در مینه سوتا کنگره توافق طول می کشد تا سوال در مورد شورش در حالی که DFL فشار رو به جلو با پلیس اصلاحات

یک کمیته مجلس سنا در زمان شهادت در "بی قانونی را رویدادهای" را که به دنبال فلوید کشتن و تظاهرات در مینیاپولیس

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399

یک کمیته مجلس سنا در زمان شهادت در "بی قانونی را رویدادهای" را که به دنبال فلوید کشتن و تظاهرات در مینیاپولیس و سنت پل. یک تعداد انگشت شماری از صاحبان کسب و کار به اشتراک گذاشته شده داستان چگونه فروشگاه خود را سوزانده شدند و یا غارت در اواخر ماه مه در آمریکا برای اولین بار به طور کامل در فرد جلسه در ماه.

در ضمن یک خانه پنل دوباره گرفت تا تخته سنگ از پلیس قانون بازنویسی و تصریح کرد که Minnesotans خواستار شدند در قوه مقننه به پیشرفت قابل توجهی عدالت کیفری اصلاحات.

کنتراست در کمیته بحث می آید بیش از یک ماه پس از ex-مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در Floyd گردن برای هشت دقیقه به عنوان فلوید و دیگران التماس کرد او را به متوقف شود. قتل سوخت تظاهرات و خواستار اصلاحات در سراسر کشور و در سراسر جهان است.

قانونگذاران ماه گذشته تا به حال فرصت به تصویب تغییرات در مینه سوتا پلیس قوانین در واکنش به مرگ اما موفق به رسیدن به یک توافق و ایران با رهبری سنا موکول. در حال حاضر نمایندگان مجلس انتظار می رود به نام برای یکی دیگر از جلسه ویژه و در حالی که آنها در زمینه های توافق در مورد چگونگی پاسخ به فلوید را به قتل ماه گذشته آن را روشن است که آنها می خواهم در همان صفحه در ماه جولای.

در سنای آمریکا به قانونگذاران در حمل و نقل و قوه قضائیه کمیته صرف بیش از یک ساعت صحبت کردن با یک انگشت شماری از صاحبان کسب و کار که می خواهم به کسب و کار خود را غارت شده و یا سوزانده و آنها گفتند که صرف هفته کاوش در چه شورش منجر به آتش سوزی آتش سوزی و خسارت به 1500 مغازه در مینیاپولیس و سنت پل.

"مسئله این است که من در تلاش برای ریختن به نور در این شورش و غارت و خشونت و فعالیت های جنایی که شما مردمی که تا به حال به زندگی از طریق" سناتور. اسکات نیومن, R-هاچینسون گفت. "کل این وضعیت نمی تواند حل شود به سادگی با صحبت کردن در مورد یک موضوع مانند پلیس اصلاحات. وجود دارد یک کل خیلی بیشتر در اینجا از فقط مینیاپولیس اداره پلیس و امید من این است که با داشتن مجموعه ای از جلسات در یکی از این مسائل که شاید ما نزدیک به حقیقت است."

پانل جهت و رهبران اقدامات در نشان دادن 18-دقیقه تصویری از آتش سوزی و غارت و تصرف از مینیاپولیس پلیس بخش سوم حوزه irked دموکرات ها در پنل ویژه اعضای که نشان دهنده مناطق آسیب دیده. آنها به نام در جمهوریخواه به رهبران تمرکز نه تنها در نزدیک به 500 میلیون دلار خسارت از ناآرامی های مدنی و به جای آن به یاد داشته باشید چرا تظاهرکنندگان و دیگران را به خیابان ها در وهله اول.

"من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد با این جلسات من آرزو می کنم من می توانم امروز به شما بگویم که چیزی در حال رفتن به بیرون آمدن از این جلسات" سناتور. پاتریشیا تورس Ray D-مینیاپولیس گفت. "ما می خواهیم اصلاحات قابل توجهی اصلاحات ما اجرای قانون نظام است."

همه قانونی کرسی را در انتخابات در ماه نوامبر و برخی از اعضای پانل پیشنهاد بحث در نظر گرفته شده بودند به کمپین موضوع است.

برای صاحبان کسب و کار که قبل از پنل درد داشتن معیشت خود را آسیب دیده و یا نابود قابل لمس بود. جیم مرحله که متعلق به لوید داروخانه در سنت پل شکسته در اشک به او نشان داد که نمایندگان مجلس با یک عکس از خانواده خود را ایستاده در مقابل داروخانه که شده بود به آتش کشیده شد و بعد از آن وارد.

"این غم انگیز ترین چیزی است که اتفاق افتاده است اما من ببخش افرادی که آن را انجام داد و ما امیدوار به لوید داروخانه دوباره" مرحله گفت: با توجه به او رو 3 میلیون دلار خسارت به ساختمان و به سرقت رفته و یا تخریب اموال.

در خانه دموکراتیک اعضای عدالت کیفری کمیته دوباره بررسی یک پیشنهاد برای دوباره نوشتن پلیس ، برخی از این اقدامات به دست آورد کشش با جمهوری خواه به رهبری سنا اما بیشتر شکست خورده برای به دست آوردن حمایت وجود دارد که قبل از بدن موکول ماه گذشته.

"امیدوارم هر چه زودتر به جای بعد ما باید قانون در سراسر پلیس مسئوليت" Rep. کارلوس ماریانی D-St. Paul گفت. "وجود دارد هسته مینه سوتا ارزش های اطراف درمان مردم با احترام در زندگی است که یک حزبی مسئله است."

جمهوری خواهان در این کمیته گفت: آنها امیدوار به نگه داشتن کار بر روی پیشنهاد اصلاحات بود اما نگرانی در مورد تنظیم ایالت مورد نیاز برای ادارات پلیس زمانی که مسئله ای است که باعث خواستار تغییر آمد از مینیاپولیس.

"آن را به جوامع محلی مردم تصمیم بگیرند که چه می خواهند دولت می دهد دستورالعمل" Rep. Brian Johnson, R-کمبریج گفت. "One-size-fits-all کار نمی کند."

رژیم صهیونیستی. تیم Walz گفت: او می تواند تماس با قانونگذاران به کنگره به بحث COVID-19 پاسخ پلیس تغییرات قانون و دیگر کسب و کار ناتمام در اوایل هفته آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن