قسمت بزرگي ازانرژي جنبش بازیکنان را به جرم نژاد پرستی مانند dopers و مطابقت-fixers: دارنده

غرب هند کاپیتان Jason دارنده نامیده می شود به صورت دقیق اقدام علیه بازیکنان گناهکار ساخت نژادپرستانه نظرات گف

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

غرب هند کاپیتان Jason دارنده نامیده می شود به صورت دقیق اقدام علیه بازیکنان گناهکار ساخت نژادپرستانه نظرات گفت: آنها باید تنبیه کنید درست مثل پیش بینی مجرم و مطابقت-fixers.

"من فکر نمی کنم مجازات دوپینگ یا فساد باید در هر گونه متفاوت برای نژادپرستی" دارنده گفت BBC Sport.

"اگر ما مسائل در ورزش ما, ما باید در مقابله با آنها به همان اندازه است."

با توجه به قوانین ICC یک بازیکن می تواند ممنوع برای زندگی بر روی زمین نژادپرستانه سوء استفاده اگر او نقض ضد نژادپرستی کد سه بار. اولین جرم در نتیجه چهار به هشت تعلیق امتیاز.

دو تعلیق امتیاز برابر به ممنوعیت برای یک آزمون یا دو روز ارجاع یا دو T20 مسابقات بین المللی.

دارنده که مجموعه خود را به رهبری طرف مقابل میزبان انگلستان در سه سری تست ابتدا در جولای 8, گفت:, ضد نژاد پرستی از ویژگی های می توان معرفی کرد که در آن بازیکن خواهد شد با همتایان اروپایی خود در مورد این موضوع پیش از هر سری.

"علاوه بر داشتن ضد دوپینگ جلسات و مبارزه با فساد جلسات شاید ما باید یک ضد نژاد پرستی از ویژگی های قبل از ما شروع به یک سری" او گفت:.

"پیام من این است که آموزش و پرورش نیاز به رفتن در اطراف آن است. من تجربه هر نژادی و سوء استفاده دست اول اما شنیده یا دیده می شود چند چیز در اطراف آن است. آن چیزی است که شما فقط نمی تواند ایستاده."

در کریکت بین المللی شده اند وجود دارد موارد که در آن بازیکنان شده اند penalised نژادپرستی. در سال گذشته سرفراز احمد بود که کاپیتان تیم پاکستان پس از آن ممنوع اعلام شد برای چهار بازی پس از او ساخته شده یک نژادپرست سخن گفتن در آفریقای جنوبی همه طفیلی Andile Phehlukwayo.

Black Lives Matter

مرگ آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در دست یک افسر پلیس در ایالات متحده باعث خشم جهانی علیه نژاد پرستی در جامعه است.

بسیاری از اطفال از جمله سابق غرب هند کاپیتان دارن سامی و کریس گیل باز کرده اند تا در مورد رویدادهای نژادپرستانه رخ داده است که در زندگی خود و نیز حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم مبارزه است.

دارنده قبلا گفت که غرب هند تیم است بصورتی پایدار و محکم پشت 'Black Lives Matter' جنبش است.

"به عنوان یک تیم ما را نشان می دهد ما همبستگی به جنبش. ما تا به حال چند بحث و آمد جولای 8th, ما را نشان می دهد حمایت از ما," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب