با شکوه میلان ضربت بولونیا برای بزرگترین پیروزی فصل

الجزایر هافبک اسماعیل Bennacer به ثمر رساند اولین سری یک هدف به عنوان شایع آث میلان کوبید بولونیا 5-1 خود را ب

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

الجزایر هافبک اسماعیل Bennacer به ثمر رساند اولین سری یک هدف به عنوان شایع آث میلان کوبید بولونیا 5-1 خود را برای حفظ عالی از فرم اخیر در سن سیرو در روز شنبه.

الکسیس Saelemaekers نیز به ثمر رساند قبل از ازدواج خود را برای باشگاه به رفتن با حملات از Hakan Calhanoglu آنته Rebic و Davide Calabria به میلان غرق بازدید کنندگان و ممکن است برنده توسط یک حاشیه.

حرکت آنها به 56 امتیاز از 34 بازی را به گرفتن در مکان ششم نهایی لیگ اروپا مرحله مقدماتی نقطه و نگه دارید تا رکورد خود را از به ثمر رساندن دو گل یا بیشتر در تمام هشت سری مسابقات آنها بازی کرده اند از سرگیری این فصل است.

بولونیا که 10 43 امتیاز نگاه بی حال و ایجاد کمی در میلان محوطه جریمه بود اما با نمره فقط قبل از حاصل کار دو تیم از طریق بین المللی ژاپن مدافع Takehiro Tomiyasu خود را برای اولین بار برای این باشگاه است.

در نتیجه بیشتر تایید کار از میلان مربی استفانو Pioli در ارائه جانبی با بیش از یک تهدید به حمله آنها به عنوان شکار یک محل اروپا برای فصل آینده است.

آنها را باز کرد به ثمر رساند در 10 دقیقه زیر یک حرکت فوق العاده است که oozed کلاس Rebics هوشمندانه backheel مجموعه تئو Hernandez رایگان در جناح چپ و صلیب بود dummied توسط زلاتان ابراهیموویچ به مسیر Saelemaekers که طرف پا به خانه.

Bologna's Takehiro Tomiyasu of Japan, shoots to score during a Serie A soccer match between AC Milan and Bologna, at the San Siro stadium in Milan, Italy, Saturday, July 18, 2020.

بولونیا را Takehiro Tomiyasu ژاپن شاخه به نمره در یک سری مسابقه فوتبال بین میلان و بولونیا در سن سیرو ورزشگاه میلان ایتالیا, شنبه, جولای 18, 2020. | عکس های اعتباری: AP

سمت خانه ادامه به ایجاد دهانه تقریبا در خواهد شد و افزود: سزاوار دوم میدوی را از طریق نیمه اول البته از طریق یک هدیه از بولونیا دروازه بان Lukasz Skorupski که اقدام به ترخیص کالا از سقوط مستقیم به Calhanoglu و ترکیه بین المللی اعمال ساده به پایان برسد.

Franck Kessie آمار پست به میلان نگه داشته تا خود را بالا سرعت شروع شد اما از بازدید کنندگان که به ثمر رساند بعدی با نادر تاخت و تاز کردن به جلو مرکز Tomiyasu توفنده یک ضربه به گوشه بالا از لبه جعبه به حاصل کار دو نمره 2-1.

دو-هدف از مزیت ترمیم شد و در دقیقه نیمه دوم هر چند به عنوان Bennacer پشت سر هم به جعبه و ارائه قدرتمند و در پایان به شکست خود در سری آ یک اردک.

Rebics شات بسیار عالی در نوبت اضافه شده یک چهارم قبل از ساعت-علامت گذاری به عنوان میلان کشیده روشن قبل از جایگزین رافائل Leao حال تلاش پاک کردن خط.

Leao سپس راه اندازی Calabria به صورت ساده و در پایان به سمت خانه خود را ثبت بزرگترین پیروزی خود در این فصل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن