آیل رویال پارک ملی آرامی بازگشایی امکانات

آیل رویال پارک ملی است که به آرامی در حال افزایش تفریحی دسترسی به پارک و تقریبا همه اردو اسکله و پیاده روی مس

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

آیل رویال پارک ملی است که به آرامی در حال افزایش تفریحی دسترسی به پارک و تقریبا همه اردو اسکله و پیاده روی مسیرهای پیاده روی در حال حاضر باز است.

بنزین و سوخت دیزل برای boaters در حال حاضر در دسترس در سنگ بندر و Windigo. سنگ بندر زیر بشکهای ذخیره را باز کنید با یک انتخاب بسیار محدودی از کمپینگ غذا و لوازم.

پارک سرزمین اصلی ستاد در Houghton, Michigan, شده بازگشایی شد که باید بازدید کننده مراکز در سنگ بندر و Windigo در جزیره البته با کاهش ساعت.

این شرکت خصوصی آیل رویال Seaplanes از سر گرفته است و عملیات را فراهم می کند و بازدید کننده حمل و نقل به پارک از Grand Marais و, Hancock, میشیگان, اما مسافر قایق سرویس کشتی به این جزیره باقی مانده است به حالت تعلیق برای کل سال است.

سنگ بندر تسلیم, Lakeside, تسلیم, خانه داری کابین فروشگاه فانوس دریایی, رستوران گرین استون کوره مارینا (با استثنا از فروش سوخت) منشور ماهیگیری تورهای گشت و گذار و آب تاکسی سرویس از مینه سوتا و میشیگان همه بسته باقی می ماند.

این Windigo فروشگاه مارینا و camper کابین و همچنین شمال Desor اردوگاه و Minong دنباله از تبر دریاچه اتصال به شرق Huginnin دنباله اتصال نیز بسته شده است.

بازدید کنندگان باید ورودی پرداخت هزینه در پیشبرد در pay.gov. Boater یک شبه مجوز صادر خواهد شد از طریق تلفن و ایمیل از Houghton مرکز بازدید کنندگان. Backcountry کمپینگ مجوز برای دریایی مسافران صادر خواهد شد در این جزیره پس از ورود. تماس 906-482-0984 یا ایمیل isro_parkinfo@nps.gov برای اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن