Khelo هند مراکز برنامه ریزی شده در 1000 ولسوالی

ورزشی وزارتخانه در حال برنامه ریزی برای ایجاد 1000 منطقه در سطح Khelo هند مراکز (KIC) خواهد بود که گروگان سابق

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

ورزشی وزارتخانه در حال برنامه ریزی برای ایجاد 1000 منطقه در سطح Khelo هند مراکز (KIC) خواهد بود که گروگان سابق, ورزشکاران, شروع با 100 در جریان سال مالی است.

این مراکز خواهد بود یا اجرا شده توسط گذشته قهرمان خود را و یا co-انتخاب آنها به عنوان مربیان تضمین معیشت برای ورزشکاران سابق و از جمله آنها در هند ورزشی توسعه است.

اما ورزشکاران را باید شخصا درگیر در مندی تمام وقت آموزشی در این مرکز به سود دولت گرانت.

این شارت بازیکنان سابق شده است به چهار دسته تقسیم — کسانی که به نمایندگی از هند در مسابقات بین المللی به رسمیت شناخته شده در زیر به رسمیت شناخته شده NSF یا انجمن; medallists در Khelo هند/بازی مسابقات قهرمانی ملی از به رسمیت شناخته شده NSF; medallists در دانشگاه ها; شرکت کنندگان در KIG/اتباع. NIS-گواهی مربیان از جامو و کشمیر, Andaman &Nicobar Islands و لاداخ نیز واجد شرایط.

"تنها زمانی که ورزش می تواند پایدار وسیله امرار معاش به ورزشکاران حتی پس از توقف پخش خواهد شد پدر و مادر به انگیزه برای اجازه می دهد فرزندان خود را به ورزش به عنوان یک حرفه ای. این تصمیم یک گام در این جهت" وزیر ورزش Kiren Rijiju گفت.

مالی اعطا خواهد شامل remunerations خرید تجهیزات ورزشی کیت و مواد مصرفی و مشارکت در مسابقات تیراندازی با کمان, دو و میدانی, بوکس, بدمینتن, دوچرخه سواری, شمشیربازی, هاکی, جودو قایقرانی تیراندازی, شنا, تنیس روی میز, وزنه برداری, کشتی کج, فوتبال و ورزش های سنتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن