'شطرنج است و جذب مخاطبان جدید در مستند'

Praveen Thipsay نشده پا را از آپارتمان خود را در ایران و بمبئی و پس از مارس 18. او قصد ندارد به, برای یک ماه د

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

Praveen Thipsay نشده پا را از آپارتمان خود را در ایران و بمبئی و پس از مارس 18. او قصد ندارد به, برای یک ماه دیگر.

همچنین بخوانید: تریپورا مهندس شطرنج آنلاین مسابقات می شود بازیکنان از سراسر جهان

او می گوید: وضعیت کمی ترسناک در شهر تبدیل شده است که COVID-19 کانون در هند. "از تخت من من می توانید به تماشای خیابان و آن خالی است کاملا" Thipsay می گوید هندو بیش از تلفن. "این یک منطقه بسیار شلوغ به طور معمول حتی در شب وجود خواهد داشت مقدار زیادی از سر و صدا."

در حال حاضر همه شما می شنوید سکوت.

دشوار است

"من فکر می کنم آن را در حداقل خواهد بود اوت بمبئی می تواند امید به بازگشت به برخی از عادی," او می گوید. "دولت در حال انجام آن می اما زمانی که هشت یا 10 نفر در حال زندگی در یک اتاق و با استفاده از یک توالت — به عنوان مورد در بمبئی بدترین آمار مناطق -- از آن آسان است برای مهار این ویروس است."

شطرنج گرچه آسانسور Thipsay افکند. هند سومین استاد بزرگ صرف ساعت های بسیاری را در آموزش شطرنج آنلاین. برای اولین بار در زندگی خود او نیز شروع به بازی مسابقات آنلاین.

"من لذت می برد, بازی آنلاین," او می گوید. "من پنج مسابقات تا کنون از آن احساس خوب ارسال, برنده, برابر, برخی از قوی خارجی استاد بزرگ."

آناند از

او نیز پس از بسیاری از شطرنج آنلاین. "من خوشحال بود برای دیدن Viswananthan آناند خرد کردن ایان Nepomniachtchi در جام ملت ها," او می گوید. "پیروزی خود را در برابر Teimour Radjabov درخشان بود بیش از حد. آن را مانند تماشای آناند قدیمی است."

با آناند کارلسن و بسیاری از دیگر بازیکنان رقابت در مسابقات آنلاین به طور منظم شطرنج است که احتمالا تنها ورزش است که تحت پوشش به طور منظم در رسانه ها در طول مستند.

"که البته کمک می کند تا شطرنج به رسیدن به مردم بیشتر می گوید:" Thipsay. "شکی وجود ندارد که شطرنج جذب مخاطبان جدید. آن است تا به مقامات به استفاده از آن است."

او احساس می کند که مستند شده اند باید یک فرصت ایده آل برای همه, هند, فدراسیون شطرنج (AICF) برای انجام مسابقات آنلاین.

اما اختلافات تضمین کرده است که برای همه به دلایل نادرست آن است که ساخت عناوین این روز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن