کشد کنترل از ارتباطات بین های مختلف باشگاه و تیم است."

اما Tapp را تکیه بر برخی از همان استراتژی است که آنها استفاده می شود در دبیرستان زمانی که آنها را به مرتب سازی از طریق ارائه می دهد از تیم های باشگاه. مناسب مسائل تا حد زیادی. مناسب در مینه سوتا کامل بود به خاطر آن بود که نخبگان برنامه و آن را نزدیک به خانه. این Tapp را حمایت از بازیگران می تواند کمک به آنها را با هر چیزی که تا کنون مورد نیاز است. آنها به طور مداوم به دنبال مناسب قبل از آنها امضا هر قرارداد در خارج از کشور.

"شما پرداخت می کنید می توانید مقدار زیادی و به جایی که نامطلوب" پیج توضیح داده شده است. "شما می توانید ملاقات واقعا سرد بازیکنان و واقعا دوستان خوب و رفتن به مکان های بسیار جذاب. بنابراین شما فقط باید به بازی که تراز پرداخت ها, شیوه زندگی, اگر باشگاه حرفه ای است و خواهد شد مراقبت از شما را انتخاب کنید و خود را بهترین گزینه است. خوشبختانه به اندازه کافی وجود دارد آمریکا, بازیکنان, بنابراین شما می توانید ببینید که اگر آنها وجود دارد در گذشته و چه خود تجربه شد. شما می توانید نوع از مغز خود را انتخاب کنید یک کمی و یک تصمیم تحصیل."

بازی استخدام اتحادش را تغییر فوق العاده در چند سال گذشته است. اما Tapp معتقد است که مربیان کالج هنوز هم به دنبال صفات مشابه. شخصیت خود را مهم است. 20 کشته در هر بازی باور نکردنی است. اما اگر یک برنامه معتقد است که شما یک آفت در اتاق قفل و سپس آنها را به دنبال شخص دیگری است.

"مربیان در حال تماشای آنچه شما انجام می دهند مهارت, عاقلانه, اما آنها در حال تماشای شخصیت خود را حتی بیشتر" پیج Tapp گفت. "به خصوص مربیان است که شما می خواهید بازی و برنامه هایی که شما می خواهید به بخشی از. آنها در حال تماشای همه چیز. آنها در حال تماشای شما خوب تیمی است. این چیزی است که کمک هانا و من بسیار است. آنچه ما در میان نقش و خارج از دادگاه. آن را در مورد بهترین هم تیمی شما می تواند به دلیل مربیان کاملا مشاهده و نگاهی که به حساب."

و لطفا. متعهد نیست در کلاس هفتم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب