در نامه ای به ساعت Mamata بانرجی مخالف پیش نویس برق متمم لایحه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 5:18:24 am در این نامه Mamata ب

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 5:18:24 am
narendra modi, mamata banerjee, mamamta banerjee letter to narendra modi, mamata banerjee opposes electricity amendment bill, electricty amendment bill, indian express news در این نامه Mamata بانرجی شکایت کرده است که این امر ایجاد بار مالی اضافی برای Bengal. (فایل)

در نامه ای به نخست وزیر نارندرا مودی وزیر Mamata نوری مخالفت کرد, مرکز پیش نویس برق متمم لایحه سال 2020 است.

بانرجی گفت: در نامه ای در روز جمعه که این لایحه بود در برابر منافع فدرالیسم. با توجه به منابع در دولت دبیرخانه وزیر صحبت با دولت و برق بخش قبل از ارسال آن را به مودی.

"او ذکر شده در نامه ای که به این پیشنهاد عمل ضد مردم و همچنین به عنوان ضد کشاورز و ضد unorganised بخش است. این سامانه جدید را نیز به مشکل به نیمه شهری و روستا مردم گفت:" یک مقام ارشد.

"رئیس وزیر به شدت مخالف این پیشنهاد تعرفه و صورتحساب سیاست های دولت مرکزی است. با توجه به جدید لایحه مصرف کننده به پرداخت قبض برق ، سپس مانند LPG, یارانه پول خواهد شد و اعتبار برای خود و یا حساب بانکی" افسر اضافه شده است.

مخالف این بانرجی گفت: او از نزدیکان "آن خواهد بود بسیار دشوار است برای مردم عادی به پرداخت این مبلغ ، بنابراین تعدادی از defaulters را افزایش می دهد و آن را تبدیل به بسیار دشوار را برای انسان معمولی به ادامه برق اتصال در محل اقامت خود."

با توجه به دولت برق بخش پیش نویس لایحه پیشنهاد برای لغو متحده قدرت برای تعیین تعرفه ها. در عوض این مرکز در قالب یک کمیسیون تنظیم مقررات برای تعیین تعرفه یکنواخت, نرخ سراسر هند است.

با توجه به بانرجی است ناخواسته مداخله توسط مرکز. در این نامه او گفته مودی در مورد متحده قدرت در حال حاضر به خود را تعیین کنند نرخ تعرفه با توجه به ساختار خود و دیگر محدودیت های منابع گفت. او گفت: این مرکز به طور یک جانبه تعیین نرخ را در برابر هند ساختار فدرال است. رئیس جمهوری اضافه شده آن را غیر ممکن خواهد بود برای دولت به اطاعت از این سیاست تعرفه.

پیش نویس لایحه همچنین پیشنهاد تشکیل مرکزی, برق, قرارداد اجرای خودگردان (ECEA) به حل و فصل اختلافات حقوقی مربوط به برق و توزیع و گردش و خرید.

وزیر مورد سوال نیاز به یکی دیگر از مرکزی نظارتی بدن زمانی که این مرکز در حال حاضر و پس از انجام متحده است. او با اشاره به این که این بدن جدید نمی خواهد هر گونه نمایندگی از ایالات متحده به نام این غیر قابل قبول است و در برابر فدرال منافع هند است.

این لایحه همچنین دارای یک بند الزامی هر دولت برای خرید برخی از غیر متعارف انرژی است. در این نامه بانرجی شکایت کرده است که این امر ایجاد بار مالی اضافی برای Bengal.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن