MP اعلام کرد 10-day مستند در بوپال در میان خروش در Covid موارد

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 9:51:32 pm دولت در ضمن تصمیم به سهولت مح

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 9:51:32 pm
madhya pradesh coronavirus cases, bhopal coronavirus lockdown, mp lockdown covid 19, lockdown bhopal دولت در ضمن تصمیم به سهولت محدودیت در گوالیور که در آن یک هفته قفل شده بود تحمیل شده (PTI)

با ناگهانی افزایش تعداد coronavirus موارد در طی یک هفته در بوپال, Madhya Pradesh دولت روز شنبه اعلام کرد 10 روز مستند در دولت سرمایه است.

این مستند را به اثر از 8 ساعت در روز جمعه و در نیروی باقی می ماند تا 8 صبح در ماه اوت 4. عرضه سبزیجات و شیر و خدمات ضروری باقی خواهد ماند و باز همراه با صنایع است.

وزیر Shivraj سینگ Chouhan گفت: میانگین رای مثبت در بوپال در آخرین هفت روز بود 10.23 درصد که مورد نیاز دولت به دخالت. او در ادامه اعتراض مردم را به دنبال دستورالعمل ها را به اطمینان حاصل شود که گسترش عفونت موجود است.

دولت تصمیم گرفته است به سهولت محدودیت در گوالیور که در آن یک هفته قفل شده بود تحمیل شده است. در طول هفته عفونت کاهش نرخ از هفت درصد به چهار درصد زیر آن منطقه بحران مدیریت گروه توصیه می شود برای بلند مستند در گوالیور.

با 770 و میر, نرخ مرگ و میر در گوالیور است 0.5 درصد است. در حال حاضر وجود دارد 706 فعال بيماران و به عنوان بسیاری از 1083 بهبود یافته اند تا کنون. در ضمن با 747 موارد تعداد کل در کشور افزایش یافته و به 24842. بوپال گزارش 157 موارد در 24 ساعت گذشته به دنبال ایندور و گوالیور در 114 و 43 بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن