منطقه ای مشخصات: طول همه گیر افکار من به مادرم

من خسته از ماندن در خانه سفارش دهید. اما بر خلاف بسیاری از مردمی در رسانه های اجتماعی من دلایل کمتر به رفتن ب

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

من خسته از ماندن در خانه سفارش دهید. اما بر خلاف بسیاری از مردمی در رسانه های اجتماعی من دلایل کمتر به رفتن به رستوران مورد علاقه تماشای یک فیلم در یک تئاتر و یا داشتن یک تاریخ قهوه با دوستان. دلیل من بیمار هستم از این جهت است که چون از یک نفر: من و مامان.

سفارش و همه گیر شده اند بسیار دشوار است برای من احساسی. من تا به حال به تماشای من دختر جشن تولد خود را بدون خانواده یا دوستان من در قوانین و مادر قادر به دیدن نوه های خود و مادر و عمو و جشن تولد خود به خود و خانواده و چیزهایی از من مراقبت به ذکر است فقط از لغزش.

مثل بسیاری از شما امروز من در جشن روز مادر. معمول من موضوع را نمی دانستند آنچه به من همسر و مادر در حال حاضر گرفته شده حتی بزرگتر را نگه دارید به عنوان ما قادر به میزبان یک خانواده صرف شام در یک رستوران. این تبدیل به یک سنت ماست و من امیدوار بودم آن را ادامه دهد. اما با توجه به همه گیر من باید به جست و خیز آن در این سال است. (Takeout یک گزینه است اما ما هنوز هم نمی خواهد بود قادر به جمع آوری.)

مادر من دچار سکته مغزی در سال 2014. آن را واقعا سخت بود در خانواده ما وقتی که من پر انرژی و سخت کوش بود ناگهان بستری برای چند هفته. آن زمان در حالی که برای او به عقب بر گردیم به حالت عادی. پس از درگذشت پدر در سال 2015 مادر من تبدیل به یک زن نشان می دهد همچنان دور او را در محل کار نگهداری از فرزندان من و به طور کلی بسیار جذاب ،

من واقعا درک آنچه مادر من قادر به انجام این کار برای من وقتی که من در حال رشد بود و همه چیز را او انجام داده است به آن را آسان تر در خانواده جوان به ما کمک کنید که در آن ما هستند. ما حتی شروع یک سنت جدید در چند سال پیش از او بیش از تقریبا هر یکشنبه برای خانواده شام.

اما زمانی که رژیم صهیونیستی. تیم Walz اقامت-در-خانه سفارش بالا رفت و ما بلافاصله قرار داده و زندگی ما در انتظار برای کمک به محافظت از نه تنها کسانی که در خانواده من بلکه مادر من و من در قوانین. این سخت است برای آنها را به عنوان فرزندان ما هنوز در سنی که در آن نقاط عطف اتفاق می افتد یک بار در هفته و تماس های تلفنی و زوم جلسات هیچ چیز مانند اینکه در واقع با نوههایشان.

به تازگی نزدیک ترین چیزی که به فرزندان من به دیدن مادر بزرگ خود را در فرد مصرف شده است گسترش دوچرخه سواری در گذشته خانه او. ما معمولا از جلو به جلوی خانه من تماس از تلفن همراه من و او می آید به صحبت با ما از ایوان. ای کاش می شد راهی بهتر از ایستاده 15 فوت از هر یک از دیگر, اما آن است که چگونه است.

با محدودیت و نه بلند کردن اجسام تا بعد از روز مادر از آن خواهد شد یک راه منحصر به فرد از جشن نه تنها مادر من اما من همسر من مادر در قانون است. من امیدوارم که زمانی که این بیماری همه گیر به پایان می آید, ما قادر خواهد بود برای جشن نه تنها کسانی که مشغول به کار در طول همه گیر و کسانی که کمک به جلوگیری از گسترش آن بلکه کسانی که نزدیک به ما هستند که در معرض خطر بالاتر و کسی که بهره مند از اقامت در خانه سفارش دهید.

ژاک Stich است که سردبیر این مجله روزانه در Fergus Falls, Minnesota.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن