ورزشی گنجانده شده است در مرحله بعدی از مینه سوتا را بازگشایی

ST. پل -- به عنوان بخشی از دولت در مرحله بعدی در آن coronavirus پاسخ آغاز می شود که 10 ژوئن ورزشگاه و مراکز ت

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

ST. پل -- به عنوان بخشی از دولت در مرحله بعدی در آن coronavirus پاسخ آغاز می شود که 10 ژوئن ورزشگاه و مراکز تناسب اندام و همچنین استخر و مراکز آبزی خواهد بود به زودی با بازگشایی برخی از محدودیت های مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و مقامات دولتی اعلام کرد در چهار شنبه, ژوئن 5, کنفرانس مطبوعاتی.

همچنین مجاز? رویدادهای ورزشی از جمله ورزش جوانان شیوه های.

"وجود دارد ورزش است که شما می توانید به راحتی شش فوت از هم جدا حتی در یک رقابت" مینه سوتا وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی کمیسر استیو گرو در روز جمعه گفت. "شما می توانید بازی یک بازی تنیس بسیار خوب در فاصله ای دور از کسی. شما می توانید رقابت در یک مسابقه یک مقدار خوبی از فاصله دور از کسی. پنج-در-پنج بسکتبال است که کمی سخت تر به بازی رقابتی در یک بازی اجتماعی فاصله. شما می تواند بسیار بد بازیکن بسکتبال اگر شما سعی کردم به ماندن شش پا به غیر از شخص شما در حال تلاش برای دفاع کند."

دولت ایجاد کرده است برخی از ورزش به عنوان کم خطر مانند تنیس و گلف که در آن بازی ها و مسابقات امکان پذیر خواهد بود و دیگران را در معرض خطر مانند بسکتبال که در آن شرکت کنندگان قادر خواهید بود برای تمرین اما تنظیمات بازی اجازه نمی دهد برای اجتماعی فاصله.

ورزشی جوانان خواهد بود و مجاز به بازگشت با برخی از محدودیت. راهنمایی از وزارت امور خارجه می گوید که در جوانان, ورزش, برنامه, سازمان, باید "ایجاد سازگار غلاف از همان کارکنان و داوطلبان و شرکت کنندگان با حداکثر تعداد 10 نفر در هر غلاف."

شیوه برگزار می شود در خارج از منزل به عنوان آنجا که ممکن است و پدر و مادر و مراقبان در حال به یادآوری شود نه حضور. اگر آنها باید مناسب اجتماعی فاصله اقدامات باید حفظ شود. إنترمكسنج بین "غلاف" مجاز نیست و بازیکنان باید تماس بگیرید.

به عنوان مثال داده شده توسط دولت برای تماس با ما تمرین: بازیکنان ممکن است لگد زدن یک توپ فوتبال به عقب و جلو اما آموزش که در آن تماس ممکن است رخ دهد مانند سرقت یک توپ است توصیه نمی شود.

و به عنوان برای زمانی که ورزش حرفه ای می تواند بازگشت در دولت این گفتگوها هنوز ادامه دارد, بیشه گفت. لیگ برتر فوتبال خواهد شد از رفتن به اورلاندو در این تابستان به عنوان انجمن ملی بسکتبال. لیگ ملی هاکی بازگشت-به-بازی بازی طرح است که در آثار و لیگ اصلی بیس بال بازگشت است که هنوز هم در هوا.

"ما همچنان به گفتگو با دوقلوها (و) با ما و دیگر تیم ها در دولت" بیشه گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن