پس از جلسه Uddhav, Pawar می گوید هیچ تهدیدی برای دولت در ماهاراشترا

نوشته شده توسط لیز Mathew , Vishwas Waghmode سندیپ یک Ashar | بمبئی | به روز شده: مه 27 سال 2020 6:09:56 a

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew , Vishwas Waghmode سندیپ یک Ashar | بمبئی | به روز شده: مه 27 سال 2020 6:09:56 am
Sharad Pawar ,Maharashtra سانتی متر Uddhav Thackrey.(Express Photo by Amit Chakravarty 22.02.2020 بمبئی)

90 دقیقه نشست بین وزیر Uddhav Thackeray و Sharad Pawar در روز دوشنبه ساعت پس از NCP رئیس ملاقات فرماندار Bhagat Singh Koshyari موجب شده گمانه زنی ها در مورد ثبات ماها Vikas Aghadi ائتلاف دولت است که برای تکمیل شش ماه در روز پنج شنبه.

اما در صبح روز سه شنبه Pawar دیده می شود به عنوان چسب برگزاری سه حزب ائتلاف از شیو سنا, NCP و کنگره با هم scotched بحث سیاسی تجدید در دولت وجود دارد گفت: "هیچ تهدید" به دولت است.

Pawar جلسه با وزیر برگزار شد در Thackeray محل اقامت Matoshree آمد به عنوان اصلی ترین مخالف بی جی پی به شدت از آن انتقاد از Thackeray دولت ادعایی نادرست از Covid-19 بحران در ماهاراشترا.

بخوانید| ما از دولت ماهاراشترا نه کلید تصمیم سازان: Rahul

طی چند روز گذشته چندین ارشد بی جی پی رهبران رفته اند به راج Bhavan برای شکایت از دولت است. Narayan Rane ملاقات Koshyari روز دوشنبه و به نام رئيس جمهور در قانون است. شده است وجود دارد بحث که MLAs از سه حزب حاکم بودند که با نزدیک شدن به پرش کشتی.

اما در روز سه شنبه Pawar NDTV گفت: "هیچ تهدید برای دولت ماهاراشترا. همه MLAs هستند با ما هر گونه تلاش برای شکستن آنها را در این زمان منجر خواهد شد در مکان های عمومی, ضرب و شتم ما است."

این جلسه در Matoshree به دنبال چه شده است Pawar اولین مراجعه به Thackeray خانه و خانواده از سال 2012.

"از ماها Vikas Aghadi دولت را تکمیل آن پنج سال است و ما در مبارزه انتخابات هم پس از پنج سال" شیو سنا MP سانجی Raut که در جلسه حضور داشتند گفت.

پرسید که چه آورده بود Pawar به Matoshree, Raut گفت: آن را به بحث Covid وضعیت. "هیچ چیز وجود دارد تعجب آور در Pawar آینده به Matoshree. ما به دنبال راهنمایی از او در دولت آینده و در دست زدن به Covid-19 وضعیت. وجود دارد هیچ چیز اشتباه در به دنبال راهنمایی از او نخست وزیر نارندرا مودی نیز به دنبال راهنمایی از Pawar" Raut گفت.

این هیچ راز است که از سه طرف متفاوت بیش از Thackeray استراتژی برای کاهش مستند. شده است وجود دارد همچنین خشم در کابینه بیش از Thackeray تکیه بر بوروکراسی که داده شده است مقدار زیادی از قدرت برای تصمیم گیری در دولت Covid استراتژی است. شده اند وجود دارد شکایت که مقامات در حال نگه داشتن وزیران در تاریکی.

منابع در سنا گفت که در حالی که Pawar مشتاق است در اعطای برخی تسهیلات برای قرار دادن دولت در این مسیر به حالت عادی ارشد وزیر در حمایت از حفظ محدودیت برای جلوگیری از شیوع و صرفه جویی در زندگی می کند. جلسه متمرکز بر استراتژی برای خروج از مستند در بمبئی و پونا و دیگر Covid نقاط منابع گفت.

Thackeray آموخته است به خواسته مقامات پس از این جلسه برای تصمیم گیری در یک مرحله استراتژی خروج از مارس 31 به بعد با هدف از سرگیری ترین فعالیت های اقتصادی در ماه ژوئن 15.

در دهلی نو BJP رهبران گفت که در حالی که Thackeray شکست خورده بود برای جلوگیری از گسترش این بیماری کروناویروس مرکزی رهبری حزب نمی خواهید برای سرنگونی دولت در این زمان.

به جای بی جی پی را ترجیح می دهم به "کوه فشار بر Thackeray, دولت, و اجازه دهید آن را فرو ریختن در خود را" حداقل چهار تن از رهبران این حزب گفت: هند اکسپرس. بی جی پی را تشدید مبارزات انتخاباتی خود را برای ریاست حکومت چون ماها Vikas Aghadi دولت بود "کاملا شکست خورده شامل coronavirus وضعیت" و "به مدیریت این موضوع از خروج از کارگران مهاجر" این رهبران گفت.

رهبر مخالفان در ماهاراشترا Devendra Fadnavis به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه که BJP علاقه مند بود در پایین کشیدن دولت اما "سقوط خواهد کرد از خود بار".

بی جی پی به رهبری ملی تا به حال چندین دور ملاقات با رهبری دولت است. در حالی که حزب رئیس جمهور J P Nadda تا به حال یک جلسه با BJP گروه اصلی از دولت در روز دوشنبه جلسه دیگری با هسته رهبران گروه ها و رهبران ملی صورت گرفت در روز سه شنبه.

منابع گفت: رهبری ملی می خواستم Fadnavis و حزب به حمله در کل دولت به جای تمرکز فقط روی وزیر. "ملی رهبری می خواهد دولت واحد برای حفظ فشار بر اما نمی خواهند آن را سرزنش سرنگونی آن است که می تواند ایجاد همدردی Thackeray. حتی اگر دولت می افتد و خود را در آن بی جی پی ممکن است خطر ادعا بلافاصله. حزب ترجیح دولت به تحت حکومت مرکزی خواهد بود که بهترین دلیل Covid وضعیت رفته خارج از کنترل در حال حاضر گفت:" یک رهبر حزب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب